piątek, 26 kwietnia 2019

Wiosna na luzie | KOSZULA | JEANSY | WYGODNE BUTY

Jak ja lubię słońce! Jak ja lubię wiosnę! Lubię lato! Od razu człowiek ma więcej siły i energii. Dziś przychodzę do Was z luźnym i mega wygodnym zestawem na co dzień. Na pierwszym planie koszula od Goodlookin.pl, mocno wiosenna i mocno oversiz'owa. Będzie dobra na osoby noszące rozmiar S czy XL. Jest przewiewna i świetnie wygląda do jeansów czy legginsów. Do tego wygodne spodnie właśnie i jeszcze wygodniejsze buty...i można uciekać na spacer czy zakupy! 

Jak Wam się podoba ten zestaw? :) 




Zawsze chciałam mieć takie zdjęcie! ;p




Koszula goodlookin.pl - klik
Spodnie renee.pl
Buty royalfashion.pl - klik 

pozdrawiam,
Joanna 

21 komentarzy:

  1. Kochana jak pięknie! :) Widać, że u Ciebie wiosna! :) Jedne z piękniejszych zdjęć u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja! W oko wpady mi okulary przeciwsłoneczne, mam na nie ochotę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne, wiosenne zdjecia! Mega ladnie wyszlas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadły mi w oko zwłaszcza buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudna koszula! Uwielbiam takie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Wyjątkowo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oversizowe ciuchy, a tutaj jeszcze ten świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula jest po prostu obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest bardzo nietuzinkowa i oryginalna, ale na swój sposób podoba mi się. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta Góra stylizacji to prawdziwy sztos! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda fantastycznie, stylizacja jest idealna na lato, albo raczej na letnie wieczory nad jeziorem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ❤️ bardzo mi się podoba Twoja koszula ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszula jest przepiękne. W ogóle cała stylówka ekstra się prezentuje. Mam te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie noszę sportowych butów, ale te wyglądają całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham koszule, a ta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosną mnie też aż chce się skakać, i to nie tylko do zdjęć :D Rewelacyjne buty - dokładnie w moim stylu! Stawiam na wygodę, więc zwykle kupuję buty w markowych sklepach z odzieżą medyczną czy sportową, ale te kryształowe elementy - cudowne, bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger