czwartek, 10 stycznia 2019

Kosmetyki mineralne od Annabelle Minerals


To już kolejny post z produktami tej marki. Kosmetyki mineralne Annabelle Minerals lubię i bardzo sobie cenię. Dlatego postanowiłam odświeżyć Wam trochę pamięć, gdyż minerały nie są używane tak często, a to błąd! ;) 

Cenić można je przede wszystkim za skład, bogaty w dwutlenek tytanu, tlenek cynku, mikę czy tlenek żelaza. Oczywiście, kosmetyki tradycyjne również takowe posiadają, jednak w znacznie mniejszej ilości.  W składzie minerałów nie znajdziecie też takich substancji jak parabeny czy substancje konserwujące, które zwyczajnie podrażniają naszą skórę. Z kosmetyków mineralnych będą zadowolone kobiety, posiadające skórę skłonną do błyszczenia, gdyż produkty mineralne dają efekt matowienia i pochłaniają nadmiar sebum. Dzięki temu, skóra wygląda zdrowo i świeżo. Kolejnym ich atutem jest to, że chronią naszą skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV, dzięki czemu nie ma konieczności nakładania dodatkowego kremu z filtrem. Jakby tego było mało, są idealne dla alergików. 



To nie pierwsze moje spotkanie z korektorem mineralnym od Annabele Minerals. Tym razem kolor MEDIUM zastąpiłam jaśniejszą wersją LIGHT. Czy to był dobry wybór? Otóż odcień który używam teraz jest mleczny, prawie biały i jako samodzielny produkt na twarzy jest dla mnie zdecydowanie za jasny. Inaczej dzieje się, gdy przykrywam go podkładem. Pod oczami daje efekt ładnego rozjaśnienia. Jak można wyczytać w internecie, korektorów mineralnych nie powinno używać się pod oczami właśnie, ponieważ mogą wysuszać skórę lecz ja nie mam z tym problemu i używam go namiętnie ;)  Bardzo dobrze radzi sobie z zakryciem wyprysków oraz zaczerwienień. Jest lekki i bardzo łatwo się aplikuje. Produkt ma bardzo dobre krycie i utrzymuje się przez wiele godzin - za to cenię go najbardziej. Wiem natomiast, że przy kolejnym zakupie powrócę do wersji MEDIUM, odcień LIGHT jest idealny do naprawdę jasnej karnacji. 

Możecie kupić go tutaj - klik 

Korektor nakładam gąbeczką również tej marki, dostępną w trzech rozmiarach. Ja po raz drugi wybrałam dla siebie rozmiar S, czyli najmniejsze maleństwo. Nie wiem czy dobrze, bo pierwszą zgubiłam kilka dni po zakupie i nie mam jej do dziś ;) Jednakże chciałam aby radziła sobie dobrze również w miejscach trudno dostępnych, jak np. skrzydełka nosa ( przy nakładaniu mineralnego podkładu). Głównie aplikuje nią jednak korektor. Tak jak radzi producent - nabieram podkład mineralny delikatnie zwilżoną gąbeczką i "stempluje" twarz aż do całkowitego stopienia się produktu z twarzą. 

do kupienia tutaj - klik 




Pierwszy raz miałam przyjemność używać mineralnego cienia do powiek. Wybrałam dla siebie bezpieczny odcień ALMOND MILK, najjaśniejszy z całej palety odcieni Annabelle Minerals. Przede wszystkim mogę pochwalić go za świetną pigmentację. Niewielka ilość wystarczy, aby pokryć powiekę bez żadnych prześwitów. Cień przy nakładaniu lekko się osypuje ale wiadomo - jest to cień mineralny, ma prawo ;). Podobnie jak korektor jest bardzo lekki i nie ma się wrażenia "ciężkiego" makijażu. No i ta pojemność! Jest go naprawdę bardzo dużo i starczy mi spokojnie na kilka miesięcy ciągłego stosowania. Producent pisze również, że może być on używany jako korektor lub biały eyeliner (po nawilżeniu). Jednakże ja zostawiam go sobie zdecydowanie jako produkt do powiek. Stosuję go bardzo często i jest jednym z moich ulubionych. Zamierzam sukcesywnie dokupywać co jakiś czas kolejne odcienie. 

do kupienia tutaj - klik 



Czy jesteście zwolenniczkami kosmetyków mineralnych? Jestem ogromnie ciekawa jakie produkty tego typu goszczą w Waszych kosmetyczkach :) Dajcie znać!


A ja w tym miejscu odsyłam Was na stronę www.annabelleminerals.com 


pozdrawiam,
Joanna 

24 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem takich kosmetyków ;) Muszę w końcu je sprawdzić :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O kolejny korektor do wypróbowania. Zawsze mam z tym problem i jeszcze nie znalazlam odpowiedniego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się sprawdza idealnie taki odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jakies kosmetyki mineralne, ale jakoś ich nie używam, a widzę, że nie dosć, że powinnam to jeszcze muszę zakupić jakieś tej firmy. Słyszałam o niej wiele, ale nie miałam okazji testowac. Spróbuję przy następnych zakupach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam kosmetyków tej firmy już od dłuższego czasu. Są świetne. Głównie używam podkładów. Maja duży wybór kolorów. No i oczywiście cienie do powiek są niesamowite. Zresztą wcale nie muszą być tylko cieniami do powiek. Często używam cienia Vanila jako rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co, nazwa nawiązuje do horroru. Firma widać stara się przy każdym kosmetyku by był jak najlepszy i przekonywał do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować ten korektor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię mineralne kosmetyki :) A te Annabelle kojarzę i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cień mnie najbardziej zainteresował, mają też w ofercie ładne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. W podkładach Annabelle lubię to, że dają możliwość wyboru odcienia naturalnego. Nie dzielą się tylko na ciepły i zimny. To wielki plus dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam mineralne kosmetyki więc to zdecydowanie coś dla mnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zobaczyć i przetestować ten korektor.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powinnam w końcu skusić się na któreś z tych kosmetyków mineralnych. Moja cera ewidentnie potrzebuje czegoś takiego, ale póki co chcę spożytkować resztę kosmetyków, co już grzeją miejsce w mojej toaletce. Przy robieniu kolejnych zakupów wezmę tę markę na celownik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podkład i korektor z tej firmy i sprawdzają się super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie używałam kosmetyków tej marki. Nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki mineralne i najwięcej mam tych od Lily Lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kosmetyki są jednymi z najlepszych jakie miałam okazję używać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam kosmetyki mineralne u mnie sie sprawdzają idealnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam sobie zestaw startowy podkładów matujących, aby wyszukać mój kolor :) Pewnie niedługo kupię produkt pełnowymiarowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja myślę o jakimś podkładzie mineralnym na lato 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzy mi się Mineralny podkład 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo słyszałam o mineralnych kosmetykach, ale jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam się że kocham te kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger