sobota, 15 grudnia 2018

Pomysł na prezent na Święta od mygiftdna


Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Prezenty kupione? ;) Ja już na finiszu! Przyznam że zakupy robiłam w tempie ekspresowym, gdyż ostatnio nie mam czasu na nic! Tak jak już Wam wspominałam 90 % zakupów robię przez internet. Jest to dla mnie duża oszczędność czasu, nie muszę wychodzić z domu, nie muszę stać w kilometrowych kolejkach. Zawsze gdy już mój mały Czorcik wieczorem zaśnie, siadam z kubkiem ciepłej herbaty, zarzucam na siebie kocyk i robię zakupy ciesząc się ciszą i spokojem ;)  

Kupiliśmy prezenty dla wszystkich, nie zapominając o sobie! A co! Nam też się przecież należy ;) Odwiedziłam sklep internetowy mygiftdna.pl  , który posiada ogromny asortyment spersonalizowanych prezentów na każdą okazję. Strona jest niezwykle czytelna, przez co korzystanie z niej jest czystą przyjemnością. W zakładce "prezenty dla..." możecie wybrać odpowiednią dla Was kategorię: dla kobiety, dla rodziców, dla dziadków. Zdecydowanie ułatwia to nasze poszukiwania. Strona może poprowadzić Was również "za rączkę", za sprawą zakładki ZNAJDŹ IDEALNY PREZENT. Możecie wybrać także kategorię cenową. Świetne rozwiązanie dla osób starszych, które nie są tak bardzo obyte w zakupach internetowych, gdyż wszystko jest jasne, czytelne, przejrzyste. Bardzo mi się podoba takie rozwiązanie! 

Co wybrałam dla siebie i męża? Jako że ostatnio lubujemy się we wszystkim co drewniane, postanowiłam zamówić dla nas właśnie takie gadżety. Mój wybór padł na deskę do krojenia z grawerem, która pełni nie tylko funkcję praktyczną ale także dekoracyjną. Świetnie prezentuje się na kuchennym blacie ;) Aż żal używać (dlatego raczej będę kroić na płaskiej stronie deski) :p Wykonana jest z drewna bambusowego, natomiast grawer wykonany został techniką laserową. Wymiary: 25 cm x 32,5 c,. Piękna i solidna...mam nadzieję że posłuży mi na długo :)

Oczywiście wzorów jest mnóstwo! Zobaczcie sami!


Mąż natomiast, zdecydował się na pendrive. Wzór graweru wybrałam ja ;) Uważam że również jest to wyjątkowa i oryginalna propozycja. Wykonany został z drewna bambusowego, a jego pojemność to 16 GB. Podpisany! Więc nikt nigdy się do niego nie "przyklei" ;p  Również możliwości graweru jest wiele i z pewnością znajdziecie coś co Wam się spodoba.

mój wzór - klik 





Oprócz  tego, na stronie możecie znaleźć grawerowane kalendarze, kieliszki do wina, portfele czy poduszki. Realizacja jest ekspresowa! Dlatego jeśli chcecie sprawić komuś ciekawy prezent na święta to zamawiajcie ale już! ;) Polecam Wam, gdyż są to zdecydowanie niebanalne prezenty dla bliskich nam osób! :)

pozdrawiam,
Joanna 

23 komentarze:

  1. Bardzo ucieszylabym się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez takiego pendrive kupiłam chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pendrive super.Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna taka deska z grawerką. Jako prezent suuuuper

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich produkty ;) mnie się marzą kielisZki... Zresztą mojemu mężowi też ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już też jestem prawie że na finiszu świątecznych przygotowań :) Fajny pomysł na prezent ! :) mojej mamie spodobała by się taka deska z grawerem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są takie personalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie drewniane gadżety 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest przeslodkie. A do tego wszystko co z drewna rozkleja moje serce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta deska. Jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam sklep My Gift DNA i Zdradzę ci pewien sekret, że hasło które widzisz na swojej desce jest mojego autorstwa. Kiedyś Wzięłam udział w konkursie organizowanym na profilu marki i udało mi się wygrać tworząc właśnie ten rym

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam już stamtąd kilka rzeczy i uwielbiam je za świetną jakość wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju takie spersolizowane prezenty to świetna sprawa ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fenomenalny pomysł na prezent ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie spersonalizowane prezenty. W tym roku zrobiłam ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swoim rodzicom na rocznicę ślubu zamówiłam na grawercom.pl piękne kieliszki z grawerem. Bardzo ucieszyli się z prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda! Ciekawe są także zdrapki plakaty, które sama zakupiłam dla swoich rodziców

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra pomysł na prezent dla kogoś kto lubi gotować

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger