wtorek, 18 grudnia 2018

Nivea Make-up Care Professional Hydra Primer - Krem / baza pod makijaż



Hej, hej! Widzieliście już nowość od NIVEA? Dziś słów kilka na temat kremu, który ma sprawdzić się idealnie jako baza pod makijaż. Gdy zaczynam myśleć w ogóle o kremie Nivea, to przed oczyma mam ten niebieski, który był chyba obecny w każdym polskim domu, prawda? ;) Używałam go dooooobrych kilka lat. No ale lata lecą, człowiek się starzeje więc i krem trzeba było zmienić :p 


Nivea Make-up Care Professional Hydra Primer zawiera w swoim składzie olejek migdałowy oraz ekstrakt z nagietka.  Całość ma stanowić nawilżającą bazę, dzięki której nasza skóra będzie odżywiona i gotowa na natychmiastowe nałożenie makijażu. 

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Alcohol Denat., Dicaprylyl Carbonate, Butylene Glycol, Glycerin, Tapioca Starch, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Propylene Glycol, Acrylamide/Ammonium Acrylate Copolymer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dimethiconol, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, BHT, Linalool, Citronellol, Limonene, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum

Konsystencję określiłabym jako dość gęstą, tłustą i trochę bardziej żelową. Krem bardzo ładnie pachnie i tak jak pisze producent bardzo dobrze się wchłania. Po nałożeniu czekam chwilkę i nakładam podkład. Nie ma problemu z jego aplikacją, produkty świetnie współpracują. Testowałam go ok 2 tygodnie i wnioski nasuwają się następujące: krem bardzo ładnie nawilża buzię, nadając jej świeżości. Nie zauważyłam natomiast aby makijaż trzymał się po nim dłużej. Dawałam mu szansę stosując raz ilość mniejszą, raz większą, niestety efekt nie był dla mnie zadowalający. Na czas jego testowania odstawiłam fixer innej marki i na tą chwilę muszę do niego powrócić. A szkoda bo produkty marki NIVEA tak naprawdę jeszcze nigdy mnie nie zawiodły ;) 

Z przyjemnością będę używać tego produktu NIVEA jako krem na dzień, natomiast jako baza pod makijaż nie zdał u mnie egzaminu. 



A może u Was ten krem sprawdził się lepiej niż u mnie? Używaliście? Dajcie znać koniecznie!

pozdrawiam,
Joanna 

22 komentarze:

  1. Myślałam że okaże się lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie muszę się jej przyjrzeć 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremy tej marki nie sprawdzają się na mojej skórze, za to uwielbiam ich płyny micelarne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kremu ale jakoś kremy nivea nie są dla mojej cery dobre! Świetne zdjęcia !
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego kremu jeszcze nie miałam, ale nivea ogólnie kojarzy mi się z tłustymi kremami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Nivea lubię bardzo tylko klasyczny granatowy kremik, sprawdza się na suche miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej znany i chyba najbardziej niezawodny :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Daj znać jak efekty...może u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

      Usuń
  8. Ja go jeszcze nie używałam. Wolę sięgać po naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się jakoś nie widzę tego kremu jako baza pod makijaż 🤨

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że jako baza pod makijaż nie sprawuje się dobrze bo wygląda naprawdę fajnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia, że Nivea tworzy też takie produkty. Ciekawe, no i jeśli pachnie jak większość produktów tej firmy to przekonuje mnie jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście kremy Nivea te niebieskie wspominam z sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem w niebieskim opakowaniu z nivea to dla mnie klasyk. Na nowości chętnie zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie wypróbuję... nie stosuje żadnej bazy pod makijaż, która miałaby dodać mu trwałości więc pewnie bede miała mniejsze wymagania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Nivea to uwielbiam tradycyjny krem. Ja sama bazy nie stosuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio bardzo często używam baz pod makijaż 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę znaleźć dobrego kremu dla siebie, wypróbuję ten. Choć u mnie makijaż pojawia się baaardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam tego kremu od około 3 tygodni i fajnie spisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam już o ten bazie, podobno jest super 👍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger