czwartek, 17 stycznia 2019

DREWNIANY ZEGAREK | WO-OD.PL



Ostatnio co jakiś czas wrzucam Wam "coś" drewnianego. Tak, upodobałam sobie ostatnio drewno, zarówno w domu jak i stylizacyjnych dodatkach. Pamiętacie drewniane etui do telefonu czy bransoletkę z drewnianymi elementami? Tym razem zdecydowałam się na zegarek! Tak zegarek! Wykonany praktycznie w całości z drewna właśnie.

Czy to nie oryginalna propozycja? Przyznam że obserwowałam je już od dawna, jednak zawsze "odstraszała" mnie ich cena. Pięknie się prezentują, jednak zegarek za 400 czy 500 zł...no ciężko byłoby mi tyle wydać.  Jak zwykle zaczęłam dogłębne, internetowe poszukiwania i w końcu przeniosłam się na stronę www.wo-od.pl  . Ceny są naprawdę dobre, w porównaniu do konkurencyjnych sklepów oferujących podobny asortyment. Sklep oferuje zegarki zarówno damskie jak i męskie, tańsze - na skórzanym pasku lub droższe - na drewnianej bransolecie. Ja wybrałam dla siebie te drugą opcję w kolorze ciemnego drewna (dostępne jest również jasne). (klik)  Oczywiście zegarek przyszedł dużo za duży, więc musiałam sporo go zmniejszyć. Na szczęście do zestawu dołączona jest "igiełka" i zbędne ogniwa można bez problemu ściągnąć. 

Zegarek przyszedł do mnie w gustownym, również drewnianym opakowaniu, dlatego myślę że całość jest świetnym pomysłem na prezent! Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi ok. 2 tygodnie. Do zamówienia dołączone były również drewniane koraliki, które świetnie komponują się z zegarkiem jako bransoletki. 

W tej chwili, na stronie dostępna jest oferta walentynkowa! Drewniane zegarki dla par? Super! Zajrzyjcie koniecznie! 

klik - www.wo-od.pl


Piękny, niby klasyczny a jakże oryginalny....


Bardzo starannie wykonany! 




Jak Wam się podoba? :)
Dajcie znać!

pozdrawiam,
Joanna 

23 komentarze:

  1. Wygląda bardzo ładnie! Piękna klasyczna czerń :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą firmę :) I ja i mój chłopak ostatnio akurat kupilismy sobie zegarki więc drugich nie potrzebujemy 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo elegancko. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam fioła na punkcie zegarków, ale drewnianego jeszcze brakuje w mojej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam drewniane dodatki ❤️ Muszę przyjrzeć się bliżej ofercie tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają te drewniane zegarki, jednak niestety ich nie mam 😣

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają czarne dodatki. Pasuje wtedy do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się wspaniale i jest to zdecydowanie niebanalny dodatek

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podobają takie zegarki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drewniany zegarek jest idealny dla mnie, alergika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę elegancki! Lubię drewniane rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i elegancko wyglada ten zegarek! Super 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja lubię takie piękne gadżety drewniane!❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki czarny nawet nie wygląda na drewniany. ale jest bardzo elegancki! śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie prezentuje się ten zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! Mnie się bardzo podobają drewniane bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam motyw drewna, drewniane dodatki, detale i biżuterię. Ten zegarek jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładny jest ten zegarek! Ja uwielbiam takie minimalistyczne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda Genialnie. Wcale nie widać że zrobiony z drewna. 👍

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo ładnie i klasycznie, uwielbiam takie zegarki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Drewniany zegarek to marzenie zarówno moje, jak i mojego męża :-)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger