niedziela, 16 grudnia 2018

I love....


Jak ja lubię takie pachnące paczuchy! Słodko, soczyście i kolorowo - tak kojarzy mi się nowa marka I love...  , którą bardzo chciałam Wam dziś przybliżyć. Unboxing mogliście zobaczyć na moim Instastory i mam nadzieję że pobuszowałyście już trochę w sklepie internetowym marki (www.boutiquecosmetics.pl) . Teraz ceny są jeszcze niższe! Z przyjemnością przystąpiłam do testowania produktów, gdyż jest to zupełna nowość na naszym rynku.

Pierwszym produktem który zdecydowanie skradł moje serce jest mgiełka do ciała o zapachu Strawberry & Crem. Jak dla mnie jest to woń gumy balonowej z połączeniem słodkich cukierków. Niezwykle lekki i orzeźwiający. Używany przeze mnie już wielokrotnie, nie podrażnił ani nie uczulił skóry. Atomizer działa poprawnie i nic się nie zacina. Skóra po użyciu nie jest tłusta ani klejąca. Pojemność 100 ml, czyli taka "do torebki". Cena to tylko 10,90 zł! Z przyjemnością będę sięgać po ten produkt ponownie.

możecie kupić go tutaj - klik 


Następnie duet do kąpieli (który mogliście dziś rano zobaczyć na moim Instagramie). Podczas kąpieli zapach przenika całą łazienkę. Czysta przyjemność! Różowy żel do kąpieli o zapachu Marshmellow (klik) jest bardzo wydajny i wystarczy niewielka ilość aby dobrze się pienił. Zarówno ten jak i peeling do ciała Coconut&Crem (po lewej - klik) nie wysuszają skóry, a po kąpieli jest na gładka i pachnąca. Ceny są bardzo przystępne, dlatego zdecydowanie zachęcam Was do zakupu! 


Nie wiem jak Wy, a ja kremu do rąk używam dziesięć razy dziennie ;) Miło używać zatem kremu który pięknie pachnie a przy tym dobrze nawilża. Zapach malin i porzeczki jest słodki ale nienachalny. Raczej najmniej intensywny ze wszystkich produktów marki I love... Krem wchłania się szybko, nie pozostawiając tłustej powierzchni. Idealny na zimę, kiedy nasze dłonie są narażone na niskie temperatury. Stoi w kuchni i tak naprawdę, mimo że mam go kilka dni to ubyła go już połowa! Używam go nie tylko ja ale także mój mąż ;) Myślę że powrócę do niego z przyjemnością, jeszcze nie raz! 



Jako ostatnie masło do ciała o zapachu Lemon Sorbet. Jak możecie się domyślić, również pachnie cudownie. Bardzo lubię używać go po wieczornej kąpieli. Ma dość rzadką konsystencję i także szybko się wchłania. Skóra po użyciu jest pachnąca i taka...delikatna? :) Lubię to wrażenie :) Plus również za to że się nie lepi. 




Szata graficzna produktów jest tak słodka jak ich zapachy ;) Myślę że produkty od I love...są świetną propozycją na prezent. Na stronie możecie kupić gotowe zestawy, a także pojedyncze produkty. Kupcie chociaż jeden, a gwarantuje Wam że będziecie więcej i więcej i więcej... ;) 


pozdrawiam,
Joanna


24 komentarze:

  1. Dzięki tej grafice i kolorowi podświadomie mogę wyobrazić sobie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już je gdzieś widziałam! I jestem pewna, że zachwycilyby moja siostre :) dołożę jej do prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale uwielbiam wszystkie rzeczy, które tak pięknie pachną :D A świeczki to już chyba mój największy nałóg :) Codziennie w pokoju zapalam co najmniej 3 świeczki, bez tego nie wyobrażam sobie wieczoru :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po samych opakowaniach mozna spodziewac się słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemal poczułam w Twoim poście te wszystkie zapachy :) trzeba wypróbować te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kokosowy kremik jest cudowny. Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki prezentują się wspaniale! <3 a zapachy muszą być epickie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak one słodko się prezentują ♥️ chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania mają cudowne! Najbardziej podoba mi się płyn do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Slodka szata graficzna :) chcialabym sie nimi "pobawic" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te produkty maja cudowne opakowania 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Już po samych zdjeciach widzę, że zapachy muszą być obledne, a korzystanie z kosmetyku pewnie daje morze przyjemności i relaksu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam z tej firmy żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą mgiełkę. Długo się utrzymuje zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę po opakowaniach, że to są z pewnością fajne kosmetyki, które pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam produktow tej firmy i ją kooocham! Najbardziej za zapach, całkowicie trafia w mój gust grafiką i tym bardzo zachęcjącym zapachem. Nie widziałam jeszcze tego kremu do rąk ale muszę się w niego zaopatrzyć :D

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazję używać kilku produktów tej marki. Obecnie mam pod prysznicem końcówkę żelu oraz masło które Ty masz również, ten sorbet :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cuda! Coś czuję że zapachy muszą być naprawdę wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham wszystko co kokosowe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cała seria wygląda niezwykle obiecująco! Jestem niezmiernie ciekawa zapachu na żywo jak też działania tych produktów :) Same opakowanie zachęcają do zakupu! Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Grafika na kosmetykach jest zachęcająca ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam takie produkty takie zapachy i do tego piękne opakowania ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. To musi pachnieć cudownie! Zapoznam się <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki wyglądają świetnie. Napewno przepięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger