wtorek, 13 listopada 2018

Micelarne mleczko i tonik z wodą różaną od NIVEA




Nie ma co, płyny micelarne od Nivea które Wam ostatnio pokazywałam na Instagramie (klik), są moimi top of the top. Używam ich naprzemiennie, częściej tego do makijażu dziennego, natomiast "przy niedzieli: sięgam bo mocniejszą wersję, która migiem usuwa makijaż nie podrażniając skóry. Płyny micelarne to zdecydowanie moja ulubiona forma demakijażu. Ostatnio jednak,  miałam przyjmeność przestestować kolejny produkt od NIVEA, a mianowicie MicellAIR® SKIN BREATHE MICELARNE MLECZKO I TONIK wzbogacone kojącą wodą różaną.  

Cała seria dostępna jest w czterech odsłonach: dwufazowego micelarnego płynu, żelu oczyszczającego, mleczka i toniku oraz chusteczek do demakijażu.


W opakowaniu o pojemności 200 ml, znajduje się mleczko o delikatnym, różanym zapachu który bardzo przypadł mi do gustu. Przeznaczone jest do każdego typu cery. Za zadanie ma oczyszczać i tonizować skórę twarzy, przywracając naturalną równowagę skóry. Jak radzi sobie z makijażem? Dobrze usuwa tusz do rzęs oraz pomadkę, nie podrażniając przy tym oczu. Myślę, że dobrze sprawdzi się również do skóry suchej, ponieważ daje uczucie nawilżenia, nie pozostawiając tłustej powłoki. Wystarczy na bardzo długo, użyłam go już kilka razy i praktycznie nic nie ubyło. Zatem plus za wydajność ;) Dostępny jest w wielu drogeriach, a kupić go można w cenie ok. 16,00 zł. 

Jeśli lubicie mleczka do demakijażu to jak najbardziej polecam. Dobry produkt, w dobrej cenie. Ja tymczasem zostaje przy swoich dużych "butlach" płynu micelarnego od Nivea, a różane mleczko czeka w kolejce kiedy zużyje tamte :)

Do następnego!

pozdrawiam,
Joanna




21 komentarzy:

  1. Słyszałam dużo dobrego o tym kosmetyku :) Ja osobiście używam płynów ale nie omieszkam się go wypróbować 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam go jeszcze ale bardzo lubię firmę i chętnie poznam go bliżej! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam micele Nivea ♥️ a to mleczko chętnie wypróbuję, zwłaszcza że jest różane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty marki Nivea! :)
    Zachęciłaś mnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie jestem w trakcie testowania tego mleczka i jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy. Te mleczko również testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki tej firmy lubię już od wielu lat a połączenie mleczka i toniku wydaje mi się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kosmetyki o zapachu róży biorę w ciemno. Podobnie mam z kokosem i kawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię wodę różaną :) jej zapach jest wprost epicki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie delikatne zapachy w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubimy produkty od Nivei :) Musimy przetestować i ten!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam płyny micelarne ale o mleczku micelarnym jeszcze nie słyszałam 🙈

    OdpowiedzUsuń
  13. Mleczko do demakijażu bardzo lubie i w sumie wszystkie produkty od nivea. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś bardzo lubiłam mleczka ale teraz trochę się już od nich odzwyczaiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mnie zaciekawiłas tym kosmetyków. Woda różana w składzie mnie mega zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwykle mam tak, że jak widzę kosmetyki z wodą różana to od razu po nie biegnę. Czuję że tym razem nie będzie inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa tego toniku z woda różana ❤️ Bardzo lubie markę nivea 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszystko, co jest różane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie uczulily Miceralne. Może ten byłby inny.. 🤔

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger