niedziela, 3 marca 2019

PIELĘGNACYJNY DUET DO WŁOSÓW OD KERASYS



Kto z Was czuje już wiosnę? Przyznam że ja zabrałam się już za wiosenne porządki, odkurzanie każdego kąta, mycie okien itd. W szafie generalne porządki, a zimowe kurtki do worka ;) Achhh.....coś pięknego! Dlaczego o tym mówię? Bo patrząc na opakowania szamponu oraz odżywki od Kerasys, nie sposób nie myśleć o kwiatach, zielonej trawie i słoneczku. Szata graficzna to jednak nie wszystko, dlatego zapraszam Was na podsumowanie mojej miesięcznej pielęgnacji włosów z duetem Kerasys do włosów suchych i zniszczonych. 


To moje pierwsze spotkanie z tą marką. Pierwsze wrażenie to dosyć ciężkie (bo metalowe) opakowania ale z bardzo wygodną pompką, ułatwiającą aplikację. Produktów jest dużo, butelki mają pojemność 600 ml, więc naprawdę sporo. Dotarły do mnie w ładnie zapakowanym zestawie upominkowym. Muszę przyznać, że to bardzo ciekawy pomysł na prezent. 

Szampon Elegance & Sensual od razu ujmuje swoim pieknym zapachem (podobnie jest z odżywką). Siegnęłam po niego w dobrej chwili, gdyż moje włosy były na maxa przesuszone ciągłym farbowaniem. Posiada kremową, perłową konsystencję i wystarczy niewielka ilość aby dobrze się zapienił. Bardzo dobrze myje i oczyszcza włosy. Nie podrażnia skóry głowy i nie obciąża włosów. To naprawdę dobry produkt i żałuję że nie mogę go mieć "na wyciągnięcie ręki" w Rossmannie czy Hebe (przynajmniej nie widziałam). Moje włosy bardzo się znim polubiły i wrócimy do niego jeszcze nie raz.  


Odżywka Elegance & Sensual ma bardziej gęstą konsystencję. Mam wrażenie że w opakowaniu zostało jej jeszcze mnóstwo, a szamponu ubyło więcej niż pół. Stało się tak dlatego, że moje cieniutkie włosy nie wymagają dużej ilości odżywki, wystarczy jedno naciśnięcie pompki. Odżywkę delikatnie wcieram we włosy, nie dochodząc do skóry głowy aby nie wyglądały nsa przetłuszczone. Efekt jest dla mnie dobry i satysfakcjonujący. Włosy po spłukaniu łatwo się rozczesują, a po wysuszeniu są miękkie i delikatne w dotyku. Co ważne - nie elektryzują się. Zapach na włosach jest wyczuwalny, natomiast nie na długo. 

Duet Kerasys możecie kupić TUTAJ w cenie 59,99 zł. Uważam że jest to dobra cena w stosunku do jakości i pojemności produktów. Ja wybrałam dla siebie zestaw do włosów suchych i zniszczonych, natomiast marka oferuje szereg innych produktów, na potrzeby Wasze i Waszych włosów ;) Polecam Wam zajrzeć na stronkę i wybrać coś dla siebie. Myślę że się nie zawiedziecie :) 

pozdrawiam,
Joanna 

24 komentarze:

  1. Świetna recenzja produktu. :) Bardzo podobają mi się opakowania szamponu i odżywki, są delikatne i wiosenne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nazwy wygląda jak podróbka pewnego produktu, ale nawet ładnie się prezentuje. Nie miałam okazji go jeszcze testować.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda :) Super recenzja, dokładnie i rzetelnie napisana ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie sporą mają pojemność :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro jakościowo jest to dobry duet to jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty maja spora pojemność, wiec cena az tak mnie nie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo fajną mają pojemnosc. Mysle ze warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne opakowanie mają te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania są naprawdę Piękne! A dla mnie takie kwestie są ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metalowe opakowania? Wow! Pietwszy raz się z czymś takim spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam jeden z produktów tej marki w pudełku kosmetycznym. Myślę, że dokupię do niego odzywkę i zobaczę jak spiszą mi się te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też czuję już wiosnę, natomiast jeszcze nie zabrałam się za wiosenne porządku (nielubie sprzątać, więc odkładam to jak tylko mogę) świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super recenzja super że się sprawdzają ostatnio w lidlu widziałam te szampony za 19.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zamiar je przetestować w najbliższym czasie ♥️💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio jest dość głośno o tych kosmetykach,muszę je sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty zapowiadają się bardzo dobrze. Fajnie że na nie u ciebie trafiłam bo po raz kolejny szukam czegoś fajnego do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ich piękne opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idę zerknąć jakie wersję tam jeszcze mają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Produkty tej marki są naprawdę świetne :) Chętnie ich używam, bo doskonale wpływają na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna szata graficzna. Jestem bardzo ciekawa jak przedstawiają się składy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam inną serię tej firmy i był to typowy make up dla wlosów. Ciekawe jak ta seria by się sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie przetestowalabym te kosmetyki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne opakowania 😍😍😍 ja na szczęście jeszcze nie schowałam kurtki zimowej🙊

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger