niedziela, 11 listopada 2018

Kavai Professional Brushes


Kolejne profesjonalne pędzle do makijażu twarzy oraz oczu trafiły w moje ręce. Tym razem poznacie ze mną bliżej markę KAVAI. A może już ją dobrze znacie? ;) Zawsze Wam powtarzam, że jestem amatorem jeśli chodzi o make up i zrobienie "znośnego" makijażu zajmuje mi klika godzin. Pędzle KAVAI, szczególnie te do nakładania cieni, przyniosły mi długo oczekiwaną pomoc. Może w końcu wykonam piękny makijaż oka samodzielnie! Ogromnie zazdroszczę, przeglądając instagramowe fotki, wszystkim babeczkom które na swojej powiece tworzą prawdziwe cuda. Ja też się kiedyś nauczę! Obiecuję! ;)  Pędzle KAVAI uważam za świetną alternatywę dla kobiet, które nie zajmują się makijażem w sposób profesjonalny, a chcą zainwestować w dobrej jakości produkty. Klasa, precyzja, łatwość aplikacji oraz piękny design - to cechy które z pewnością mogę przypisać pędzlom tej marki. 

Z przyjemnością pokazuję i opisuję Wam każdy z osobna :)

ENJOY! 


Pędzel K22 - do podkładu i korektora

Wykonany został z syntetycznego włosia wegańskiego (taklonu). Jest ono miękkie, gęste i puszyste. W prosty i precyzyjny sposób rozprowadza podkład, nie robiąc smug. Plus również za to, że "nie pije" podkładu. Bardzo solidne wykonanie (podobnie jak pozostałych pędzli). Równie ważne jest to, że miękkie włosie nie podrażnia naszej skóry. Świetny!



Pędzel K20 - do pudru, różu, rozświetlaczy

Wykonany z wysokiej jakości włosia kozy z dodatkiem włosia syntetycznego. Służy do nakładania produktów sypkich, a jego zadaniem jest podkreślenie konturu twarzy. U mnie sprawdził się idealnie do modelowania kości policzkowych oraz rozświetlacza.



Pędzel K62 - do korektora, rozświetlacza

Sprawdza się świetnie do nakładania pudru oraz korektora w okolicach oczu. Może być stosowany do nakładania rozświetlaczy na szczyty kości policzkowych. Wykonany został z dwukolorowego, syntetycznego włosia wegańskiego. W swoim kształcie przypomina jajo. 



Pędzel K85 - do cieni

Pędzel do makijażu oka typu smoky eye. Krótko przycięte i spłaszczone włosie umożliwia idealne rozcieranie cieni od nasady rzęs. Pomaga również w nakładaniu cienia na całą powiekę oraz na wewnętrzny kącik oka (w celu rozświetlenia). 



Pędzel K65 - do cieni

Włosie naturalne z dodatkiem włosia syntetycznego.  Przeznaczony do rozcierania i mieszania cieni oraz pigmentów. Idealny do aplikacji cieni w załamaniu i zewnętrznej strony oka. Odpowiednia długość i kształt włosia, pozwala na wykonanie precyzyjnego makijażu oka.



Pędzel K68 - do cieni

Wykonany z dwukolorowego włosia syntetycznego.  Pędzel przeznaczony do rozcierania cieni w zagięciach powiek, w kącikach oka i zaznaczania krawędzi. Idealnie sprawdza się podczas nakładania płynnych lub kremowych kosmetyków na mniejsze niedoskonałości twarzy lub okolice oczu. Wspomaga również tworzenie makijażu typu Smoky Eye.



Pędzel K70 - do cieni

Połączenie włosia naturalnego z syntetycznym. Rozciera cienie w prosty sposób, co jest dla mnie dużą jego dużą zaletą. Pędzel przeznaczony do nakładania cieni w formie prasowanej, kremowej lub sypkiej. Jest niezastąpiony w wykonywaniu makijażu typu Smoky Eye.



Wszystkie umieszczone zostały w miedzianej, chromowanej skuwce, z solidną, drewnianą rączką. Wyglądają na drogie, a moim zdaniem ich cena jest przystępna.  Łatwo się myją, co czynię mydełkiem, które dostałam wraz z rękawicą Glov (sprawdza się rewelacyjnie! ;)). Co najważniejsze, po myciu wracają do pierwotnego kształtu i nie wypada z nich włosie. 

Oceniam je na 6 z plusem, i stale będę powiększać swoją kolekcję o kolejne pędzle KAVAI. A Was już teraz odsyłam na stronę www.kavai.pl 

pozdrawiam,
Joanna





31 komentarzy:

  1. Kocham pedzle! Mam ich dosc spora kolekcje, ale jak wiadomo pędzli nigdy za dużo 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladaja te pędzle ❤ ja właśnie szukam nowych 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pędzle zwłaszcza te mięciutkie 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie mam żelazne zapasy pendzli, ale będę o nich pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pędzelki. Najlepsze są te najgrubsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzle mi się marzą... Bo muszę przyznać, że mam brzydkie już i każdy jest inny..

    OdpowiedzUsuń
  7. A o tych pędzlach jeszcze nie słyszałam, trochę przypominają hakuro:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te pędzle! Z chęcią bym wypróbowała. Ciekawy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. są przepiękne! aż żałuję że ja tak rzadko sięgam po pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają naprawdę nieźle! Przydałby mi się taki zestaw :)

    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wygląda ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam ich pędzle i jestem bardzo zadowolona. Jakość jest super, trwałość również imponuje. No i pracuje się na nich szalenie przyjemnie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wpis :)
    Lubię czytać posty o kosmetykach i o nowościach kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powoli nadchodzi u mnie czas konieczności wymiany pędzli na nowsze. Tym wpisem bardzo pomagasz mi w wyborze swoich nowości!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam spory zestaw tych pędzli, całkiem niedawno je recenzowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i uważam ze sa to bardzo dobre pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę pokazać te pędzle mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie posiadam żadnego pędzla z tej marki, jednak jestem bardzo ciekawa jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle znalazłby u mnie specjalną półkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pędzle wyglądają naprawde porządnie. Chciałabym wypróbować te mniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  21. też nie jestem dobra w makijażu więc uważam, że ułatwiające to pędzle to cudowna rzecz, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pedzloholiczką i muszę przyznać, że czuję się skuszona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mało mam pędzli, nigdy nie umiem się zmobilizować do kupna kolejnych. I w rezultacie wszystko robię łapkami. :) choć nie ukrywam, że marzą mi się jakieś jak z tej serii.

    https//www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych pędzli ale zapowiadają się ciekawie:):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam te pedzle jedynie z internetu, ale pędzli nigdy dość, więc na pewno się skuszę chociaż na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam kilka kompletów pędzli a i tak najlepiej maluje mi się takim który kupiłam dawno temu za grosze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pędzle są naprawdę świetne ^^ Na pewno spiszą się w robieniu makijażu ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pędzle wyglądają naprawdę świetnie. Chętnie bym je wypróbowała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie się prezentują te pędzle! Chętnie bym wykonała nimi makijaż. <3

    OdpowiedzUsuń
  30. To chyba zestaw idealny dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Już je gdzieś widziałam. Są przepiękne 😍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger