poniedziałek, 17 grudnia 2018

Bezpieczna podróż z 4GSM.pl


Dzisiaj zupełnie w innym klimacie i na inny temat. Być może uznacie że to nudy, bo przecież to tylko uchwyt samochodowy do telefonu, natomiast dla mnie stał się ostatnio rzeczą w aucie niezbędną ;) Dlaczego? Po pierwsze w naszym aucie korzystamy z zestawu głośnomówiącego. Kiedy ktoś do mnie dzwonił, a miałam telefon w torebce, wciskałam "odbierz" nie mając pojęcia z kim się połączę...a wyciąganie telefonu z torebki, podnoszenie z bocznego fotela itd. bywa niebezpieczne, prawda?  Często podróżuję również, mając za pasażera mojego 16 miesięcznego synka. Gdy trasa liczy mniej niż 5 km, to spoko jakoś sobie radzimy - ja prowadzę monolog i śpiewam, a Igorek słucha. Ale kiedy ma już dość mojego fałszu i gadania, wtedy zaczyna marudzić. I gdyby mógł, to pewnie wyszedł by z auta ;p Tutaj z pomocą przychodzi mi właśnie to małe urządzenie. Wkładamy telefon do uchwytu, włączamy bajki i oglądamy....tzn on ogląda, ja prowadzę :p I mam spokój na długi czas, mogę prowadzić auto bez stresu i niepotrzebnych netwow. Wszystkie mamy z pewnością wiedzą o czym mówię. Produkt zamówiłam na stronie 4gsm.pl 


Uchwyt jest funkcjonalny i zaprojektowany do łatwego montażu w kratce nawiewu, praktycznie w każdym aucie. Możliwość regulacji pozwala na ustawienia najbardziej optymalnego kąta widzenia. Boczne uchwyty mocno dociskają telefon, dzięki czemu nie spadnie nam podczas jazdy. Jego "szczęki" łapią telefon i zamykają się automatycznie.  Plus również za to, że pasuje do większości telefonów - nie wiem czy do wszystkich modeli ale na pewno do mojego Huawei oraz Samsunga męża...a to mi wystarczy ;p Produkt posiada również ładowarkę indukcyjną, dlatego możemy ładować swój telefon podczas jazdy. Działa! Sprawdzałam ;) To również jest mega przydatne, bo ile razy miałam już buty na nogach, ogromnie się gdzieś spieszyłam, a okazywało się że baterii pozostało 10 %... i rób co chcesz. 
Uchwyt został wykonany został solidnie z aluminium oraz szkła. W zestawie znajdował się również kabel mikroUSB o długości 1 metra.  Oczywiście nie wybierałam go sama...bo co ja się tam znam....wybrał go sobie mój mąż...a zna się na takich "bajerach"! ;)

Kupić możecie go tutaj - klik 




Powiem Wam szczerze że nie wyobrażam sobie jazdy bez tego małego pomocnika. Bezpiecznie i wygodnie - świetna sprawa! :) Jeśli jeszcze nie macie uchwytu samochodowego w Waszym aucie to polecam Wam zdecydowanie. Zajrzyjcie na stronę 4gsm.pl gdyż asortyment jest naprawdę bardzo szeroki a ceny przystępne. Porownywaliśmy je z cenami z innych stron oferujących podobne produkty i tutaj oferta okazała się najbardziej atrakcyjna. 




pozdrawiam,
Joanna

22 komentarze:

  1. W samochodzie to bardzo przydatny gadżet, nie wyobrażam sobie jazdy bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba już wiem, co kupię w prezencie dla mojego autka ;) mąż się znowu będzie że mnie śmiał, ale czuję, że to mi jest potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten produkt zdecydowanie by mi sie przydal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tam uważam że to świetny gadżet w który warto się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że taki uchwyt powinien znajdować się w każdym aucie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są takie uchwyty! Proponuje ci spróbować takiego na magnez jest dużo lepszy!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  7. najpotrzebniejszy gadżet w samochodzie 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdzie daleko swoim autem nie jeżdżę, ale chłopak ma uchwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem komu by się taki produkt przydał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są takie gadżety do samochodu Mega przydatna rzecz 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dałaś mi inspiracje na prezent dla męża. Spędza za kółkiem pół swojego życia i to byłoby dla niego coś co się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki uchwyt powinien być w każdym samochodzie. To podstawa. Przynajmniej mniej wypadków by było.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i nawigacja.
    Fajna zabawka. Obecnie to powinien być standard.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, własnie chce go kupic ;) Radosnych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwazam że taki uchwyt to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę moją kuzynkę zaopatrzyć w taki uchwyt... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ❤️ muszę koniecznie kupić, przyda mi się w samochodzie 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez tego typu uchwytu nie wyobrażam sobie podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki gadżet w samochodzie jest na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy powinien właśnie tak odbierać tel w samochodzie. A najlepiej wcale. 😜

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger