wtorek, 30 kwietnia 2019

Peeling kawowy Cannabis Oil od Body Boom


Myślę, że produkty od Body Boom "śmignęły" Wam już nie raz na instagramowej tablicy. Nic dziwnego, bo w peelingach tej marki można zakochać się od razu. Nie chce słodzić na dzień dobry ale z tak cudownym zapachem nie spotkałam się już dawno. Body Boom stawia także na piękne opakowania i CO NAJWAŻNIEJSZE naturalne składy. Kawa robusta, brązowy cukier, olejek makadamia czy sól himalajska - to tylko niektóre składniki zawarte w peelingach tej marki. Wybór jest niezwykle szeroki, jednak wszystkie łączy jedno - mają sprawić że nasza skóra będzie gładka, nawilżona i bardziej sexi! ;)    


Klika dni temu zdecydowałam się na nowość tej marki, a mianowicie peeling kawowy Canabis Oil, który zawiera w sobie szereg składników naturalnych. Jego najważniejszym jak dla mnie zastosowaniem, jest redukcja cellulitu, z którym niestety się borykam. Oczywiście potrzebny jest tu czas i konsekwencja stosowania! 

Peeling zamknięty jest w papierowej, strunowej torebce o pojemności 200 g. Zapach powala na kolana! To połączenie kawy oraz olejków, które koją zmysły działają odprężająco. Do tego witamina E, wpływająca na elastyczność i jędrność skóry. 

Produkt należy wmasować w skórę ud, a następnie pozostawić na ok 3-5 minut. Nie należy się spieszyć, jeżeli chcecie widzieć efekty. Spokojnie! ;) Zrelaksuj się pod tym prysznicem ;p Peeling po tym czasie należy spłukać wodą. Po pierwszym zastosowaniu skóra jest gładka i miękka w dotyku. Produkt nie kaleczy i nie podrażnia skóry. Oczywiście mam głęboką nadzieję, że przy systematycznym stosowaniu pozbędę się i cellulitu! Pierwsze wrażenie jest natomiast rewelacyjne i z przyjemnością stosuję peeling dalej! No i tej zapach....ach.... <3 


A teraz mam dla Was ważną informację! Do 5 maja peeling jest w przedsprzedaży, a do zamówienia otrzymasz świetną torbę Kiss Kiss gratis! Idealna na zakupy czy spacer! 

Peeling możecie kupić tutaj - klik

POLECAM!!! :)

23 komentarze:

  1. Swego czasu non stop używałam peelingów Body Boom:) Tej wersji jeszcze nie miałam. Widzę, że się rozwijają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalny sklad jest na wage zlota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyglądam się od jakiegoś czasu już tej marce i chyba w końcu skuszę się na coś z ich asortymentu :) a peelingi kawowe UWIELBIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pierwszy raz widzę tę wersję, w końcu to nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten peeling i uwielbiam. W ogóle jestem Wielka fanka peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam peelingi kawowe. One naprawdę działają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przypadły mi do gustu peelingi tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego peelingu. Chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham peelingi tej marki :) A ten wydaje się być naprawdę świetny - z ciekawości zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo nie wiedziałam, że będzie nowy peeling. Fajnie się prezentuje i ciekawe jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię peelingi tej marki. Ten też muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle gdzieś widzę produkty tej marki .. a jeszcze nie używałam! Kocham peelingi i kawę. To doskonałe polpołącze 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam peelingi od body boom. Jak na razie miałam tylko truskawkowy i cynamonowy. Ten wariant jest kolejny w kolejce do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam peelingi kawowe, ale tego jeszcze nie miałam 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam peeling kawowy z tym, że innej firmy i go uwielbiam ❤️ takie peelingi są super

    OdpowiedzUsuń
  16. Peelingi kawowe to japo prostu kocham :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam peelingi tej marki, skóra po nich jest cudnie gładka.

    OdpowiedzUsuń
  18. O tych peeling ach słyszałam juz legendy. Muszę w końcu sprawdzić je na sobie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jeden peeling tej marki w swoich kosmetycznych zbiorach, ale jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ich peelingi! Są mocne:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie peelingi, ale od nich robi się mega bałagan w łazience :D

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger