piątek, 14 czerwca 2019

Lato! Lato wszędzie!


A ja nie zamierzam narzekać na słońce! Cieszmy się póki jest! Bo jak za kilka dni popada, to znów będziecie marudzić że "co to za lato" ;) 

Dziś mam dla Was iście "tropikalny" zestaw z H&M. Wiązane na ramionach body okazały się mega wygodne! Tym bardziej spodnie, które ze względu na swój materiał nie opinają i są przewiewne. Kocham je także za "wysoki stan" :) 

Torebka to ukochana Fabiola, a jakże! 

Dopełnieniem są świetne sandałki od Gemre. Klamry są elementem dekoracyjnym i nie trzeba odpinać ich za każdym razem gdy zakładamy buty. Z tyłu jest zameczek :) Niedrogie i bardzo wygodne! Polecam! 

Jak Wam się podoba?








Sandały Gemre.com.pl - klik
Body H&M - klik
Szorty H&M - klik
Torebka Fabiola - klik

pozdrawiam,
Joanna

17 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja ❤️ Wszystko mi podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje zdjęcia! Masz mega ładne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska stylizacja, bluzka jest genialna ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie zamierzam narzekać:) świetny motyw na bluzce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak gto się mówi, Polakowi nie dogodzisz z pogoda :D ja narzekam ale tylko dlatego że mój maluch się troszkę męczy przez te upały. Tak to bym nie narzekał. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się zestawienie, jest takie w moim stylu
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Niby proste a ma to wszystko swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja totalnie inspirowana latem. Co do upałów to fakt, teraz jest gorąco, ale za chwilę może być zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz tak letnio, świeżo :) I do tego stylizacja w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chce te spodnie i tę torebkę! koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D
    Body bardzo mi się spodobały ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się w tym sezonie takie kolory safari! :D

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię upały :-) Ponad 30 stopnii mi w ogóle nie przeszkadza :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne są te sandałki :) Zdecydowanie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie ślicznie szczególnie bluzka. Mam podobne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega urokliwe zdjęcia! I ta bluzka, sztos!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger