niedziela, 25 listopada 2018

SŁODKI PREZENT NA ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA

Prezent na Boże Narodzenie nie musi być nudny! Nieuchronnie zbliża się grudzień, a co za tym idzie - czas kupić prezenty świąteczne ! Przyznam że ja już zaczęłam się rozglądać. W tamtym roku byłam jeszcze mądrzejsza i pierwsze swoje zakupy robiłam już na początku listopada. Niestety natłok spraw spowodował że myślę o tym dopiero teraz, chociaż zapewne wielu z Was robi to tydzień przed Świętami i uważa że trochę mnie ponosi ;) Natomiast ja nie lubię tych tłumów w sklepach i kilometrowych kolejek. Wiele rzeczy zamawiam również przez internet, zaoszczędzając przy tym cenny czas.  Dziś mam dla Was coś słodkiego od Chocolissimo! Bo kto nie lubi czekolady? Nie znam nikogo takiego ;p  Ja kocham wszystko co słodkie miłością wielką, dlatego też uważam, że to świetny pomysł na prezent na święta









Marka Chocolissimo proponuje słodkie upominki na wiele okazji i dosłownie dla każdego. Pyszne praliny zamknięte w drewnianej skrzyni to świetny prezent na święta dla rodziców
Prezent na Święta dla męża ? Proszę bardzo - czekoladowy zestaw piłkarski czy może jednak motocykl z czekolady? ;)  Prezent dla żony na Święta ? Polecam czekoladowe pantofelki! ;) Świąteczne prezenty ociekające pyszną czekoladą nie mają końca! 

A może chcesz zrobić komuś prezent na święta Bożego Narodzenia wysyłając słodkie życzenia? "Wesołych Świąt Łosiu" - czy to nie fajny prezent na Święta dla chłopaka ? Haha...żartuję ;p Ale akurat ten telegram rozbawił mnie do łez ;p 

Prezent dla mamy na Święta może być dedykowany specjalnie dla niej. Która mama nie chciałaby dostać słodkich literek składających się w napis "mamusiu jesteś najlepsza" ? Kiedy mój synuś przyleci do mnie kiedyś z takim prezentem i bananem na twarzy, będę płakać z radości jak bóbr :)  A świetny prezent dla taty na święta to np. czekoladowa skrzynka z narzędziami - oczywiście czekoladowymi. Aaaa! Jest jeszcze czekoladowy pad do gier, który...rozpływa się w...rękach? ;p To może lepiej piłka nożna...oczywiście ta czekoladowa - to super prezent dla chłopaka na Święta


Jeśli chcecie kupić coś oryginalnego, a nie wydawać przy tym fortuny, to na stronie www.chocolissimo.pl (klik) znajdziecie pomysły na tanie prezenty świąteczne.  Słowo "czekolada" przewinęło się w dzisiejszym poście tyle razy że...idę zjeść coś słodkiego :p

Ściskam Was mocno!

Ps. A Wy, myślicie już o świątecznych prezentach? Czy robicie może zakupy na ostatnią chwilę? ;)

Joanna (ig: joanna_majj)

28 komentarzy:

  1. Oh! Sprawiłam moim chłopakom taki słodki prezent na dzień chłopaka. Byli zachwyceni! Może i tym razem coś wybiorę dla bliskich...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich wyroby cukiernicze. Są takie piękne, że niektóre aż szkoda jeść. Mam jeszcze w szafie ich czekoladowy pantofelek i czeka na okazję kiedy na prawdę ma niego zasłużę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłabym zachwycona takim słodkim upominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mnie uswiadomilas, że czas najwyzszy trozejrzec dr za prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę zacząć wcześniej myśleć o prezentach. Też nie lubię tłumów

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ich kalendarze adwentowe, świetne są! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki ładny, słodki prezencik, to aż szkoda otwierać zjeść *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taki prezent na pewno bym się nie obraziła. Genialne! I na pewno pyszne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jak to ładnie wygląda! I pewnie super smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to elegancko wygląda. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakby nie moja cukrzyca ciążowa to sama bym sie skusiła na takie pyszności :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł ja prezent świetny :)!te ich cuda są tak urocze że aż szkoda je zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ich czekoladki, były przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie wpadłam w zakupowy szal, ale czas robić prezenty, żeby nie było jak co roku- czyli wszystko na ostatnią chwile 🙈

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak tu zjeść tak pięknie wyglądające słodycze ♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo muszę koniecznie kupić takie pyszności i dołożyć do prezentów 😻

    OdpowiedzUsuń
  17. Ich wyroby są naprawdę przepyszne i pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż sama chciałabym dostać taki słodki upominek :)
    W tym roku kupiłam już prawie wszystkie prezenty w połowie listopada :) teraz już tylko dokupuję czego mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam i uwielbiam ich słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie słodkości! To może być idealny dodatek do prezentu dla bliskiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie słodkie prezenty. My na razie mamy kalendarz adwentowy z czekoladkami. 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam gadżety dawać na prezent i jednym z takich gadżetów jest głośnik przenośny. Zawsze i wszędzie teraz można mieć ze sobą głośnik bezprzewodowy. Ja najlepsze propozycje akurat widziałem na stronie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Hama.bhtml więc i Wy też możecie sobie zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to kocham słodycze i uwielbiam takie prezenty na święta dostawać! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezenty z czekolady zawsze trafne :) mało kto nie lubi tej słodkości ;D. Można powiedzieć, że jest to idealny Pomysł na prezent urodzinowy chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak najbardziej wręczanie prezentów jest bardzo miłe i muszę dodać, że ja również się tymi kwestiami interesuję. Jeżeli szukacie prezentów na roczek dla dziewczynki to na pewno w https://zamowprezent.pl/prezenty-dla-dziecka/prezenty-dla-dziewczynki znajdziecie ich bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger