wtorek, 28 maja 2019

Kavai - pędzle do makijażu


Pędzle KAVAI zagościły w mojej kosmetyczce już na stałe. Kilka miesięcy temu zamówiłam "garść" pędzli tej marki i były wtedy one moją zupełną nowością. Jak może pamiętacie, sprawdziły się u mnie rewelacyjnie, dlatego dokupiłam ostatnio kolejne sztuki do swojej kolekcji. Dzięki temu, cieszę się teraz solidnymi i świetnej jakości pędzlami, które w sposób prefesjonalny pomagają mi w moim nieprofesjonalnym makijażu ;) Jakie wybrałam tym razem? Z przyjemnością Wam pokazuję! 



K47 - DO PUDRU, RÓŻU, ROZŚWIETLACZY (KLIK)

To mój ulubieniec jeśli chodzi o pędzel do nakładania rozświetlacza. Jest ładnie zaokrąglony i jak wszystkie pędzle KAVAI ma miękkie i delikatne włosie. Bardzo łatwo aplikuje się nim produkt, który nie osypuje się z pędzla. Ważne jest również to, że po myciu wraca do stanu pierwotnego i nie wypada z niego włosie. Dotyczy to zdecydowanie wszystkich pędzli tej marki. Porządny, precyzyjny pędzel który posłuży mi na lata.  

K24 - DO PODKŁADU, KOREKTORA (KLIK)

Używam go praktycznie codziennie od prawie miesiąca, a po umyciu wciąż wygląda jak nowy. Dobrze nakłada się nim podkład w płynie ale także podkład mineralny - sprawdzałam i testowałam na własnej twarzy ;) Nakładając podkład w płynie, rozciera go równomiernie i nie robi smug. Nie absorbuje także nadmiernej ilości podkładu. Jest miękki, delikatny i poręczny. 

K18 - DO PUDRU, RÓŻU, ROZŚWIETLACZY (KLIK)

A ten służy mi jak na razie tylko i wyłącznie do różu. Dlaczego? Bo nie robi na buzi różowych plam, a ładnie i równomiernie rozprowadza się nim róż właśnie. Jakość włosia jest świetna, jest gęste i także miłe w dotyku. Jak wszystkie pędzle KAVAI ma też ładny design i pięknie prezentuje się na mojej toaletce. 



K60 - DO APLIKACJI, BLENDOWANIA I MIESZANIA CIENI (KLIK)

Lubię go za jego wielozadaniowość. Jednym pędzlem mogę aplikować, a także blendować cienie na powiece. Nakładam nim także rozświetlacz pod łuk brwiowy.  Jest gęsty ale myje się bezproblemowo. Ładnie wykonany i bardzo wygodny w użyciu. 

K82 - DO ROZCIERANIA I MIESZANIA CIENI O KREMOWEJ KONSYSTENCJI (KLIK)

Włosie jest sprężyste i miękkie, nabiera odpowiednią ilość cienia. Zrobienie sobie krzywdy tym pędzlem jest raczej niemożliwe ;) Może z powodzeniem służyć także do korektora, cieni prasowanych, sypkich, w kremie, do nałożenia pudru w same okolice oczu. 

K81 - DO ROZCIERANIA I BLENDOWANIA CIENI (KLIK)

Kolejny pędzel bardzo przyjemny w użyciu, dobrze spełniający swoją funkcję. Łatwo i wygodnie rozciera się nim cienie. Solidnie wykonany i gubiący włosia. Rączka dobrze leży w dłoni. Szybko się myje, a włosie po umyciu wraca do stanu pierwotnego. Cienie dobrze miesza i blenduje. Świetny!  

K93 - DO MAKIJAŻU BRWI (KLIK)

Mimo że brwi mam zrobione permanentnie, to do koszyka wrzuciłam też pędzel do brwi. Wiadomo, na co dzień nie jest przeze mnie używany ale robiąc mocniejszy makijaż, podkreślam mocniej także brwi. Wtedy ten pędzel okazuje się niezastąpiony. Jest gęsty i mocno ścięty, dlatego mogę nadać moim brwiom jeszcze ładniejszego kształtu. Bardzo precyzyjny!  








Tak, dużo dziś "posłodziłam" marce KAVAI. Ale jest co chwalić! Więc właśnie to czynie ;) Warto wydać trochę grosza na zestaw pędzli, który posłuży Wam na lata. Poprzednie pędzle, które kupiłam ok. rok temu wciąż są w idealnym stanie i służą mi świetnie. Z czystym sumieniem Wam polecam!


A może mieliście już okazję używać pędzli tej marki? :)


pozdrawiam,
Joanna 

17 komentarzy:

  1. Wydają się narpawde bardzo solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś myślałam, że rodzaj kosmetyków, jak i bedzli do makijażu nie ma znaczenia. Dziś już wiem jak to jest istotne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam zamiar zamowic jakieś dobre pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka pędzli tej marki, są naprawdę porządnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę te pędzle, ale nie miałam okazji wypróbować. Może za jakiś czas spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrę pędzle. Miałam okazję je przetestować i byłam bardzo zaskoczona oczywiście na plus. Porządnie wykonane, dobra marka. Polecam sama :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych pędzli jeszcze nie znam. Bardzo fajnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Twoim wpisie na instagramie przejrzałam ofertę tej marki no i cóż... jak tylko przyjdzie wypłata to zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych pędzli ale przyznam, że mocno mnie nimi zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale pędzle wyglądają bardzo solidnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji używać tych pędzli, ale się prezentują świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre pędzle to podstawa i chętnie bym je poznała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądają. Ja się nie znam na tym, jaki pędzel do czego stosować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle wyglądają na porządne, muszę chyba sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają na naprawdę fajne choć obecnie pędzli mam aż za dużo by kupować kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są ❤️ ja szukam właśnie nowych pędzli ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że staram sobie robić sama makijaż i udało mi się ostatnio zakupić mega jakościowe pędzle hakuro . Moim zdaniem warto je zakupić i polecam każdej z was, jeśli szukacie dobrych pędzli. Dobre ceny znajdziecie dzięki porównywarce cen od Ceneo. Moim zdaniem warto sprawdzać sobie ceny, bo można dużo mniej zapłacić.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger