wtorek, 9 kwietnia 2019

PREZENTY NA 30 URODZINY | MYGIFTDNA.PL



Produkty ze strony www.MyGiftDNA.pl goszczą na moim blogu już po raz kolejny :) Nic w tym dziwnego. Zawsze, gdy szukam podarunku dla bliskich, swoje kroki kieruje właśnie na te stronę. Tym razem, potrzebny był mi prezent na 30 urodziny koleżanki. Nie chciałam "iść na łatwiznę", kupują kwiaty, perfum czy kolejne kosmetyki, których i tak ma już ogrom. Z resztą, balsam do ciała czy inne cudo, może kupić sobie sama, w każdej chwili, wchodząc do pierwszej lepszej drogerii. Po za tym, 30 urodziny wymagają jednak bardziej wyszukanego prezentu. 


Cieszy mnie, że strona www.mygiftdna.pl jest tak łatwa i przejrzysta. Dzięki poszczególnym zakładkom, łatwo możemy znaleźć to, co nas interesuje. W zakładce "okazje", znajdziemy wyszczególnione prezenty na takie okazje jak np. Dzień Matki, Walentynki czy nawet wieczór kawalerski. Ja jak już wspominałam, skierowałam się w stronę urodzin. Co znalazłam? Mnóstwo pięknych i oryginalnych produktów.  Praliny z belgijskiej czekolady, grawerowana karafka czy zestaw do krojenia serów - to tylko nieliczne propozycje dostępne na stronie. 

Jako że posiadam w domu właśnie deskę do krojenia pochodzącą z tego sklepu, dla koleżanki również wybrałam podarunek z drewna. Wiem że jakość jest świetna, a produkt nie zniszczy się po kilkukrotnym użytkowaniu. Deska do krojenia z drewna wykonana jest z masywnego bambusa, dzięki czemu cechuje się dużą wytrzymałością i niskim poziomem chłonięcia wody. Mam ją już od kilku miesięcy, a wygląda ciągle jak nowa :)


Aaaa! Poduszki w mojej sypialni, które gdzieś tam widzicie na moich instagramowych filmach również z tego sklepu pochodzą! Po pierwsze, są mega wygodne i zawsze mam jedną pod głową gdy wieczorem czytam książkę, po drugie, są świetnym elementem dekoracyjnym! Niezwykle ocieplają wnętrze. Poszewki były już prane przeze mnie kilka razy, a nadruk cały czas jest w stanie nienaruszonym :) Zestaw dwóch poduszek dekoracyjnych może być również świetnym prezentem na wiele okazji.  



Wracając do meritum, taca śniadaniowa z zabawnym napisem "miłość może poczekać, głód nie", okazała się strzałem w dziesiątkę. Wykonana została, z wysokiej jakości drewna sosnowego, a jej wymiary to 50 x 30 cm. Nóżki, które można złożyć w razie potrzeby, są grube i stabilne. Grawer, wykonany jest z użyciem najwyższej jakości technologii laserowych. Nie jest to byle jaka naklejka, która zmyje się czy zetrze po kilku myciach. Możecie wybrać tacę z wieloma innymi grawerami lub stworzyć własny napis samodzielnie. Opcji jest naprawdę wiele, wystarczy wypełnić wymagane pola. 

Czas dostawy jest niezwykle krótki. Przesyłkę otrzymałam następnego dnia, od momentu złożenia zamówienia. Taca śniadaniowa była owinięta folią bąbelkową chyba z 30 razy, dlatego dojechała do mnie w nienaruszonym stanie! 

Ta taca śniadaniowa naprawdę prezentuje się pięknie i...robi wrażenie! ;) Nóżki składają się w prosty sposób, dlatego  spokojnie mogłam zapakować ją w wielką torebkę na prezenty. Jakie było zdziwienie mojej koleżanki gdy jej ją wręczyłam! Była oczarowana, gdyż taca przyda się nie tylko na śniadanie ale np. można położyć na niej laptopa, gdy chcemy popracować jeszcze wieczorem w sypialnianym łożu :) Taca od razu znalazła swoje miejsce na kuchennym blacie, gdzie został postawiony na niej duży bukiet urodzinowych kwiatów. To również cudowny element dekoracyjny, pasujący niemalże do każdego wnętrza. 



Przyznam, że sama chciałam takową posiadać, więc również i ja zamówiłam dla siebie identyczną! Czeka na moment aż...mój mąż poda mi na niej śniadanie do łóżka! ;) 

Ps. ....mam nadzieję że w związku z powyższym nie pokryje się ona grubą warstwą kurzu .... ;p

Jeżeli szukacie wyjątkowego prezentu dla bliskich, zdecydowanie odsyłam Was na stronę www.mygiftdna.pl ! Z pewnością wywołacie szeroki uśmiech na twarzy osoby obdarowanej! :)



pozdrawiam,
Joanna 

15 komentarzy:

  1. Taca taca śniadaniowa to super sprawa, bardzo ładnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju ta taca jest po prostu świetna ❤️ kupię taką chłopakowi 🤣❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu taca przydałaby mi się w dużo większej wersji - pod laptopa.
    Właśnie siedzę na kanapie z komputerem na kolanach i jest..hm..średnio wygodnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście można wybrać coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taca sniadaniowa wpadła mi w oko, muszę to przyznać :) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tej stronie jest masa fajnych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jeść w łóżku więc taka stojąca taca byłaby dla mnie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham prezenty z tej stronki :) Zawsze znajdę tam jakiś ciekawy pomysł, a obdarowani bardzo cieszą się z takich personalizowanych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię gotować, ale gdybym miała kroić na takiej personalizowanej desce od razu lepiej by mi się gotowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kupować tam prezenty! są jedyne w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że podsunęłaś mi pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki stolik to świetna sprawa, ja kupiłam swojemu na Mikołajki podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Często zamawiam w tym sklepie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam mieć taką tace sniadaniową 😍 fajne prezenty 👍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger