wtorek, 15 stycznia 2019

WYGODNE OBUWIE NA KAŻDĄ PORĘ ROKU | WWW.SKLEPKAMIL.PL

Hejoooo! 


A ja znów siedzę „w butach"! Może nie tak dosłownie, gdyż przeglądam sobie strony internetowe w poszukiwaniu ciekawego i wygodnego obuwia na różne okazje. Ja wiem, że już mi się w szafie te buty nie mieszczą, ja wiem, że niedługo mąż nie będzie drzwi kurierom otwierał, ja wiem, że mam ok. 100 par butów....ja wiem. Ale co tam! Butów nigdy za wiele! Nie ja pierwsza i nie ostatnia baba, co oczy jej się święcą na widok nowych szpilek. Każdy ma jakieś tam "małe" słabości...prawda? ;) Tym bardziej, że teraz promocje, wyprzedaże....no jak tu nie kupić ;) 

Nooo...także skoro już wytłumaczyłam swój butoholizm, możemy przejść do rzeczy ;)  

Stron oferujących obuwie, w internecie znajdziemy wiele. Tych droższych i tańszych, z obuwiem lepszym i gorszym. Fakt jest taki, że mamy w czym wybierać i nie trzeba już nawet ruszać się z domu, aby znaleźć tą idealną dla siebie parę butów. Ba! Nawet nie trzeba wychodzić z łóżka ;)  Nie pamiętam już kiedy robiłam zakupy w sklepie stacjonarnym. Zakupy przez Internet to niesamowita wygoda i oszczędność czasu.

Dziś chciałabym Wam polecić internetowy sklep obuwniczy Kamil z obuwiem na różne okazje i każdą porę roku. Naprawdę warty uwagi, więc postanowiłam napisać o nim słów kilka. 

Mamy zimę, w Lubuskiem w końcu trochę śniegu napadało, więc nie jest za późno aby jeszcze zainwestować w ciepłe obuwie. Przyda się zarówno teraz ale i posłuży nam na kilka dobrych lat, jeśli jest wykonane ze skóry. Sklep oferuje buty zimowe damskie skórzane, w naprawdę przystępnej cenie.  Wybrałam dla Was kilka modeli, które zdecydowanie wpadły mi w oko. 



Świetna zakładka, która rzadko zdarza się na innych stronach internetowych, to sekcja obuwie biznesowe. Świetne propozycje do biura, zarówno dla Pań jak i Panów. Trafiłam na nią, z racji wykonywanej przeze mnie pracy. Zastanawiam się, który model wybrać dla siebie, więc liczę na Waszą pomoc i wsparcie w tym temacie! ;) Które podobają Wam się najbardziej? Dajcie znać! 

klik 



Widać że jakość obuwia jest dobra, dlatego z przyjemnością wybiorę coś dla siebie! Mam nadzieję że Wy również! Strona jest czytelna, jasna i przejrzysta, dlatego zakupy na niej to czysta przyjemność:) Odsyłam Was na www.sklepkamil.pl

Dajcie znać czy na coś się skusiliście :)

pozdrawiam,
Joanna 

21 komentarzy:

  1. Myślę, że buty jednak warto przymierzyć ale fakt jest taki, ze w internecie zawsze o wiele większy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ostatnie botki są... No wow! Idealnie prezentowałyby się w moich ulubionych stylizacjach. Są bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie botki mają piękny odcień brązu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o mój typ to właśnie pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ostatnie botki wyglądają świetnie! Bardzo eleganckie i pasują do wielu stylizacji 💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ostatnie botki od razu wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi spodobały sie trzecie, ciekawa jestem też innych modeli jakie mają

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ostatnie buty naprawdę mnie zainteresowały! :) Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszytskie buty są świetne!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wybrałabym kilka z Twoich typów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w poprzednim roku kupiłam za dużo butów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie sprawdzę ich ofertę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazwa sklepu obiła mi się już gdzieś o uszy. Chętnie zerknę na ich stronkę. A buty świetne! :)
    pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym sklepie można znaleźć naprawdę bardzo dużo fajnych modeli butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te czarne botki wyglądają super. Chyba musze sprawdzić ich ofertę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow co za piękne buty ! Wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się botki numer trzy :) Są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są wszytkie buty, ale szpileczki najładniejsze. 😜😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo te czarne szpilki w kratkę są piękne 🤩

    OdpowiedzUsuń
  20. Znalezienie swojego idealnego sklepu z wymarzonymi butami nie zawsze jest łatwe. Zwłaszcza jeśli na przykład nosi się niestandardowe rozmiary i lubi nietypowe stylizacje. Na szczęście interesujących miejsc z bogatą ofertą obuwia i odzieży jest coraz więcej! Zarówno klasyczne kozaki i botki, trampki, sandały jak i szpilki i czółenka, jak i bardzo niepowtarzalne fasony i kolory butów, które podkreślają nasz indywidualny charakter!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger