czwartek, 6 grudnia 2018

Z cyklu "czytanie nie boli" - książkowe propozycje!


Dzień dobry! Mam nadzieję że lubicie książkowe posty, gdyż dziś właśnie o książkach będzie mowa. W listopadzie udało mi się przeczytać dwie książki, chociaż tak naprawdę ta druga to książka zawierająca krótkie opisy i cytaty...ale i je przeczytałam od deski do deski....do rzeczy :)


Książka "365 dni cudowności" to zbiór pięknych cytatów i sentencji na każdy dzień w roku. Postanowiłam, że będę sięgać po nią codziennie i czytać myśl przewodnią o miłości, przyjaźni, życzliwości...tak po prostu, a żeby chwilę się nad tym zastanowić i lepiej zacząć każdy dzień. Niestety nie czytałam książki "Cudowny chłopak" ani "Cudowny chłopak i ja", natomiast wierzę że znajdę czas aby nadrobić te zaległości - a bardzo bym chciała. Uwielbiam książki które dają pozytywnego kopa i niosą dawkę pozytywnej energii. Książka jest kolorowa, ozdobiona od czasu do czasu grafiką, przez co prezentuje się wyjątkowo i niebanalnie. Ogromnie polubiłam ten zbiór pozytywnych myśli i z przyjemnością będę wracać do niego każdego dnia! Do książki dołączony był również dziennik "Cudowny chłopak", gdzie możemy zapisywać nasze notatki i przemyślenia. W nim również pojawiają się krótkie cytaty i pokrzepiające zdania. Ja pokochałam tą propozycję z całego serca i zdecydowanie Wam polecam! Poniżej klika stron książki aby narobić Wam "apetytu" i zachęcić do przeczytania!





Książka Lucindy Riley "Drzewo Anioła" urzeka już samą okładką. Pięknie się prezentuje, prawda? :) Książka pochłonęła mnie już od pierwszych stron. Jest pełna emocji, uczuć ale również niewyjaśnionych, bolesnych przeżyć. Historia zaczyna się w powojennym Londynie, natomiast później przenosi się na spokojną walijską wieś, gdzie znajduje się rodzinna  posiadłość Marchmond Hall. Bohaterką jest Greta, która w wyniku wypadku straciła pamięć na aż 30 lat. Próbuje przypomnieć sobie z całych sił, jak wyglądało jej życie przed wypadkiem, niestety bezskutecznie. W końcu, gdy odnajduje grób swojego syna pamięć wraca, a wraz z nią bolesne wspomnienia przeszłości. Książka jest wielopokoleniowa, a historię opowiadają 3 kobiety. Z wielką przyjemnością polecam Wam ten tytuł! Czyta się przyjemnie i lekko mimo że zaskakuje swoją nieprzewidywalnością i wywołuje dreszczyk emocji ;) Jeśli szukacie prezentu na Święta dla bliskiej Wam osoby, to jest to propozycja idealna! 


Obie książki możecie nabyć na stronie www.wydawnictwoalbatros.com
A co Wy aktualnie czytacie i co możecie mi polecić? :)

pozdrawiam,
Joanna 

29 komentarzy:

  1. ja w listopadzie przeczytałam 5 książek i skończyły mi się pomysły na grudzień, więc może skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące cytaty. :) "Książka jest jak ogród, który możemy schować do kieszeni". Warto czytać i o tym pisać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie listopad wypadł blado, tylko jedna książka, mam nadzieję, że grudzień będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w listopadzie przeczytała dwie książki, teraz niestety całkowity brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Cudownego chłopaka jeszcze nie dotarłam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje książkowe. Idealne dla mnie, na kopa na nowy rok. Super post. Pozdrawiam, pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham książki z cytatami, czytam je w mgnieniu oka ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszą ja mieć. Z mila chęcią będę czytać codziennie . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie propozycje są zawsze kuszące.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka z cytatami by mi odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam książkowe posty! Ja również bardzo lubię książki, które dają pozytywnego kopa i czuje się po nich po prostu dobrą aurę. Słyszałam o tej pierwszej pozycji i teraz poważnie zastanawiam się nad jej kupnem:) Bardzo sympatyczny prezent dla siebie! W dodatku z tego, co widzę to faktycznie jest przepięknie wydana, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Drzewo anioła wydaje się bardzo sympatyczną pozycją na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Drzewo anioła bardzo chętnie bym przeczytała ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo dobrego slyszalam o książce "Dobry chłopak" chyba musze w koncu przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja aktualnie zabieram się za "Humanistów w Kosmosie" Mel Lallande, z którą prawie rok studiowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe propozycje, ja planuje podarować kilka książek na święta 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wytrzymałabym długo bez książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa sa te książki i chętnie po nie sięgnę w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cytaty, złote myśli etc etc to zupełnie nie moja bajka :) Jeśli chodzi o beletrystykę to lubię kryminały i thrillery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe książki lubię cytaty :) ale obecnie mnie wciągnął wiedźmin i już szukam jego kolejnej książki z sagi.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam te książki na swojej liście czytelniczej... czekam aż się wygrzebię z zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tych tytułów ciekawi mnie najbardziej "Drzewo anioła" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja w listopadzie przeczytałam 3 książki :)
    świetne propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie leżą i czekają w kolejce. Teraz ważniejsze robienie pierniczków z dziećmi. 🙊😜

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh! Super książka! Idealna moim zdaniem na prezent :D

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej ta druga naprawdę mnie zainteresowała! Muszę mieć i przeczytać 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham tę książkę! To cudo, którego nie da się opisać słowami. Moim zdaniem każdy powinien ją przeczytać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger