wtorek, 25 czerwca 2019

sukienka w paski/ sandały/ wiklinowa torebka



Krótki wyjazd nad morze musiał zakończyć się zdjęciami :) Pogodę trafiliśmy przepiękną, dlatego z przyjemnością wskoczyłam w letnią kieckę! Przyznam, że jakoś ostatnio z sukienkami jest mi nie po drodze i zdecydowanie wybieram częściej luźne szorty ale...czas to zmienić! Bo czy w zestawieniu z sandałkami na słupku oraz wiklinową torebką nie "stworzył się" ciekawy, wakacyjny zestaw? ;) 

Sandałki w musztardowym kolorze to mój wybór ze sklepu internetowego www.czasnabuty.pl  . Idealna dla mnie wysokość słupka! Nosi się je świetnie, gdyż są bardzo lekkie i wygodne. Plus również za bardzo solidne wykonanie! Zrobiłam w nich "milion" kilometrów, a czułam się w nich jak...w kapciach? ;) Jeśli nie lubicie wysokich szpilek, to zdecydowanie powinnyście zainwestować w buty na słupku. Rewelacja, stabilizacja itd.!

Kolejnym miłym dodatkiem jest wiklinowa torebka. Nad jej zakupem zastanawiałam, się już w tamtym roku i  żałuję że nie zdecydowałam się już wtedy ;) Bo czy nie jest to iście letni element stylizacji? Jak dla mnie totalny must have tego sezonu. Torebka wykonana jest ręcznie! I to jak pięknie! Dopracowana w każdym szczególe, na skórzanym pasku, mieszcząca naprawdę wiele drobiazgów. Co tu dużo mówić - CUDO! Sklep internetowy www.home-living.polskawiklina.com ma takich cudeniek w asortymencie więcej, więc zajrzyjcie koniecznie! 

Planujecie wyjazd nad polskie morze w tym roku?
A może już byliście? ;)

Jak podoba Wam się stylizacja? Dajcie znać w komentarzu!












Sukienka: sklep stacjonarny CONTE w Świebodzinie 
Buty CzasNaButy: klik
Torebka PolskaWiklina: klik  (10 % rabatu na hasło joanna_majj10)

pozdrawiam,
Joanna 

20 komentarzy:

  1. Wszystko to siebie ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Twoje stylizacje. Klasycznie a jednak modnie i na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wiklinowa torebka jest naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski to zawsze świetny wybór na lato😊 Sukienka ma bardzo dajny fason, a torebka przyciąga wzrok. Jest bardzo oryginalna🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie już od kilku sezonów kusi taka śliczna wiklinowa torba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio dość często widuję te wiklinowe torebki. Chyba sobie taką sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka całkowicie zdobyła moje serce! :) Jest naprawdę fantastyczna i inna niż te wszystkie sieciówkowe "koszyczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty mają cudowny kolor! Idealne na imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zastanawiałam się nad tymi butami, bo są piękne, a do tego niski obcas. Prezentują się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka!
    http://naprawdenienazarty.pl/poczatek-wakacji-rusinowo/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko że sobą tak ładnie pasuje. Ślicznie wyglądasz i świetny letni look.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham sukienki w paski :-). Masz boskie buty Kochana! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka raczej nie dla mnie, ale sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest świetna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty bardzo mi się podobają :) Idealne do letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopełnieniem takiej stylizacji mogłaby być delikatna srebrna biżuteria. Zobaczcie sobie tutaj bransoletki - https://www.pranashop.pl/pol_m_Bransoletki-srebrne-301.html Warto myśleć też o takich dodatkach, bo są one dopełnieniem, taką kropką nad i, która dodaje wszystkiemu jeszcze większego blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eleganckie sandały potrafią dodać szyku każdej letniej stylizacji.
    https://jebut.pl/Sandaly-z-zakryta-pieta-c272

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka w paski to modna i klasyczna opcja, która nigdy nie wychodzi z mody. Paski mogą mieć różne szerokości, kolory i układy, co pozwala na dobór sukienki do różnych stylizacji i okazji. Taka sukienka zazwyczaj podkreśla kobiecą sylwetkę i dodaje jej elegancji oraz stylu.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger