piątek, 20 lipca 2018

Pędzle od Nanshy czyli klasa i precyzja!


Brawo ja! W mojej kosmetyczce w końcu pojawiły się profesjonalne pędzle do makijażu! Nie, no żartuje ;) Podstawowe, "fachowe" pędzle mam i używam. Natomiast mam też dużo takich, które kupiłam np. będąc w Rossmannie czy Naturze...niestety nie zawsze spełniały one moje oczekiwania. Niektóre okazywały się nawet totalnym bublem. Te ostatnie słodkości z ZAFUL, które pokazywałam Wam na blogu mogę zaliczyć do udanych. Używam wszystkich, po myciu są dalej w dobrej kondycji także...oby tak dalej ;p Ale ja nie o tym!

Dziś chciałam Wam pokazać dwa pędzle które dotarły do mnie ostatnio od marki NANSHY. Firma znana jest wśród wizażystek i oferuje profesjonalne akcesoria do makijażu (pędzle oraz gąbki - poza tym, możecie kupić od razu kosmetyczki oraz torebki do ich przechowywania). 

Pędzle NANSHY Wykonane są z taklonu - syntetycznego włosia. Świetna sprawa, ponieważ (tak jak już pisałam na IG), przy ich produkcji nie cierpią żadne zwierzątka! Wszystkie wykonywane są ręcznie, z dbałością o każdy szczegół. To się czuje....naprawdę są mega solidne. 

Pewnie część z Was, pędzle tej marki zna doskonale. Z przyjemnością pokazuję Wam zatem moje dwie nowe perełki do kolekcji!


Pierwszy pędzel BLUSH BRUSH przeznaczony jest do aplikowania różu. Posiada gęste i miękkie włosie. Kobiety nie rzadko omijają ten punkt podczas robienia makijażu, ponieważ źle nałożony róż może wyglądać niestety karykaturalnie ;) Tutaj z pomocą przychodzi Wam właśnie pędzel NANSHY. Można nakładać nim również inne kosmetyki jak np. bronzer czy produkty sypkie. Jego odpowiednio ścięte i wyprofilowane włosie sprawi że w sposób precyzyjny podkreślicie rysy twarzy. Nie pozostawia na buzi plam ale właśnie pięknie rozciera produkt. Byłam bardzo mile zaskoczona już po pierwszym użyciu. Podziękuję mojemu pędzlowi do różu który kupiłam jakiś czas temu w Rossmannie. Ten sprawdza się o niebo lepiej! Poza tym, prezentuje się bardzo...elegancko ;) Do wyboru na stronie macie również kolor biały!

Do kupienia tutaj: klik 



Drugi pędzelek to maleństwo FLAT DEFINER. Przeznaczony do stylizacji brwi oraz aplikowania eyelinera. Dzięki niemu, mogę bez problemu, w sposób precyzyjny "ogarnąć" moje brwi ;) Jego płasko ścięte włosie jest tutaj dużym ułatwieniem. Jeśli chodzi o nakładanie eyelinera...wyszło jak wyszło ;p Rączka się trzęsie, powieka drga i efekt był taki że pokazać żal ;p Ale wciąż się uczę i wiem że niedługo pokażę Wam moją piękną kreskę! Mam profesjonalny pędzel więc prognozy są bardzo optymistyczne ;p Podobnie jak w przypadku pędzla do różu, ten również jest wykonany solidnie i z dbałością o każdy szczegół. Dostępny także w dwóch wersjach kolorystycznych.

Do kupienia tutaj: klik




Są to moje pierwsze pędzle tej marki ale z pewnością nie ostatnie Mam zamiar sukcesywnie uzupełniać swoją kolekcję, kolejnymi cudeńkami tej marki. Nie należą one do najtańszych, natomiast warto zainwestować w coś, co posłuży nam już na lata :) 

Jeśli Was zainteresowałam chociaż troszkę, polecam Wam zajrzeć na stronę www.nanshy.pl lub inne:

https://mintishop.pl/firm-pol-1475069031-Nanshy.html
 
https://www.ladymakeup.pl/sklep/nanshy.html 
http://www.cocolita.pl/s?q=Nanshy 
https://makeup.pl


A może Wy je doskonale znacie?
Dajcie znać! :)

Buziaki!



33 komentarze:

  1. Dobre pędzle to skarb! Precyzyjna aplikacja kosmetyków bardzo ułatwia prace z nimi ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te pędzle!
    dla osoby lubiącej makijaże to prawdziwe cudeńka :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są i widać, że są bardzo precyzyjne i wykonane z dobrego włosia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze chyba zrobic inwentaryzacje kosmetyczki �� i wtedy rozwaze kupno takich pedzli��

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich :) a moje pędzle właśnie wymagają wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie poszukuję jakichś dobrych pędzli! dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przyglądam się ofercie tej marki.
    Jednak woim zawodzie nie mogę poprzestać wyłącznie na syntetycznym włosiu, niektóre pędzle muszą być z naturalnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. W pełni akceptuje jakoś pędzli syntetycznych, te wyglądają super 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie poszukuje pędzli :) nie znam się na tym super :) wiec dziękuje za recenzje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie jestem znawcą w tym temacie ale wiem jedno: po prostu są dobre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o pędzelkach tej marki... na pewno zajrzę na stronę :)
    Ja mam słabość do pędzli Lovely, nie są drogie, a jakością dorównują tym z górnej półki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają bosko. Już patrzę co mają w ofercie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie przykładałam zbyt wielkiej wagi do pędzli, ale te zapowiadają się naprawdę interesująco, więc może w przyszłości się na nie zdecyduje... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam ich ale wydaja się bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre pędzle to podstawa! :D Tych nigdy nie używałam ale zainteresowałaś mnie niby :) Pozdrawiam ☺
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tych pędzli, ale wyglądają bardzo solidnie! 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy ich nie używałam ale widziałam je w dobrej cenie w Tk maxxsie:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pędzle:) pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych pędzli. Tylko że w sumie ja niemalże wcale nie używam ��

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie poszukuję pędzli dla siebie a więc spadasz mi tym postem z nieba <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam dużo pędzli, ale z tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam tylko 2 pędzle ;)
    ale z tej firmy nic nigdy nie zamawiałam ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2018/07/najwieksze-koo-widokowe-w-polsce-gdynia.html

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne pędzle :) bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kilka pedzli od nich <3 są naprawde genialne jak dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam się na pędzlach, ale powiem że wyglądają porządnie i ładnie :) 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie pędzle bardzo by mi się przydały :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ekstra wyglądają te pędzle ❤ tak porządnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam jeden pędzelek tej marki, ale zdążyłam już go polubić :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger