sobota, 14 lipca 2018

Z cyklu: czytanie nie boli, czyli co ostatnio pochłonęłam ;)


Dzień dobry! Dzisiaj odpoczywamy od kosmetyków oraz ciuszków i oddajemy się książkowemu relaksowi! ;) Chciałabym przedstawić Wam dwie propozycje które ostatnio przeczytałam! W końcu znalazłam na to czas! Powiedziałam sobie: co jak co ale czas na przeczytanie chociaż kilku stron dziennie muszę znaleźć! Uwielbiam czytać! Chyba mam to po mamie...albo starszej siostrze? :p Czytanie odpręża, relaksuje, otwiera umysł...i odciąga od FB, Instagrama i innych cudów współczesnej techniki. Same pozytywy! Poniżej dwa tytuły warte przeczytania! Nie chce zdradzać Wam za dużo, dlatego przedstawiam ogólną recenzję nie zagłębiając się w szczegóły! 

Khalet Hosseini - I góry odpowiedziały echem  

Wyd. Albatros
Ilość stron: 448
Kategoria: literatura piękna

Historia rozpoczyna się w Afganistanie, gdzie rodzeństwo zostaje rozdzielone już w dzieciństwie. Chłopiec Abdullah, który darzy swoją siostrę wielką, bezwarunkową miłością emigruje do Stanów, natomiast jego siostra Pari wraz z przybraną matką udaje się do Paryża. I ta właśnie para spina różne wątki innych bohaterów jednej rodziny, "porozrzucanych" po całym świecie. Książka przepełniona jest tęsknotą, miłością, przyjaźnią oraz trudami związanymi z ubóstwem i trwającą wojną.  W książce znajduje się wiele różnych opowieści i trzeba cały czas zachować czujność aby się w tym wszystkim nie zagubić. Nie każdemu taka ilość wątków w książce może odpowiadać, mnie natomiast każda kolejna historia wciągała coraz bardziej i bardziej. Całość napisana jest pięknym, bogatym językiem. Jest to pierwsza książka tego autora jaką miałam okazję przeczytać i z pewnością nie ostatnia. Skłania do refleksji i pokazuje priorytety jakimi powinniśmy kierować się w życiu. Ujęła mnie ogromnie i często wracam do niej myślami. 


Alison Pearson - Nie wiem jak ona to robi

Wyd. Albatros
Ilość stron: 431
Kategoria: literatura piękna


A tutaj mam pozycję, którą musi przeczytać każda pracująca mama. Tytuł mówi wszystko...bo jak można pracować, a przy tym ogarnąć dzieci, dom i milion pojawiających się nagle spraw. A tu proszę! Kobieta potrafi ;) Znasz to? Od godziny 5:30 jesteś na pełnych obrotach a o 21:00 nie wiesz już jak się nazywasz? Właśnie wokół tego tematu kręci się historia głównej bohaterki Kate. Bizneswoman która cały czas staje przed trudami codziennego życia. Poświęca się życiu zawodowemu aby zarobić na godne życie lecz cały czas ma poczucie że zaniedbuje przy tym męża i dwójkę dzieci. Ale przecież chce dobrze, przecież robi to dla nich...jak to się skończy? Musicie przeczytać koniecznie! Ta książka jest lekcją, pokazującą że w życiu ciągle stajemy przed trudnymi wyborami. Czasami przejmująca, czasami niezwykle zabawna. Jedno jest pewne, jeśli jesteś mamą, sama zadajesz sobie często to pytanie: czy robię dla swoich dzieci wystarczająco dużo, czy jestem dobrą matką? Jesteś w ciągłym biegu? Jak długo można to wytrzymać? 
Polecam! :)



A może czytaliście już którąś z powyższych książek?
Lubicie czytać?
Co możecie mi polecić? :)

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Albatros. 



9 komentarzy:

  1. wow, takie grube książki to ja uwielbiam :)
    "Nie wiem jak ona to robi" i ja chętnie bym pochłonęła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już na instagramie spodobał mi się Twój post o książce „Nie wiem jak ona to robi”. Myśle, ze dodam to do swojej książkowej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie książki bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zabiorę się za tą książkę "Jak ona to robi". Może podsunie mi to jakieś pomysły, jak to wszystko ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej z tych książek nie czytałam. Mam tyle zaległości...

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie się świetnie zapowiadają 😊 dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam,ciagle czytam...
    Mam nadzieję,że pożyczysz☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie propozycje mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger