niedziela, 24 lutego 2019

MODNE OBUWIE DLA DZIECI | SLIPPERSFAMILY.COM


Wiosna daje o sobie znać z każdej z trony. Bo przecież nie można nie zauważyć nagłego wzrostu temperatury i ludzi, którzy ciepłe puchówki wymienili na lekkie kurtki. Może to jeszcze za wcześnie, bo przecież kalendarzowa zima trwa nadal ale tak już jest, że wystarczy nam niewielki promyk słońca aby o ziemie mówić już w czasie przeszłym.  Zaczynamy się zatem rozglądać za wiosenną odzieżą i obuwiem. Jako że jestem mamą, nie mogę tutaj mysleć tylko o sobie ;) Wręcz przeciwnie, najpierw pragnę ubrać swojego synka, dopiero potem robię swój przegląd szafy.


Jeśli chodzi o obuwie, to stopa tego małego Czorcika rośnie w przerażającym wręcz tempie. Nie ma więc mowy, aby wcisnąć te nóżkę w jesienne adidasy. Próbowałam, walczyłam...no nie ma opcji ;p A może to i dobrze? Lubię kupować buty nie tylko sobie :p  Tym razem wybrałam dla Igorka coś bardziej eleganckiego.  

Marka Slippersfamily oferuje  kapcie i obuwie już dla niemowląt, poprzez buty do nauki chodzenia, aż do tych dla przedszkolaków i dzieci chodzących już do szkoły. Model który wybrałam jest w uniwersalnym kolorze, pasującym zarówno chłopcom jak i dziewczynkom. Ważne było dla mnie aby buty były lekkie, dobrze wyprofilowane oraz łatwe w zakładaniu...ale też aby ładnie prezentowały się na stopie. Wykonane są z dbałością o każdy szczegół i nie chcę tu naprawdę słodzić, lecz jakość obuwia jest moim zdaniem rewelacyjna. Tak naprawdę nie ja w nich chodzić będę, lecz wiadomo, że dla swojego dziecka chce się wybrać jak najlepiej. Dlatego polecam Wam zdecydowanie obuwie Slippersfamily.    





pozdrawiam,
Joanna 

27 komentarzy:

  1. Jakie one są lade :-) Poszukam czegoś dla syna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają 😍 Od razu widać, że są porządnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że są świetne. muszę się rozejrzeć w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki :) Takie jak lubię u dzieci najbardziej - bez zbędnych udziwnień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny jest model tych bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buciki są świetne - sama chciałabym kiedyś znaleźć taki prosty model dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają super Może też zamówię dla coreczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te buciki. Idealne na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne te malutkie buciczki 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buciki musze zerknąć moze dla mojego syna coś wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają te buciki! 💖

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buciki są bardzo ladne. Podobają mi sie. 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te buciki, idealne dla małego eleganta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie te buciki, widać że są porządne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie one są eleganckie! Podobają mi się takie modele także i u dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne i eleganckie buty! Jeśli jeszcze wygodne, to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne! Muszę zobaczyć co jeszcze ciekawego mają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty dla prawdziwego eleganta i modnisia! Kolor maja cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jakie świetne buciki, muszę pokazać tą firmę mamie może znajdzie coś dla siostry ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię robić zakupy w sprawdzonych sklepach takich jak https://www.eobuwie.com.pl/dzieciece.html ale przedstawione buciki są fajne.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger