poniedziałek, 15 kwietnia 2019

SKLEP YASMINE.PL | SUKIENKI NA KAŻDĄ OKAZJĘ

Witajcie! 

Dziś mam dla Was aż dwie sukienki w jednym poście! Świetne propozycje od sklep-yasmine.pl , idealne na każdą okazję. Obie będą wyglądać dobrze, zarówno do szpilek jak i obuwia sportowego. Zajrzyjcie na stronę sklepu, naprawdę możecie znaleźć tam piękne kiecki! :) Ja w pogoni za swoim ulubionym hasłem, iż "siła tkwi w prostocie", wybrałam granatową sukienkę ze sznureczkiem w pasie (aby się trochę wyszczuplić :p) oraz trapezową, czerwoną sukienkę z krótkim rękawem. Jej luźny fason sprawi, że podczas nadchodzących Świąt Wielkanocnych, będę mogła jeść do woli ;p 

Dajcie znać która podoba Wam się bardziej! :)

Sukienka granatowa - klik 
Sukienka czerwona - klik










A tutaj dowód że nie chodziłam w szpilkach po plaży! ;)



To jak, którą propozycję wybieracie? :)

pozdrawiam,
Joanna 

25 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz w obu sukienkach, ale druga zdecydowanie bardziej mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ty masz świetna figure! Ja kocham czerwień i wybrałbym ta sukienkę ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie należę do szczypiorków ale te sukienki maskują fajnie brzuszek ;)

      Usuń
  3. Obie sukienki piękne ale lepiej zdecydowanie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czerwona sukienka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki wolę w nieco innym stylu, ale za to zakochałam się w tych szpilkach! Koniecznie muszę sobie takie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sprawdzę ich ofertę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem ta granatowa pasuje do Ciebie idealnie :) Już na instagramie się zachwycałam :) Ale obie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta niebieska jest boska 😁 a czerwona idealnie do ciebie pasuje 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanowczo wybieram czerwoną. bo i kolor lubię i nie jest tak obcisła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty jesteś tak zgrabna, że aż zaparlo mi dech w piersiach a w granatowej sukience wyglądasz szalowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czerwona robi wrażenie ❤️ przepięknie w niej wyglądasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienki, piękna modelka, wspaniała prezentacja. Nr 1 to absolutnie mój styl. Super. Zazdro figury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwona sukienka mi się podoba. Chętnie wejdę na stronę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne sukienki i boska figura!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, tylko pogoda aż tak niestety dopisała :) Tu bardziej przydałyby się takie https://fabrykaskarpet.pl/s/25/niebieskie-skarpetki niebieskie skarpetki i coś cieplejszego niż sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię czerwonego koloru, ale z tych dwóch sukienek to właśnie ta czerwona wpadła mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się najbardziej podoba stylizacja z czerwoną sukienką i sneakersami :) Nie zbyt lubię się ze szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te szpileczki. Pokazuj się w nich częściej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czerwona sukienka jest cudowna! Bardzo Ci pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebieska bardziej mi się podoba, a w czerwonej Ci jest ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obydwie bardzo mi się podobają na Tobie! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwona sukienka jest super, bardzo ładnie Ci w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię połączenie zwiewnej sukienki, rajstop i adidasów, ładne i bardzo wygodne :-)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger