sobota, 8 grudnia 2018

Świąteczne klimaty - pomysł na prezent!



Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Macie czas aby o tym myśleć czy może zostawiacie wszystko na ostatnią chwilę? Generalne porządki, lista zakupów i lista prezentów! Ja wspominałam Wam już kilka razy że bardzo lubię kupować prezenty przez internet. Przede wszystkim jest to dla mnie duża oszczędność czasu. Po drugie, nie znoszę stać w kilometrowych kolejkach. 

Na poszukiwania gwiazdkowych prezentów wpadam do drogerii internetowej ezebra.pl . Sklep oferuje szeroki asortyment produktów do pielęgnacji oraz makijażu. Ja jednak skupiłam się na perfumach....bo kto z nas ich nie lubi? ;) Muszę przyznać że ceny są świetne i bardzo konkurencyjne.  



Z pośród bogatej oferty wybrałam zapach Cerutti 1881 pour Femme (klik). Dostępna jest również mniejsza wersja 50 ml. Jednak zdecydowanie bardziej opłaca się wziąć większy :) Aaaa! Jest jeszcze wersja dla mężczyzn! Gdybyście szukały kobitki czegoś ładnego dla swoich "Panów" ;) 


Zapach Cerruti kojarzy mi się z elegancją i szykiem. Początkowo jest dość intensywny, jednak szybko łagodnieje. Co równie ważne - nie dusi i nie drażni. Polubiłam go za świeżość i subtelną woń. Główne nuty zapachowe to esencja z kwiatu fiołka, kosaćca oraz jaśminu, które zostały połączone z nutą kory drzew i świeżych kwiatów pomarańczy. Najważniejsze jednak jest to że są bardzo trwałe! Zapach towarzyszy mi cały dzień! Uważam że sprawdzą się super zarówno na co dzień jak i większe wyjścia. Piękne opakowanie oraz elegancka, półokrągła buteleczka w kolorze pudrowego różu, sprawiają że perfum wygląda na bardzo ekskluzywny. Dlatego będzie świetną opcją na prezent! Moim zdaniem wygląda nieziemsko. 


Czy znacie już ten zapach? A może kupowaliście już perfumy w drogerii ezebra.pl ?  

Przy okazji mam ważną informację! do 10 grudnia na hasło "oszczednie", dostawa gratis! (nie dotyczy przesyłek za pobraniem). Korzystajcie bo kod jest ważny tylko klika dni! <3

23 komentarze:

  1. Kojarzę ten zapach, ale chyba nigdy nie wąchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie znam, ale moje nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, na ezebra zawsze się coś ciekawego znajdzie :) Tych perfum nie znam, jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Często coś kupuję na ezebra, aczkolwiek nie są to perfumy. :D Mają na prawdę ogromny asortyment i często można znaleźć coś w bardzo fajnej promocyjnej cenie. :) Co do tych perfum to jeszcze się z nimi nie spotkałam więc bardzo ciekawi mnie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kojarzę ten zapach. Jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku mam już większość prezentów skompletowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. już sam flakonik zachęca by po niego sięgnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. musi bosko pachnieć :) świetny ma flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na prezent! Znam ten zapach i go uwielbiam :)

    Mój link do bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam perfumy! I moim zdaniem są idealnym prezentem pod choinkę czy na mikołajki! Super wpis!
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już większość prezentów mam 😄

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba kojarze ten zapach i jak najbardziej mi die podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba Twoja propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam niestety tego zapachu :/ Będę musiała go sprawdzić!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfumy maja śliczny flakonik 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam i nic tam nie kupowałam. Ale dużo osób mówi, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  17. Również polecam! :) Bardzo sympatyczny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze wypieram święta. Wolę się cieszyć krócej, ale intensywniej 😄

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego zapachu. Perfumy to bardzo fajny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  20. Często daję perfumy w prezencie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam jeszcze tych perfum, ale bajecznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam wielką kolekcję perfum ale mimo to wciąż lubię dostawać nowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już wiele razy widziałam te perfumy ale jeszcze nigdy nie wąchałam🙈

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger