poniedziałek, 16 lipca 2018

Lato w pełni czyli "soczysty" look !


Dlaczego soczysty? Bo zaszalałam z kolorami! Połączenie pomarańczowej bluzki, neonowych kolczyków i torebki z haftami dało stylizacje idealną na lato :) Ja mam dość ciemną karnację, dlatego w pomarańczu czuje się dobrze, natomiast osobom o jasnej cerze, kolor ten może nie pasować. Spodnie z wysokim stanem i z przewiewnego materiału sprawiły że czuję się w tym zestawie jednocześnie wygodnie i elegancko. Dodatkowo maskują boczki hehe ;p Ostatnio polubiłam również buty na grubym korku, są zdecydowanie bardziej komfortowe niż cienkie szpile ;)

Dajcie znać koniecznie czy ten look Wam się podoba! :)

Ściskam! <3

Bluzka - wassyl
Spodnie - bonprix
Buty - butosklep
Torebka - ecarla
Kolczyki - sajbazar











69 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Najbardziej zauroczyły mnie buty są obłedne a do tego te kolczyki no bajka :)
    Pozdrawiam;)
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :)) pięknie wyglądasz i te kolory <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow stylizacja pierwsza klasa, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, nie wiedziałem że pomarańcz nie pasuje do jasnej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torebka są genialne. Mi nie pasuje pomarańczowy więc na pewno nie ubrałabym ubrań w tym kolorze :)
    https://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz 😍😍😍

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/choker-koronkowy-i-bluzka-sinsay.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię patrzeć na takie soczyste looki, ale sama boję się że mnie za bardzo poniesie wyobraźnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja ciekawa, choć nie w moim stylu. Ale bardzo ładnie w niej wyglądasz :) Szczególnie podobają mi się spodnie i kolczyki, bluzka najmniej, ale pomarańczowy to po prostu nie mój kolor :) Pozdrawiam :*
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna stylizacja. Bardzo podoba mi się bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo odważna stylizacja. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna jest ta pomarańczowa bluzka :)
    Podoba mi się Twój look!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz w tej pomarańczowej bluzce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak mówisz, osobom z jasną karnacją (czyt. ja) pomarańcz średnio pasuje, jednak na Tobie wygląda wręcz genialnie <3 piękny look i sceneria :-) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa ta stylizacja i cudowne zdjęcia :D
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja, szczególnie ten pomarańczowy kolor przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja mi się spodobała :) kolory pasują do siebie, dodatkowo krój spodni mnie zaciekawił. Wydawały się zwykłymi dresami, a nie są takimi do końca.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja, jednak jak dla mnie buty są zbyt delikatne. Ich kolor nie współgra z resztą kreacji która jest bardzo wyrazista. Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałaś mi do myślenia...może do tego soczyście czerwone szpile? :) muszę to sprawdzić! ;)

      Usuń
  18. Cudownie kochana wyglądasz! :)
    Buty mnie oczarowały, chciałabym mieć takie w swojej kolekcji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, faktycznie soczyście! Bardzo podobają mi się spodnie, uwielbiam ten fason.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam je na sobie raz, rok przelezaly w szafie...lekko przerobiłam bo były ciut za luźne i teraz to jedne z moich najwygodniejszych spodni! ;)

      Usuń
  20. Świetna stylizacja 😊 ja sama nie przepadam za szaleństwem kolorów ale u Cb to wyglada świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Outfit całkowicie nie w moim stylu, ale Tobie pięknie w takim stroju ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz! ❤
    Ale co do tych kolczyków z tym zestawie nie jestem przekonana.. Choć są bardzo piękne! Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz nieziemsko w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja przewaznie nosze czarny kolor ale ten mnie zauroczyl! Wow

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Od razu widać że lato wkroczyło na salony! Pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać lato w Twojej stylizacji :) Lubię takie mocne kolory, ale... aby ubrać się w takie musze mieć humor dobry i wielką ochotę. Ogólnie lubie stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie wyglądasz, karaibski look :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham buty na korku! Są o wiele wygodniejsze i potrafię w nich chodzić haha :D Stylizacja świetna. Te kolory aż czuć lato!

    OdpowiedzUsuń
  30. Połączenie pomarańczy z szarością świetnue się komponuje! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. boska stylizacja <3 a ta torebka mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie fajne spodnie! Nie chodzę w spodniach, ale takie bym założyła 😄

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetny zestaw! Bardzo spodobało mi się o kolorystyczne połączenie torebki, bluzki i kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega stylizacja! Kolczyki bardzo mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie jest Ci w pomarańczowym, moją uwagę przykuły buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna stylizacja, bardzo mi sie podoba ��

    OdpowiedzUsuń
  37. Połączenie kolorów jest po prostu idealne! Przełamanie szarości tym pomarańczem było naprawdę świetnym wyborem!

    OdpowiedzUsuń
  38. Interesujaco i faktycznie soczyście- kojazry mi sie nieco z moda lat 90-tych. Spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka piękna stylizacja.Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale masz boską torebkę ❤ uwielbim też bluzki tego typu - ma świetny , letni kolor 😍

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna bluzka 😄 uwielbiam taki pomarańcz 😍 a kolczyki boskie 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim zdaniem to idealna letnia stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudna stylizacja, pięknie ci w takich żywych kolorach :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolczyki i bluzka biją wszystko na głowę <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam Cię w tej stylizacji ❤️ pięknie Ci w takich soczystych barwach 😍

    OdpowiedzUsuń
  46. Bluzka i spodnie - bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna stylizacja,ja osobiście nie przepadam jednak za takimi kolorami.
    https://pieceofgood.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja a w spodniach zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  49. Takie soczyste kolory świetnie się sprawdzają latem! Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Torebka świetna. Pasuje do wielu rzeczy. No i jak zawsze oszczednie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Poznaje to miejsce ;) Stylizacja bardzo fajna, taka troszkę elegancką. W bardziej casualowych może warto postawić na skarpetki damskie kolorowe? Co o takich myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawe i wartościowe porady. A może dodasz jeszcze do tego jakie Bransoletki najlepiej jest nosc do takich stylizacji? Ostatnio widziałam kilka ciekawych w sklepie Pakamera więc może powiesz cos właśnie o nich? Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  53. Latem uwielbiam neony, szczególnie na ubraniach i paznokciach :) Mam nawet podobną bluzkę. Ogromny wybór ubrań na lato można znaleźć w wassylu, ostatnio często tam robię zakupy, bo mają świetne ciuszki w niskich cenach. Tylko chłopak narzeka, że tak często kurier nas odwiedza :) Ale faceci nigdy tego nie zrozumieją :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Latem zazwyczaj wybieram bluzki bez rekawow ale ten zestaw bardzo mi się podoba. Może zdradzisz gdzie można kupić takie buty? Idealnie się komponują zresztą dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  55. Hejka. Ja z kolei szukam teraz czegoś bardziej wizytowego, na spotkania wieczorowe. Może polecicie jakiś fajny sklep z tego typu sukienkami? Chodzi mi o coś w stylu https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-wizytowe-810.html. Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładna ta stylizacja. Też lubię się ładnie ubrać, od czasu do czasu kupić sobie coś nowego. Tym bardziej, że teraz ciekawy jest wybór wszystkiego. Bluzki ładne oglądałam na https://mybaze.com/pl/bluzki-damskie ostatnio. Dużo przecenionych tam jest, to warto sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też ostatnio szukałam czegoś nowego i okazuje się, że nie tak łatwo dodać jakiś powiew świeżości do swojej szafy;p ostatecznie się udało. Ogólnie to naprawde fajna strona: https://wassyl.pl/pol_m_Bluzki_Dlugi-rekaw-165.html Jak myslisz? Wybralabyś coś?

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczna stylizacja! ten kolor bluzki jest mega :)

    u mnie w okresie jesienno-zimowym sprawdzają się te produkty - bluzki długi rękaw :) sklep godny zaufania

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger