środa, 27 lutego 2019

STROJE KĄPIELOWE / BIELIZNA | MOJAFANTAZJA.PL

Ja wiem że to jeszcze za wcześnie, że spokojnie, że do lata jeszcze czas. Wiem. Co nie znaczy, że nie można się już za strojem kąpielowym rozglądać, prawda? A jak już się tak rozglądać zaczęłam to i wybrałam swój pierwszy model na ten sezon :p  Stało się to również dlatego, że nie wiem jakim to cudem ale nie mogę wcisnąć się w strój, który jeszcze latem był na mnie dobry! Z pewnością skurczył się w praniu...czy coś. Kolejna sprawa jest taka, że zamierzam co jakiś czas zabierać Igorka na basen, dlatego musiałam kupić strój już teraz. 

Model który wybrałam dla siebie pochodzi ze sklepu www.mojafantazja.pl. Sklep oferuje stroje kąpielowe 2019, jak również szeroką gamę bielizny...nawet tej erotycznej! ;) Również skusiłam się na coś z bielizny ale o tym za chwilę ;)

Jeśli chodzi o kostium kąpielowy, to nie chciałam "szaleć" z kolorem. Może bliżej lata, jak będę bardziej opalona, skuszę się na jakiś neonowy róż czy intensywny pomarańcz. Wybrałam oczywiście model dwuczęściowy, chociaż mój brzuch po zimie jest w takim stanie, że na tą chwilę wole nie pokazywał go światu ;p Ale schudnę! Zgubię te boczki! Na stronie możecie znaleźć również stroje kąpielowe jednoczęściowe...przyznam, że przeszło mi przez myśl aby wybrać własnie taki ale nie! Mam chociaż motywację aby wziąć się za siebie ;)




Model HAVANA który wybrałam prezentuje się niezwykle kobieco. Bardzo podobają mi się złote dodatki oraz paski przy biustonoszu. Miseczki typu push-up są usztywnione, dlatego pięknie modelują i zbierają biust. U mnie taki model jest konieczny! :p Pięknie się układa i jest mega wygodny. Ramiączka są regulowane, a z tyłu znajduje się zapięcie na sprzączkę. Dół to majteczki z paskami po bokach, które na tą chwilę nie co "wpijają się" w moje boczki...ale tak jak już wspominałam, do lata ogarnę! ;p Z tyłu są nie co węższe niż klasyczne figi, wykonane z gładkiej, matowej tkaniny. Nie mam odwagi aby Wam się w "negliżu", dlatego poniżej zdjęcie modelki w tym stroju właśnie. Jestem ogromnie zadowolona z tego wyboru i wiem że ten strój posłuży mi na długo. Wykonany jest niezwykle starannie, z dbałością o każdy szczegół. Kostiumy dostępne są w wielu rozmiarach, znajdziecie tam coś dla "szczypiorków" oraz dla Pań o większych kształtach. 

Mój model możecie kupić tutaj !


Jeśli chodzi o bieliznę, o której wspominałam wcześniej, dołożyłam do koszyka koszulkę nocną. Niestety nie mogę znaleźć jej w sklepie ale to nic! Wybór na stronie jest tak ogromny że z pewnością znajdziecie coś dla siebie. Mój model jest bardzo delikatny i kobiecy. Szukałam koszulki zmysłowej ale takiej w której będę mogła spokojnie chodzić wieczorem po domu i wygodnie spać ;) Ten model okazał się idealny :) 


A jak to jest z Wami? Szukacie już stroi kąpielowych dla siebie? Czy raczej spokojnie czekacie do lata? Jeśli już pomału zaczynacie się rozglądać, to raz jeszcze odsyłam Was na stronę sklepu www.mojafantazja.pl ! 

pozdrawiam,
Joanna 


29 komentarzy:

  1. Przepiękny strój :) Bardzo lubię takie kobiece propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny chociaż ja mam inny gust :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcie i strój. Pozderki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulkę nocną mam taką samą tylko czarną :)

    A jeśli chodzi o strój to podoba mi się - te detale robią fajny look.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny jest ten strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stroje kąpielowe które mają takie piękne detale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie błyszczące wstawki bardzo fajnie się wyróżniają. Chętnie sprawdziłabym jakie mają ciekawe modele push up.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja noszę 1 częściowy ale twoja propozycja jest fenomenalna ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i za wcześnie, ale z drugiej strony warto już się rozglądać za odpowiednim strojem na plażę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kojarzę sklep i mają naprawdę piękne stroje :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kostium. Sama bym chętnie zamówiła. A kostium warto kupić wcześniej bo później ciężko dostać coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten kostium! Ciekawe czy jest w wersji jednoczęściowej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie myślałam o nowym stroju na ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie się prezentuje ten strój kąpielowy 😁💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Strój super. Bardzo podoba mi się ta wstawka z koralikami, chociaż jak się opali skóra to może to śmiesznie wyglądać. Ale na basen super, ładnie podkreśla biust.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten strój. Zwłaszcza góra bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam strój kąpielowy w tamtym roku, więc w tym racEj nie kupię kolejnego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny strój. Chociaż ja raczej poluje na kwiatowe przeważnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Strój wybitnie kobiecy! Musi wyglądać fenomenalnie i dodaje pewności siebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałaś piękny strój ;-) Mają super propozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie muszę do nich zajrzeć ❤️ przydałby mi się nowy strój ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. A liczyłam na to że się w nich pokażesz 😂😂😂żartuję. 😁 Piękne są 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  23. Też muszę pomyśleć o zakupie nowych strojów kąpielowych na zbliżające się lato i w szczególności zmienić swoją garderobę, jeżeli chodzi o bieliznę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kostium kostiumem, ale dlaczego nikt nie zachwycił się koszulką? :) Jeśli lubisz takie cuda do spania, polecam spróbować spać w body: https://www.gaia.com.pl/odziez/body.html. Ja na początku byłam sceptyczna, ale czuję się w nich super! Są bardzo komfortowe, nawet na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie się też bardzo propozycje podobają. Lubię takie komplety plus jeszcze body damskie https://mybaze.com/pl/body-damskie można w takim naprawdę ładnie sylwetkę podkreślić, wymodelować co trzeba. I to wcale nie są wysokie ceny. Body bezszwowe się idealnie sprawdzą pod sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Strój rewelacja. Ale wiadomo na perfekcyjne ciało koniecznie :) A co do bielizny, widziałyście może w sklepach takie osłonki https://julimex.pl/pl/p/Lekkie-oslonki-na-brodawki-ALL-UP-PS-08%2C-dwie-pary/1637 ? Mam sukienkę z bardzo głębokim dekoltem i wycięciem na plecach. Żaden biustonosz nie pasuje. Widzę, że takie osłonki to może być to, mają super opinie.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger