poniedziałek, 10 czerwca 2019

Linia Fresh Juice od Bielenda


Linia Fresh Juice od Bielenda,  to seria przeznaczona do oczyszczania i pielęgnacji twarzy. Zawiera bioaktywną wodą cytrusową oraz soki z owoców i przeznaczona jest do różnych rodzajów cer. Cała seria to 9 produktów. Fresh Juice Pomarańcza, Fresh Juice Limonka oraz Fresh Juice Ananas kuszą micelarnym żelem, micelarnym płynem oraz hydro esencją. Pokażę dziś Wam 4 produkty z tej linii, które zaczynam właśnie stosować. Mam nadzieję że przyniosą one mojej skórze świetlisty blask i piękne nawilżenie. A jak pięknie wyglądają! Prawda? ;)


DETOKSYKUJĄCY PŁYN MICELARNY LIMONKA zawiera detoksykujący SOK Z LIMONKI, antybakteryjny KWAS SALICYLOWY oraz oczyszczające MICELE. Do wyboru mamy dwie pojemności, dużą bo aż 500 ml oraz małą 100 ml butelkę. Jego przeznaczeniem jest w głównej mierze usuwanie makijażu z twarzy, oczu i ust, Po kilku użyciach śmiało mogę stwierdzić że radzi sobie z tym doskonale. Wystarczy nanieść odrobinę na wacik aby w sposób skuteczny pozbyć się z naszej buzi make up`u. Nie wymaga mocnego pocierania. Przy okazji daje nam uczucie czystości i odświeżenia skóry. Posiada przy tym delikatny, świeży zapach. Nie podrażnia skóry. 

Skuteczność płynu wynika z zastosowania:


  • Bioaktywnej wody cytrusowej – wykazującej działanie antyoksydacyjne i wspierającej witalność komórek skóry,
  • Soku z limonki – który normalizuje skórę, zmniejsza wydzielanie sebum, , działa antybakteryjnie,
  • Kwasu salicylowego – skutecznego składnika detoksykującego i łagodzącego,
  • Miceli – które wychwytują i doskonale usuwają makijaż, sebum i wszelkie zanieczyszczenia ze środowiska  (w tym pyły zawieszone oraz metale ciężkie).




NAWILŻAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY POMARAŃCZA może być stosowany rano i wieczorem, w celu odświeżenia skóry. Ma formę lekkiego żelu, wzbogaconego o micele. Zamknięty został w butelce z pompką o pojemności 190 g. Bardzo ładnie oczyszcza i odświeża skórę, pozostawiając przyjemny zapach. W kontakcie z wodą tworzy delikatną piankę, a po jej zmyciu twarz jest delikatna i miła w dotyku. 

Jego działanie gwarantuje formuła łącząca w sobie niezwykle skuteczne składniki aktywne i substancje myjące:
  • Bioaktywną wodę cytrusową – wykazującą działanie antyoksydacyjne i wspierającą witalność komórek skóry,
  • Sok z pomarańczy – który odświeża, nawilża i tonizuje skórę, działa antybakteryjnie,
  • Kwas hialuronowy – skuteczny składnik nawilżający,
  • Micele – które wychwytują i doskonale usuwają makijaż, sebum i wszelkie zanieczyszczenia ze środowiska  (w tym pyły zawieszone oraz metale ciężkie).

DETOKSYKUJĄCA HYDRO ESENCJA DO PIELĘGNACJI TWARZY LIMONKA - przyznam. że tego produktu jestem najbardziej ciekawa. Jestem, gdyż jeszcze go nie używałam! Nie będę Was ściemniać, muszę dokończyć aktualnie używane przeze mnie serum ;) Co obiecuje zatem producent? 

"Nowoczesna, ultralekka hydro-esencja z bioaktywną wodą cytrusową, otrzymywaną z owoców śródziemnomorskich to idealny sposób na systematyczną i skuteczną pielęgnację cery mieszanej, tłustej, a także wrażliwej.
Jej wydajna hydro-formuła, wzbogacona o bioaktywną wodę cytrusową, dzięki efektowi „water splash” zapewnia skórze natychmiastowe orzeźwienie. Esencja doskonale matuje, normalizuje i detoksykuje skórę, działa antyoksydacyjne, odświeża i wygładza skórę, a także chroni ją przed zanieczyszczeniami, w tym przed metalami ciężkimi.
Produkt jest dermo-kompatybilny ze skórą, zapewnia codzienny detoks i odświeżenie, szybko się wchłania, nie obciąża skóry". 

Kompleksowe działanie hydro-esencji zapewniają starannie wyselekcjonowane składniki aktywne:

  • Bioaktywna woda cytrusowa – pozyskiwana na drodze metod fizycznych, bogata w oligoelementy, wykazuje działanie antyoksydacyjne i wspiera witalność komórek skóry,
  • Sok z limonki – który normalizuje skórę, zmniejsza wydzielanie sebum, , działa antybakteryjnie, zwęża pory i rozjaśnia przebarwienia,
  • Kwas salicylowy– skuteczny składnik detoksykujący i łagodzący, działa oczyszczająco, usuwa nadmiar tłuszczu i zanieczyszczeń z porów skóry.".

ROZŚWIETLAJĄCY PŁYN MICELARNY ANANAS przeznaczony jest do codziennego oczyszczania i pielęgnacji cery pozbawionej blasku. Jego zadaniem jest także usuwanie makijażu oraz odświeżenie skóry twarzy. Tutaj również do wyboru mamy dużą butelkę oraz małą o pojemności 100 ml. Przyzna, że świetnie sprawdzi się na wyjazd, nie będę musiała zabierać wtedy ze sobą dużego, pełnowymiarowego produktu. Taki "maluszek" kosztuje niecałe 10 zł, więc myślę że warto mieć go na swojej łazienkowej półce. Zapach jest po prostu obłędny! 

Wysoka skuteczność płynu wynika z zastosowania:
  • Bioaktywnej wody cytrusowej – wykazującej działanie antyoksydacyjne i wspierającej witalność komórek skóry,
  • Soku z ananasa – który skutecznie redukuje przebarwienia, nadając skórze promienny wygląd,
  • Kwasu laktobionowego – skutecznego składnika regenerującego, rozjaśniającego przebarwienia i wspomagającego procesy odnowy naskórka,
  • Miceli – które wychwytują i doskonale usuwają makijaż, sebum i wszelkie zanieczyszczenia ze środowiska  (w tym pyły zawieszone oraz metale ciężkie).

Marka Bielenda zaskakuje mnie ostatnio swoimi nowościami i przynosi dużą przyjemność w użytkowaniu swoich produktów. Piękna seria, która, mam nadzieję, pięknie podziała na moją skórę.  

pozdrawiam,
Joanna 


23 komentarze:

  1. Bielenda od zawsze dobrze mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nadążam z wypróbowywaniem ich nowości 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na produkty z tej serii (płyn micelarny, żel i esencję) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też znam tą serię i jest całkiem przyjemna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku co chwile cos nowego. nie nadazam xD ale musi być naprawdę fajna i orzeźwiajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie oczyszczające serie do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki tej marki.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz same opakowania mnie przyciągają :) Bielenda zawsze ma coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty marki bielenda. Choć tej linii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Korci mnie aby wypróbować tą nową serię i to jak. Pewnie w końcu ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle osób pisało o tej serii kosmetyków, że i ja musiałam ją mieć :) Jestem w trakcie testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiają na moją listę kosmetyków do przetestowania :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wypróbować tego rozświetlającego płynu. Brzmi super <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne produkty! Osobiście maluję się codziennie. Taki zestaw bardzo by mi się przydał :)
    Pozdrawiam :)
    https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, przydałaby nam się taka seria :) to coś co uwielbiamy testować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tego typu kosmetyki. Dobrze oczyszczają moją skórę i przygotowują ją do nałożenia kosmetyków nawilżających i odżywiających. Ja do nawilżania skóry stosuję lekkie żele z aloesu.
    https://www.aloevera.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc, Bielenda Fresh Juice jest hitem jeżeli chodzi o wygląd, a dodatkowo jakość do ceny. Zawsze jak mijam je w drogerii to kuszę się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem najlepszym tonikiem do twarzy jest najzwyklejsza woda różana. Sama ją stosuję i jestem bardzo zadowolona.
    https://domiuroda.pl/pl/p/Bio-Agadir-Roza-Damascenska-Premium-Rose-Water%2C-hydrolat-rozany %2C-woda-rozana-100-ml-EcoCert/408

    OdpowiedzUsuń
  19. Odkrywam świat świeżości dzięki Linii Fresh Juice od Bielenda! Te naturalne składniki to czysta przyjemność dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sekrety urody z różnych kultur – uczę się i testuję, co sprawdzi się u mnie najlepiej!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger