środa, 8 maja 2019

Moje makijażowe nowości od LAMBRE


Z kosmetykami marki LAMBRE poznałam Was już jakiś czas temu. W grudniu, pojawił się wpis o produktach do pielęgnacji twarzy tej marki, zaraz potem wskoczyło na blogu kilka słów o eyelinerze oraz błyszczyku. Mimo że minęło już 5 miesięcy, to produktów używam nadal! Z eyelinera korzystam bardzo sporadycznie i wydaje mi się że pozostało go sporo. Z błyszczyka wyciskam już ostatnie krople ;) Dlatego też postanowiłam, zaopatrzyć się w kolejnych kilka kosmetyków tej marki.  

Na pierwszy rzut oka zauważycie pewnie piękne, złote opakowania, które powodują że produkty wyglądają niezwykle luksusowo. Bardzo eleganckie i masywne, pięknie prezentują się na mojej toaletce.   


Pierwszym produktem jaki wrzuciłam do koszyka był rozświetlacz z serii Contour Face nr 001.  Posiada delikatne drobinki, które ładnie połyskują i odbijają światło. Jest dobrze napigmentowny, jednakże typowej "tafli" nim nie zrobimy. Mimo wszystko efekt jest piękny - subtelny i delikatny. Uważam że do mojej karnacji jest trafiony w punkt. Dla osób lubiących nie przesadzony błysk będzie jak znalazł. Lubię używać go na co dzień, bo wtedy nie potrzebuję aż takiego glow. Testowałam go, używając na różnych podkładach i z każdym spisuje się nienagannie. Produkt wydajny, wystarcza na bardzo długo, nawet przy regularnym stosowaniu. Jest też trwały, bo sam z siebie się nie ściera. Efekt utrzymuje się przez cały dzień, oczywiście jest słabszy po kilku godzinach noszenia ale...WCIĄŻ JEST NA SWOIM MIEJSCU! ;) Opakowanie z lusterkiem jest tak solidne, że produkt przeżyje każdy upadek - znam to z własnego doświadczenia ;) Nie zawiodłam się i rozświetlacz jest zdecydowanie warty polecenia.  Aby jednak nie było tak słodko i kolorowo, muszę zaznaczyć że rozświetlacz trochę się osypuje i ciężko nabrać go na pędzel. 


Następnie w oko wpadł mi matowy bronzer nr 002Przetestowałam już masę bronzerów, które lepiej lub gorzej się aplikowały, pasowały do odcienia mojej skóry i były mniej lub bardziej wydajne. Bronzer od LAMBRE to mój pewniak gdy kończy mi się produkt a nie mam ochoty testować nowości by się nie zawieść. Nie tworzy plam (zważywszy, że większość kobiet przed nałożeniem bronzera zapomina o dokładnym przypudrowaniu twarzy). Dokładnym a co nie znaczy ze przesadnym. Skóra musi być równomiernie przykryta pudrem, gdyż każdy bronzer narobi plam przyklejając się po prostu mocniej do bardziej lepkich miejsc (ojojoj ile mądrości :p). Pigmentacja jest intensywna, dlatego nie trudno tutaj o przesadę. Produkt pięknie konturuje twarz w bardzo prosty sposób. Tutaj również na pochwałę zasługuje trwałość i wydajność. Bronzer niestety również się osypuje - tak jak i w przypadku rozświetlacza. Mimo to, oba produkty polubiłam ogromnie! 


Na deser pomadka Exclusive Colour, w kolorze fuksji. Do wyboru macie wiele odcieni, bo aż 18! Producent pisze, że pomadka jest półmatowa, ja bardziej nazwałabym ją pomadką satynową, jednak niczego jej to nie ujmuje :) Zamknięta również w ładnym, złotym opakowaniu, wygląda cudnie! Aplikacja jest łatwa, a kolor dobrze napigmentowany.  Na ustach wygląda lekko i świeżo. Trwałość oceniam bardzo dobrze! Wiadomo, jest krótsza niż w przypadku pomadek matowych, lecz na ustach pozostaje w nienagannym stanie przez wiele godzin. Gdy pomadki matowe mają tendencję do wysuszania ust, ta ładnie je nawilża. Jestem bardzo ciekawa kolejnych kolorów i zamierzam je sukcesywnie dokupować ;)     




Marka LAMBRE po raz kolejny pozytywnie mnie zaskoczyła. Jak to się mawia, "nie wszystko złoto co się świeci", jednakże w tym przypadku piękne opakowania idą w parze ze świetną jakością. Zdecydowanie Wam polecam i odsyłam na oficjalną stronę LAMBRE - www.lambre.eu


pozdrawiam,
Joanna



22 komentarze:

  1. Rzeczywiscie opakowania wygladaja mega luksusowo i profesjonalnie :-) pomadka ma sliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka w kolorze fuksji prezentuje się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jaskry ❤️
    W oko wpadł mi bronzer, nie jest ciemny ani pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacz od razu przypadł mi do gustu :) Chętnie bym wypróbowała. Piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji poznać tej marki wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam do tej pory o tej marce,jestem bardzo ciekawa jak te produkty sprawdziłyby sie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To taki luksus w małych opakowaniach 😁 kusisz mnie nimi, bo jeszcze nie znam marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej jestem ciekawa broń era. Opakowania maja cudowne - piękny design, który sprawia, że chce się je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne te kolorki! Takie zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieki nie widziałam kosmetyków tej firmy na żadnym blogu. Piękne mają opakowania - niesamowicie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam perfumy z tej złotej serii i jestem wprost zakochana w ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor tej pomadki jest przepiękny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, ale kojarzę, że kiedyś często je widywałam na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki prezentują się niezwykle luksusowo :)
    Piękny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka ma naprawdę genialny kolor 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i uwielbiam kosmetyki tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś, bardzo dawno temu, miałam kilka kosmetyków tej marki. Miło je wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo ja jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale widzę, że warto ją poznać ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Design naprawdę bardzo elegancki z klasą dla kobiet sukcesu. Uwielbiam takie kosmetyki które z wyglądu wyglądają na ekskluzywne i drogie ;-) pomadka mnie urzekła kolor boski. Z pewnością zajrzę do nich na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ślicznie pokazalas te kosmetyki na zdjęciu. Pomadka ma cudny kolorek

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger