piątek, 21 grudnia 2018

Produkty do makijażu od LAMBRE


Tak jak Wam obiecałam, dziś co nie o o kolorówce marki LAMBRE. Mam nadzieję że czytaliście wczorajszy post o pielęgnacji twarzy z tą marką? Jeśli nie, z przyjemnością Was do niego odsyłam ;) 

Z oferty sklepu wybrałam dla siebie dwa produkty a mianowicie błyszczyk oraz eyeliner. 

Zaczynamy od ust! ;) Błyszczyk Metal Fire Glossy Lips ma naprawdę ładny i intensywny kolor. Konsystencja jest gęsta, dzięki czemu nie spływa z ust i dobrze się trzyma. Oczywiście jestem ostatnio przyzwyczajona do matowych pomadek, które potrafią trzymać się wiele godzin, natomiast w tym wypadku nie ma co narzekać. Kolor zostaje na ustach nawet po jedzeniu czy piciu. Cieszę się że wybrałam akurat ten odcień, gdyż świetnie podkreśla usta nadając im blasku. Doceniam go również za to że się nie klei jak wściekły (jak wiele, wiele błyszczyków dostępnych w drogeriach). Zapach jest słodki i owocowy. Mogę powiedzieć że to jeden z lepszych produktów tego typu, jakie posiadam w swojej kosmetyczce. 




Z eyelinerem również się zaprzyjaźniłam. Nie wiem dlaczego ale zdecydowanie wygodniej i po prostu łatwiej malować mi nim kreskę niż pędzelkiem. Ja od zawsze miałam z tym problem ale trening czyni mistrza! ;) Ładne podkreślenie oka zapewnia zdecydowanie jego głęboki kolor. Jest również bardzo trwały. Co tu dużo mówić, jakość jest świetna! Mam nadzieję że będzie równie wydajny jak błyszczyk. Używam go bardzo często i obiecuję że niedługo będę mistrzem w robieniu górnej kreski!!!! (hahaha.... :p) 



Zdaję sobię sprawę, iż marka może nie być dla Was bardzo znana ale nie bójcie się nowości! Nie bójcie się spróbować :) Tym bardziej że testowałam na własnej...buzi ;) Dobre produkty, w cenie nie rujnującej portfela - www.lambre.eu <3

24 komentarze:

  1. Myślę, że błyszczyk będzie idealny na zbliżającego się Sylwestra :) eyeliner też :) świetne kosmetyki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk ma bardzo ciekawy kolor 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie błyszczyki zwłaszcza w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale produkty wyglądają świetnie! Błyszczyk ma cudowny kolor *.* Mi dobrze szło rysowanie kreski , ale teraz niestety się coś popsulam i nie mogę zrobić nic eyelinerem :(
    Świetny post! Pozdrawiam <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak wyżej firmy nie znam ale błyszczyk wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki ale chętnie zerknę co ciekawego tam mają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor pomadki... Ułaaaa, no jak dla mnie ideał. Fajnie się to prezentuje, trzeba dopisać do listy zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor pomadki. Ja uwielbiam poznawać nowości, często sięgam po nowe marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny kolor pomadki, a o tej marce jeszcze nie słyszałam =)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie ta firma to coś nowego, ale kolor błyszczyka wpadł mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny odcień tego błyszczyka :) a markę oczywiście, że znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za błyszczykami ale fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki ładny ma odcień ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten błyszczyk jest przepiękny kolor ma cudowny 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam jakieś kosmetyki tej marki, nie mogę sobie tylko przypomnieć jakie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kolor jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. blyszczyk fajnie się prezentuje, kolor trafił w moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią przetestowałabym zaprezentowane produkty :)
    Ja obowiązkowo muszę podszkolić robienie kreseczek na górnej powiece he he
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolor, podoba mi się odcień :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Błyszczyk ma mój kolor :) Uwielbiam takie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się głęboki kolor tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kolor pomadki jest bardzo ciekawy! Wow! Sama bym chciala wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszelkie kosmetyki a szczególnie nowości. 😍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger