czwartek, 11 kwietnia 2019

MOLASH - ODŻYWKA DO RZĘS


Witajcie! Mam za sobą kolejną kurację! Może nie do końca ja, ale zafundowałam swoim rzęsom trzytygodniową "terapię". Bo która z nas, nie chce cieszyć się zdrowymi, gęstszymi i podkręconymi rzęsami? ;) Skoro nie zostałam takowymi obdarowana z natury, robię co w mojej mocy aby chociaż trochę je wzmocnić. Dziś małe podsumowanie ale to oczywiście nie koniec. Odżywki zostało wiele, natomiast już teraz chciałabym podzielić się z Wami swoimi wrażeniami po użyciu odżywki do rzęs marki Molash.   


Molash (www.molash.pl) to odżywka do rzęs, której innowacyjna formuła ma wyraźnie wydłużyć, zagęścić i wzmocnić rzęsy. Do zestawu dołączona była również kredka, dzięki której nasze oczko może być bardziej podkreślone. Jest naprawdę w porządku i używam jej często, natomiast pragnę skupić się dziś na serum. Dlaczego? Bo jest zdecydowanie warte uwagi. A jakże! ;) 

W opakowaniu z pędzelkiem znajduje się 10 ml produktu. Może uważacie że nie jest to wiele, jednak odżywkę nakładamy cieniutką warstwą na linię górnych rzęs i tak naprawdę mam wrażenie że ubyło jej dosłownie odrobinę. Precyzyjny pędzelek zdecydowanie ułatwia aplikację produktu. Ogromnie ważne jest dla mnie, że po nałożeniu oczy nie szczypią, nie swędzą...nie dzieje się zupełnie nic! :) Jeśli taka sytuacja miałaby miejsce, z pewnością nie używałabym tego produktu dalej. Stosuję je codziennie wieczorem, nie zapominając o systematyczności. Co ciekawe, serum można stosować również na brwi, jednakże przy moim makijażu permanentnym nie ma takiej potrzeby. 

Po kilku tygodniach stosowania zauważyłam że rzęsy stały się wzmocnione i mocno podkręcone. Mam również wrażenie że lekko pociemniały. Bardzo podoba mi się ten rezultat! I czekam na więcej! A wiem że "lepsze" nadejdzie już niedługo ;)
Po trzech tygodniach używam jej, jak zaleca producent, ok. 3 razy w tygodniu. Mam nadzieję że efekt ładnych i zdrowych rzęs utrzyma się na długi czas! Nie mam wątpliwości że ta odżywka naprawdę działa!  Co ważne, produkt może być używany przez osoby noszące soczewki kontaktowe, ponieważ przebadany został przez okulistów.


Jeżeli jesteście zainteresowni, odżywkę możecie kupić tutaj - klik 

A może mieliście okazję już jej używać? 
Dajcie koniecznie znać jak Wasze wrażenia :)

pozdrawiam,
Joanna 

22 komentarze:

  1. Ja już od bardzo dawna nie używam tego typu produktów, ponieważ brakuje mi systematyczności w ich używaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję testować to serum i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie stosowałam odżywek do rzęs i na razie nie czuję takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tej odżywki nigdy nie uzywałam... ale lubię próbować nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mam zastrzeżeń do działania tej odżywki, bo jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś podobnego preparatu i byłam zachwycona rezultatem! Może teraz skuszę się na ten!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja aktualnie stosuję "Long4Lashes" i też jestem mega zadowolona :D Zastanawiam się jak mogłam nie używać tego typu produktów wcześniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko trzy razy w tygodniu? Fajnie, muszę się jej przyjrzeć z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa, czy to serum by się u mnie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo osób chwali tę odżywke, więc na zajączka zrobię sobie mały prezent i zamówię :) Mam nadzieję, że będzie widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim rzęsom by się przydała tak odżywka. Przydałby im się efekt podkręcenia rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję ją uzywać i świetnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie używałam nigdy serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba zacznę stosować bardzo mnie przekonałaś swoim wpisem :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezmieniony od lat jest dla mnie serum z long for lashes😁 warto jednak byłoby sprobowac czegos nowego 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Od niedawna sama ją stosuję i muszę przyznać, że jestem ciekawa czy będą efekty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakiś czas temu chętnie sięgałam po tego typu odżywki. Teraz kompletnie odpuściłam - brak mi systematyczności w tej kwestii..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja koniecznie muszę kupić odżywkę do rzęs 😻

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno o niej słyszałam, podobno świetna 👍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger