niedziela, 13 stycznia 2019

PŁASZCZ | SUKIENKA | BOTKI OD BALANDO.PL | - FASHION POST!


No dzień dobry, dzień dobry! A może bardziej dobry wieczór? ;)

Co tam u Was? Jak zaczął Wam się Nowy Rok? Mój przywitał mnie anginą ;) Choruję naprawdę rzadko i tak jak szybko się rozłożyłam, tak szybko wróciłam do formy, chociaż ledwo uszłam z życiem! ;p (ojojoj biedna ja :p). Przyznam że tęsknię już za ciepłem, za rześkim powietrzem, za wiosną...może gdyby tego śniegu było więcej, gdybym mogła dziecko zabrać na sanki. Niestety jestem z Lubuskiego, a tutaj zima w tym roku praktycznie nas jeszcze nie odwiedziła ;) Tak to jest, Polakowi nie dogodzisz: jedni narzekają na tony śniegu zalegające na chodnikach, inni na jego zupełny brak ;)

Gdy już w końcu doprowadziłam się do porządku po chorobie, wyruszyliśmy wraz z mężem zrobić kilka zdjęć na bloga. Obiecałam sobie, że w roku 2019 postawię na więcej mody! Tak też i będzie! Niech tylko czas pozwoli! Jak zawsze, mamy oboje bardzo napięte grafiki i  wygospodarowanie wolnego czasu na zdjęcia graniczy wręcz z cudem. Ale postanowione! Co nie znaczy że recenzje kosmetyków pójdą w odstawkę...co to to nie... ;)  

Do sedna! Dziś przychodzę do Was z sukienką od Awanti, która będzie świetna zarówno na co dzień, jak i karnawałową imprezkę! Przewiewna i luźna (można jeść do woli ;p) nosi się naprawdę świetnie. Połączyłam ją z czarnymi, pięknymi botkami ze sklepu balando.pl Kowbojki damskie na obcasie szczególnie te w kolorze czarnym to doskonałe i uniwersalne buty damskie zarówno do jeansów jak i do sukienki. Czy nie mam racji? :) Myślę że będą również idealne wczesną wiosną, do klasycznej, czarnej ramoneski! Polecam Wam przejrzeć asortyment sklepu, znajdziecie tam świetne obuwie w naprawdę dobrej cenie! Nie ważne czy jesteście zwolennikami cienkiej szpilki, grubego obcasa czy płaskiej podeszwy - od wyboru do koloru. 

Zdjęcia jak widać, wykonaliśmy na zewnątrz (o wow :p), dlatego też, dopełnieniem stylizacji jest ciepły, zimowy płaszcz. Jako dodatek, ukochana torebka Fabiola. 

Ps. pomału zaczynają się już zimowe wyprzedaże, dlatego warto być na bieżąco i śledzić ulubione sklepy internetowe. Można znaleźć często perełki za grosze, zarówno jeśli chodzi o odzież jak i buty damskie . Ja oczywiście jestem zwolennikiem promocji i zniżek, dlatego robię już zapasy na następną zimę ;p   

Koniecznie dajcie znać jak podoba Wam się outfit! :)

Buty - klik
Sukienka - klik 











pozdrawiam,
Joanna 






35 komentarzy:

  1. Botki rewelacyjne musze sprawdzić czy maja moj rozmiar

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super stylizacja! Buty wymiatają!❤ Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie nogi! Buty moim zdaniem najfajniejsze 😍 Ja mam za sobą zimową wyprzedaż 😘 Pierwszy tekst chłopaka " I po co Ci to " 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Botki boskie! Stylizacja odważna jak dla mnie mieszając kilka rodzajów materiałów, ale wg mnie super 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit. Buty jak najbardziej w moim klimacie, jednak musiałam zrezygnować z obcasów,na rzecz zdrowia 🤦🏻‍♀️ u Ciebie wyglądają obłędnie do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest śliczna! buty też fajne, choć ja wolę w tej kwestii totalną prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i teraz to ja ci takich botkow szalenie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. U lala co za botki 😍😍😍i sukienka boska😍👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja na szóstkę! :) Pięknie wyglądasz a botki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja i do tego ta fryzura!
    Oj tak, więcej mody proszę bo masz swój styl, który bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta sukieneczka! :) Wyglądasz cudownie ! :) Śliczna fryzurka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz po prostu przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka ma przepiękne kolory, a buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są te botki :) Zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka i botki są swietne! 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalna sukienka, świetny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zjawiskowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne buty!!!

    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty pasują rewelacyjnie do tej sukienki! Bardzo podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych butach. Muszę je mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie także rozpoczął się od choroby! A ten płaszczyk jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Te buty są super. Bardzo mi sie spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna zimowa stylizacja Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  24. No powiem ci, że cudownie wyglądasz w tej stylizacji! Buty booooskie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Cała stylizacja jest po prostu rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty z nich najbardziej mi się podobają znaczy się ich styl. Stylowo ci w tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny płaszcz, sukienka również, ale chyba troszkę za cienka

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w butach i makijażu! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejuuu 🤩🤩 te buty powalają na kolana muszę takie mieć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Cała stylizacja fajnie dobrana, ładnie w całości to wszystko się prezentuje. W związku ze zbliżającą się porą roku jaką jest jesień, też zaczynam się rozglądać za botkami. Ciekawy wybór znalazłam na https://butymodne.pl/damskie-vinceza-skora-ekologiczna-c531.p158.f117.html i to kolory różne, wysokość obcasa. Ja bym chciała z niższych coś wybrać, tak na co dzień żeby wygodnie się chodziło.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger