poniedziałek, 3 grudnia 2018

Kuracja przeciw wypadaniu włosów od TRYCHOXIN


Dzięki Bogu, włosy nie wypadają mi już tak jak kiedyś...garściami. Myślę że jest to zasługa używanych przeze mnie kosmetyków do pielęgnacji włosów jak również suplementów z biotyną które zażywam regularnie. Jednak gdy tylko rozpoczęła się jesień, zauważyłam że włosy stały się przesuszone, łamliwe i co najgorsze - zostawały na szczotce. Może nie w ilościach które doprowadziłyby mnie do łez (bo i tak się zdarzało) ale widok nie był przyjemny dla oczu. Postanowiłam z tym zawalczyć, zanim "sprawa" stanie się nie do przyjęcia ;) 

TRYCHOXIN to kompleksowa miesięczna kuracja przeciw wypadaniu włosów. Badania nad tym produktem trwały aż 5 lat. Jedno opakowanie, zawiera 24 aplikacje, co równa się z czterotygodniową kuracją (używamy 6 dni, następnie jeden dzień przerwy i od nowa). Produkt można używać zarówno rano jak i wieczorem na włosy wilgotne lub suche. Ważne jest aby być konsekwentnym i aplikować produkt codziennie.  Każda z 12 fiolek zawiera wygodny atomizer, który zdecydowanie ułatwia aplikację, tworząc delikatną dla włosów mgiełkę, nie obciążając ich. Preparat należy wcierać w skórę głowy przez 2-3 minuty i...czekać na efekty! ;)

Co obiecuje producent?

  • włosy stają się grubsze i silniejsze
  • produkt przywraca włosom połysk
  • daje miękkość i elastyczność

"Preparat posiada trzy fazy działania dla zdrowia włosów:

Faza I - Zapobieganie nadmiernemu wypadaniu włosów
Zanim zacznie się odbudowa, trzeba zmierzyć się z problemem powodującym nadmierne wypadanie włosów. Kwas oleanowy - zmniejsza produkcję dihydrotestosteronu - DHT poprzez hamowanie 5-alfa-reduktazy (DHT jest główną przyczyną utraty włosów)


Faza II - Wspomaganie włosów do odrostu

Gdy włosy przestaną już nadmiernie wypadać ich ilość i kondycja pozostawiają jeszcze wiele do życzenia. Następuje zatem odpowiedni moment aby pobudzić włosy do odrostu, odżywić, dotlenić mieszki włosowe. Dostarczyć im energii do intensywnego wzrostu i tworzenia baby hair.

Faza III - Wzmocnienie zakotwiczenia włosów
Aby efekt był trwały, należy odpowiednio wzmocnić włosy, sprawić by ich zakorzenienie było silne i zapewniało stabilne utrzymanie włosów odpowiedni czas po zakończeniu kuracji. "


Jak moje wrażenia po zakończonej kuracji?




Pierwsze efekty zauważyłam po ok. tygodniu od stosowania produktów (mimo że producent zaleca aby kurację stosować trzy miesiące). Wypadających włosów było zdecydowanie mniej na szczotce. Szczególnie podczas mycia, pod prysznicem zostawała ich niestety znaczna ilość...widać jednak zmianę na lepsze. Oznacza ta, że ten duet (szampon + ampułki) wzmocnił cebulki włosów.  Fajne jest to, że preparat można używać zarówno na włosy mokre jak ich suche, bez obciążania ich. Zauważyłam również że stały się bardziej nawilżone, przez co mniej łamliwe. Mam zawsze problem z systematycznością ale tutaj naprawdę się zmobilizowałam, używając ampułek codziennie! To naprawdę niezwykle istotne. 
Mam nadzieję że efekt utrzyma się na długo. Kuracja bardzo ciekawa i przyjemna w użytkowaniu. Włosy są miękkie i gładkie. Nie zauważyłam żadnych niekorzystnych zmian.   Zdecydowanie Wam polecam :)

Kurację możecie kupić tutaj - klik




pozdrawiam,
Joanna 

27 komentarzy:

  1. Ten problem mnie nie dotyczy jednak produkt wydaje się naprawdę ciekawy ☺️ Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nic o tym produkcie, ale brzmi fajnie. Moje włosy też przestały wypadać po dobrze dobranej szczotce, innemu myciu włosów, a także suszeniu ręcznikiem. Dużo daje też podcinanie końcówek co 3 miesiące, od tego czasu nie używam nic na włosy co by mi mogło pomóc, a jest już okres prawie zimowy, i moje włosy są w jak najlepszym stanie, ale kto wie może jakbym zastosowała tą kurację pomogło by jeszcze bardziej!:) Pozdrawiam Serdecznie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra używała tej kuracji i była bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka kuracja przydałaby się moim włosom, ostatnio z nimi trochę ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też z włosami lepiej, ale produkt warto zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego produktu 😍 dużego problemu z wypadaniem nie mam ale jak wiadomo włosy zima są słabsze i warto je odżywiać i wzmacniać 😋

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy szybko rosną ale lubią wypadać i są osłabione ostatnio, muszę wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna sprawa na pewno pomoże wielu osobom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś co mnie bardzo zainteresowało i była bym skłonna zaopatrzyć się w te kosmetyki. Obecnie biorę biotynę i stosuję różne kosmetyki ale efekt średni. Super zdjęcia. Ja niestety mam okropny problem z wypadaniem włosów ogromnymi garściami. :( Farbuję włosy i jeszcze mam problemu z hormonami a w dodatku bardzo długo byłam na złej diecie :/ Eh. Wszystko ma swoje skutki. Staram się dbać o swoje włosy. Weszłam w link ale tam jest strona z tymi kosmetykami a nie ma jednak możliwości ich zakupienia ani poznania ceny - szkoda. Poszukam jeszcze w Internecie.
    Zapraszam do mnie:
    https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/sto-lat-polski-niepodlegej-ja-chce.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem jak dłuygi czasu musiało upłynąć na tę wszystkie badania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej kuracji od dawna byłam ciekawa i już wiem, że muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mnie bo na początku jesieni moje włosy zaczęły strasznie lecieć i nie mogę sobie z tym poradzić... 😪

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś idealnego dla mnie ja jak zwalcza wypadanie włosów to wraca znów za jakiś czas 🙈

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresował mnie Twój post. Ostatnimi czasy zbyt dużo włosów mi wypadło. Pierwej poczynię badania, by ustalić przyczynę tego. Ale dzięki, skorzystam z tego postu. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi dla mnie bardzo interesująco i z miłą chęcią się mu się przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki by efekt utrzymał się jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy znów zaczęły wypadac, więc muszę je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj te wypadające włosy. Ale moje to pikuś. Teściowa to dopiero ma problem. 🙊Musze jej podrzucić ten specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem to bardzo udany duet! Sama go miałam i włosy naprawdę prawie przestały wypadac.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety w sezonie jesienno-zimowym wypadające u mnie włosy to jakiś koszmar. Chętnie bym wypróbowała to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam większych problemów z wypadaniem włosów. Co prawda, leci mi ich z głowy sporo, ale zawsze tak było. Takiej kuracji nigdy nie stosowałam, ale może warto się tematem zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. aktualnie, na całe szczescie nie mam z tym problemu. Kiedyś miałam okropny i eh... musiałam po prostu przeczekać

    OdpowiedzUsuń
  24. Wypadnie włosów to temat dla mnie niestety bliski 😒
    Może czas się skusić właśnie na taka kuracje 😏

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukam właśnie czegoś na wypadające włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo teraz po porodzie włosy zaczną strasznie wypadać, więc chyba sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę spróbować, bo ostatnio mam problem z wypadaniem!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger