czwartek, 22 listopada 2018

Zawartość przesyłki od DERMO - COSME SHOP


Jak mogliście zobaczyć ostatnio na moim Instagramie, dotarła do mnie przesyłka pełna dermokosmetyków od DERMO-COSME SHOP. Przyczyną przesłania mi tak pięknej paczki, jest otwarcie pierwszego na świecie sklepu stacjonarnego z produktami koncernu Pierre Farbe Dermo - Cosmetique (Warszawa). Prócz zakupu oraz przetestowania kosmetyków na miejscu, możecie skorzystać z profesjonalnej porady dermokosmetycznej.

W tym miejscu chciałabym Was poinformować, że na hasło DERMO20 otrzymacie 20 % rabatu na wszystkie produkty w sklepie internetowym! Promocja obowiązuje do 28 listopada! 

Z przyjemnością pokazuję Wam zawartość, pokrótce opowiadając Wam również o poszczególnych produktach.


Na pierwszym miejscu, nie bez przyczyny, znalazł się suchy olejek do ciała i włosów marki FURTERER.  Jego subtelny i urzekający zapach sprawił że pokochałam go od razu. W swoim składzie zawiera pięć naturalnych olejków roślinnych. Nie wiem czy moje włosy są po nim odżywione (jak obiecuje producent), natomiast efekt widać od razu na skórze. Jest zdecydowanie bardziej nawilżona. Produkt ten, traktuje bardziej jako perfum, gdyż zapach jest po prostu nieziemski. Ok, może nie utrzymuje się kilka godzin ale a tym wypadku nie ma to dla mnie większego znaczenia - wrzuciłam go do torebki i mam go zawsze przy sobie ;) Mimo że posiada konsystencję olejku, to nie pozostawia lepkiej warstwy na ciele. Lubię i zdecydowanie polecam - klik !


Drugim produktem z którym się polubiłam, jest kremowa pianka do oczyszczania twarzy od GALENIC. Zawiera wodę kwiatową z nostrzyka, znaną z właściwości dotleniających i kojących. Produkt ten dobrze spełnia swoją funkcję, więc dlaczego miałabym go nie lubić? Świetnie usuwa makijaż, nawilża i odświeża twarz. Owszem, największą miłością są dla mnie płyny micelarne i ich używam najczęściej, natomiast pianka Galenic jest bardzo ciekawą alternatywą. Na stronie znalazłam ją w nie co innym opakowaniu - klik (mam nadzieję że to ten sam produkt, jeśli nie - możecie mnie udusić ;p). 


Emulsji nawilżającej od AVENE jeszcze nie otworzyłam ale jestem bardzo ciekawa obietnic producenta. Sprawdziłam tylko zapach - delikatny i nienachalny. Bogata w wodę termalną emulsja ma koić i łagodzić podrażnienia, a także przeciwdziałać przesuszeniom. Myślę że sprawdzi się bardzo dobrze podczas zimowych, niskich temperatur. Wtedy nasza skóra aż prosi się o dodatkową porcję solidnego nawilżenia. "Internet" dla tego produktu jest średnio łaskawy, opinie są sprzeczne i bardzo różne, natomiast nigdy nie staram się nimi sugerować. "Wykończę" swoje produkty do twarzy których aktualnie używam i dam Wam znać jak sprawdza się emulsja AVENE - klik


Energetyzujący żel pod prysznic marki ELANCYL odpowiedni jest do każdego typu skóry. W swoim składzie nie zawiera mydła. Jest on bogaty w kofeinę, oligoelementy i sole mineralne, dzięki czemu ma przywracać skórze naturalną energię. Co więcej, guarana wykazuje działanie antycelulitowe - przeciwdziała tworzeniu adipocytów i zwiększaniu ich wielkości. Ma właściwości wyszczuplające - stymuluje rozkład tkanki tłuszczowej i zapobiega gromadzeniu się nowej. Pobudza też przepływ limfy, co przeciwdziała obrzękom i zapobiega początkom cellulitu. Uelastycznia zwiotczała skórę i działa antyoksydacyjnie. Żel delikatnie myje ciało  i skutecznie je oczyszcza. Charakteryzuje się świeżym i ożywczym zapachem. Dodatkowo, działa nawilżająco, nadając skórze blask i energię. Pozostawia uczucie odświeżenia i pozostawia na ciele pobudzający zapach. Używam ja, mój mąż i jesteśmy zadowoleni ;p - klik


Miałam przyjemność testować już wiele kosmetyków, natomiast z żelem - balsamem do skóry głowy mam do czynienia po raz pierwszy ;) Marka KLORANE opracowała ten właśnie produkt do wrażliwej i podrażnionej skóry, wymagającej odpowiedniego wsparcia. Skóra głowy ma stać się ukojona, a włosy miękkie i bardziej błyszczące. Produkt należy nanieść na przedziałek, następnie na całą długość włosów i spłukać po 2-3 minutach. Przyznam że jak na razie nie mam potrzeby aby go używać ale być może pojawi się taki moment - wtedy z chęcią go przetestuję - klik


Żel oczyszczający do mycia twarzy A-DERMA dostosowany jest do codziennego mycia twarzy skóry trądzikowej. Zapobiegać ma również wysuszeniu skóry. Jego zadaniem jest delikatne mycie, oczyszczanie oraz nawilżanie, jak również regulowanie ilości wytwarzanego sebum. W swoim składzie nie zawiera mydła - klik


Ostatnim już dziś produktem jest szampon dermatologiczny do częstego stosowania od DUCRAY. Stoi w kolejce i czeka na przetestowanie :) Szampon jest łagodny i idealny do stosowania przez całą rodzinę. Bardzo lubię takie uniwersalne produkty. Włosy mają być po nim miękkie, elastyczne i pełne blasku. Nie zawiera parabenów - klik


Przesyłka od DERMO COSME SHOP bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Znalazłam w niej świetne produkty, których testowanie sprawia mi prawdziwą radochę. Odsyłam Was na stronę sklepu, gdzie z pewnością znajdziecie dla siebie jakieś perełki ;) AAAA! No i pamiętajcie o kodzie rabatowym! ;) 



21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paczka i dużo "perełek" z których są same korzyści. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Także dostałam tą przesyłkę, jestem zachwycona jej zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna paczka! Większość kosmetyków chętnie bym przetestowała ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te przesyłki. Dużo osób je ma, widziałam na IG. Zapisałam się tam i może następnym razem mi też się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przesyłka. Ten suchy olejek do włosów brzmi to interesująco

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa zawartość tej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianka do mycia twarzy mnie kusi. Natomiast produkty do włosów Ducray używam mniej więcej pół roku i nigdy ich nie zmienię na nic innego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Paczka jest fantastyczna, tyle kosmetycznych perełek ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa zawartość. Miłego testowania Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ta paczuszkę i kosmetykami jestem zachwycona 😻

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie obdarzyli voucherem więc też biorę się za testowanie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten suchy olejek ma taką ogromną pojemność, że miałabym go na kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczka mnie zachwyciła. Super produkty ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbowałabym tą kremową pianke do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paczuszki z taką zawartością nie można nie pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel pod prysznic kusi, z kofeina, na pewno orzezwia. Naprawdę fajna paczuszka, dużo fajnych nowości, chętnie przetestuje kilka z nich 🙈🙈

    OdpowiedzUsuń
  17. Polubiłam wszystkie te kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żel pod prysznic to coś dla mnie. Reszta też jest bardzo ciekawa 😍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger