poniedziałek, 27 sierpnia 2018

10 rzeczy których możecie o mnie nie wiedzieć ;)

No hej!

Długo się zbierałam do tego posta. Naprawdę. Bo...

gdyby ktoś kazałby mi powiedzieć szybko kilka słów o sobie, tak z biegu i teraz, to szczerze nie wiedziałabym co odpowiedzieć...tzn, może i bym wiedziała...ale jakoś tak zaraz pojawia się lampka w głowie z pytaniem: "a co Ty możesz mieć ciekawego do powiedzenia?. Dom, praca, dziecko...i tak w kółko?". I wiecie co sobie myślę? To moje "dumanie" jest co najmniej błędne! Każdy z nas jest wyjątkowy, każdy z nas ma swoje małe pasje, zainteresowania, hobby (które powinien spełniać i pokazywać światu - każdy znajdzie swoich odbiorców ;)). Każdy z nas lubi coś bardziej, a coś mniej. (każdy, każdym każdy... ;)). Trzeba odnaleźć "to coś" w codziennym życiu! Zaczynam więc od początku! Kim jestem? Przede wszystkim jestem Żoną i Mamą. Tak, głównie zajmuje się domem i synkiem (i mężem? ;p). Piorę, sprzątam, gotuję. Tak właśnie wygląda codzienne życie...kita na czole i jedziesz z odkurzaczem! Prawda? ;)  Ale nie robię z siebie kury domowej...bo przede wszystkim JESTEM KOBIETĄ. Lubię dobrze wyglądać, lubię zrobić sobie makijaż. Lubię czuć się kobieco.  
Yyy...trochę zeszłam z tematu? No nie ważne! Jak jest wena to się pisze! ;p 
Z resztą, nic odkrywczego nie wymyśliłam, te wszystkie powyższe słowa są powtarzane wszędzie, milion razy abyś zrozumiał w końcu że jesteś wyjątkowy ;)


Do brzegu!     


Czy gdyby ktoś, poprosił Cię teraz o szybkich 10 faktów o Tobie, co byś odpowiedział? :) Czy znalazł byś ich aż tyle? Napisz w komentarzu kilka słów o sobie...jestem ogromnie
ciekawa kim jesteś...w swoim własnym mniemaniu :)



1. Jestem miłośnikiem kotów. Wie o tym cała moja rodzina, że szaleje na ich punkcie ;) Małe czy duże,dachowce czy kociaki rasowe...kocham wszystkie miłością wielką! Jestem posiadaczką jednego rudzielca Alberta, natomiast kiedyś będzie ich więcej (prawda Mężu? :p). Nie mam problemów z tym żeby wziąć i przytulić jakiegoś umorusanego dachowca biegającego po ulicy. Obiło mi się o uszy że wielbiciele kotów są z reguły egoistami Bzdura!. Nie zgadzam się z tym! Bardziej indywidualistami...o to, to! ;) 


2. Studiowałam Pedagogikę o specjalności Resocjalizacja z Poradnictwem Specjalistycznym. Były to studia zaoczne, na które wybrałam się zaraz po ukończeniu liceum. Skończyło się na licencjacie, natomiast nigdy nie jest za późno aby zrobić magisterkę! Z jednej strony zastanawiam się czy jednak jest to w dzisiejszych czasach potrzebne, a z drugiej czuje jednak, że czegoś nie dokończyłam i coś nade mną "wisi"....może kiedyś, kto to wie! ;)



3. Jestem wielbicielem butów, okularów, torebek. Butów mam ogrom...pochowane w szafach, pudłach, kartonach w piwnicy...ale jak każda kobieta, zawsze mam ich za mało. Podobnie jest z okularami, któe kupuję namiętnie gdzie popadnie. Zdaje sobie sprawę, że najlepsze są okulary z filtrem UV, jednakże tak już mam, że kupuję okulary zwyczajne, nawet będąc na zakupach w supermarkecie ;) 



4. Jestem pożeraczem słodyczy! Dzień bez czegoś słodkiego to dla mnie dzień stracony. Myślę, że gdyby nie moja słabość do tego wszystkiego co niezdrowe, byłam 10 kg lżejsza ;) Jeśli chodzi o posiłki: śniadania, obiady, kolację jem naprawdę zdrowo. Bo lubię! Nie pije też żadnych kolorowych napoji, w domu mamy zazwyczaj tylko wodę. Natomiast po śniadanku kawka, do kawki pączek. Po obiadku kawka, do kawki czekoladka, wieczorem jakieś żelki, trochę orzeszków i Michałki w czekoladzie..I tak praktycznie codziennie...zaraz napiszecie że Tobie nie szkodzi, tararara. Szkodzi, szkodzi...waga nieubłaganie idzie w górę ;) Ale za to mogę podziękować tylko sobie i mam tego całkowitą świadomość! 


5. Bardzo lubię czytać. Tak jak wspominałam już kilkakrotnie, czytanie jest dla mnie najlepszą formą relaksu. Czytam cały czas, odkładam jedną książkę i zaraz zaczynam kolejną. Czytanie mnie odpręża i uspokaja. To taki mój czas, podczas którego zamykam się w innym świecie. Gatunek nie ma dla mnie znaczenia. Czytam wszystko co wpadnie mi w ręce. Od czasu do czasu muszę przeczytać również jakąś książkę motywacyjną. Kiedy mam lenia, kiedy potrzebuje kopa. Sięgam wtedy po moje stare tytuły lub szukam czegoś nowego. Książek tego typu jest mnóstwo! Ale może zrobić o tym osobny wpis? ;) 


6. Jestem zdecydowanym domatorem. Teraz, gdy jestem mamą to raczej normalne że większość czasu spędzam na czynnościach takich jak pranie, gotowanie i ogólne zajmowanie się domem. Jasne, od czasu do czasu każdy musi trochę poszaleć, jednak najlepiej czuje się u siebie, w kapciach, z kokiem na czole i bez makijażu <3 Mój mąż ciągle powtarzał że ciężko wyciągnąć mnie z domu.... bo zawsze wolałam książkę lub drzemkę pod kocykiem :p


7. Moim ulubionym daniem jest spagetti. Oczywiście klasyczne - bolognese. W sumie mogłabym je jeść na obiad codziennie (po obiadku czekoladka! ;p). Nieskromnie powiem że sama robię pyszne! Jak nie wierzycie to mój mąż oraz chrześniak mogą potwierdzić! Naprawdę! ;p Aaaa....i najczęściej robię je ze świeżych pomidorów lub ewentualnie z pomidorów z puszki...do tego makaron świderki...bo wygodniej się je, bez cudowania! ;p

Zaraz po są pierogi ruskie! ;)


8. Pracuję jako recepcjonistka. Już od kilku lat. Lubię swoją pracę, chociaż sezon bywa męczący ;) I chyba jak każda osoba pracująca na tym stanowisku, uwielbiam hotelowe memy! ;p 






9. Urodziłam się 6 stycznia 1990 roku. Czyli na Święto Trzech Króli ;) Boże zaraz trzydziestka! Ale spokojnie, bez paniki...dalej może być tylko lepiej! <3



10. Mam dwa tatuaże. Maleństwo na lewym nadgarstku oraz różę na rączce prawej. Ten drugi zrobiłam niedługo po urodzeniu Igorka i jest na nim data narodzin mojego Malucha. Tak na pamiątkę, najpiękniejszej chwili w moim życiu <3 Nie wykluczam kolejnych, pomysły są, aż za dużo! ;)


A Ty, opowiesz mi coś o sobie? :)

    

38 komentarzy:

  1. 1. Ja również kocham koty. Mam dwa przecudne urwisy w domu - Neko oraz Momo.
    2. Kocham kulturę Azji, w szczególności Korei Południowej.
    3. Od października zaczynam drugie studia. Pierwsze rzuciłam po pięciu latach męki na licencjacie (swoją drogą studiowalysmy ten sam kierunek ��)
    4. Nie potrafię wyjść z domu bez choćby lekkiego makijażu.
    5. Jestem totalnym pochłaniaczem kawy i herbaty.
    6. Uwielbiam robić zdjęcia przeróżnym rzeczom! Od chmur po kwiatki.
    7. Rosół to moja miłość, a pierogi to moje drugie imię ��
    8. Także lubię czytać książki.
    9. Kolekcjonuję płyty K-Popowe
    10. Chciałabym zwiedzić Azję wschodnią, w szczególności Japonię, Koreę, Chiny Wietnam, Tajlandię


    Pozdrawiam serdecznie,
    Aśka ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie! Cudowne fakty o Tobie <3 Dziękuję za poświęcony czas! :)

      Usuń
  2. Powiem tylko że wiele faktów z Twojego życia ma też swoje miejsce u mnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zostaje z Tobą na dłużej !
    Książki, spaghetti, slodycze- skąd ja to znam ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się, że część faktów można będzie przypisać i do mnie :) Może trochę krócej ale... Kocham beading, jestem goat lovers'em ze stadkiem przytulasów. Typowa psiara ze mnie :D Z miasta przeprowadziłam się na wieś i zostałam rolnikiem samoukiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Ty uwielbiam koty - nawet teraz czytając Twojego bloga towarzyszy mi mój milusiński :D
    Odnośnie dania - pierogi ruskie całym sercem, mogłabym je jeść i na śniadanko, obiad i kolacje he he

    Myślę, że każdy mógłby powiedzieć o sobie coś niezwykłego wystarczy tylko troszkę pomyśleć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. W skrócie powiem tak: 1, 3, 4, 5, 6 - mam tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem pożeraczem słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam spaghetti 😅😅😅

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam sporo takich ciekawostek, których raczej nikt nie zna.
    Np był czas że studiowała angielski i pracowałam na policji. Męża poznałam na Mazurach, a z Mazowsza wyprowadziła się po ślubie do Wielkopolski. 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze ja dwa razy zdawałam egzaminy do policji! Bardzo ważny fakt! Zapomniałam o tym! ;)

      Usuń
  10. niektóre cechy mamy wspólne :) np jesteśmy pożeraczami słodyczy :D

    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! fajnie opisałas się, tež muszę się na to zebrać i opisać sie dla was w podpunktach ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  12. 3, 4 i 10 punkt: cała ja! <3 też mam 2 tatuaże :) bardzo ciekawy post kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię spaghetti i jestem typem domatora :D świetne fakty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Koty koty koty tak tak koty jak ich nie kochać!
    2. Też studiowałam pedagogikę :P pracowałam też jako nauczycielka odkrywając, że to kompletnie nie dla mnie, mimo iż kocham dzieci :)
    3. Tak jak Ty kocham czytać różne gatunki dla relaksu :) Pochłaniam dosłownie masę książek.
    4. Piszę książkę, jedną już napisałam a jeszcze kilka mam w planach, na razie do szuflady :P Po prostu uwielbiam tworzyć sobie swój własny świat :)
    5. Szyję maskotki razem ze swoim narzeczonym, choć to może dziwne to on mnie nauczył, bo to mój maniak rękodzieła :)
    6. Jestem strasznie nieśmiała i zarazem mega towarzyska, tak to może iść ze sobą w parze ale strasznie utrudnia życie :P
    7. Chociaż kocham książki i gorącą kawę przy moim kocie, to nie jestem typem domatora. Kocham zwiedzać odkrywać. Podróże strasznie mnie pociągają ale czerpię też radość ze zwykłego spaceru przez pola i lasy.
    8. Spaghetti jest spoko ale ja pierogi stawiam na pierwszym miejscu. Ruski, z kapustą i z grzybami <3
    9. Lubię oglądać bajki, kreskówki dla dzieci są mega, a jeszcze bardziej kocham japońskie anime.
    10. A tu wstydzę się powiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Również jestem miłośnikiem spagetti🍝

    OdpowiedzUsuń
  16. butow tak samo, wszedzie mam poupychane, "problem" kazdej z nas cos czuje!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fakty genialne! Kilka nawet mamy wspólnych, podobnie jak Ty uwielbiam buty i słodyczee! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Duzo super faktów wiele nas łączy, tez kocham słodycze i lubie czytać :3 Poza tym śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę wiele wspólnych cech :) Domatorka, kochająca zwierzęta, te torebki itp :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na wpis. Zainspirowałaś mnie w sumie i pomyślałam, że może sama stworzę coś podobnego u mnie na blogu... Tylko musiałabym przemyśleć kolejne punkty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham czytać takie fakty i dowiadywać się nowych rzeczy o autorów bloga. Mi samej bardzo podoba się kultura Azji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Także uwielbiam książki, kotki i swój dom. Ano i takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie ta formuła wpisu. Poza tym, sama jestem po kierunku nauczycielskim i zmotywowałaś mnie... do szukania pracy w innym kierunku. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja codzienność wyglada tak samo i tez najlepszy relaks to dla mnie zdecydowanie książka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wpis. Zastanawiam się, czy nie stworzyć czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja po licencjacie stwierdziłam ze warto zrobić jeszcze to mgr, bo niestety albo stety dużo pracodawców na to patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. to strasznie trudne...
    1. czytam nałogowo,
    2. wypiłam w ciągu 10 godzin 13 kaw - to mój rekord
    3. uwielbiam zapamiętywać nikomu niepotrzebne ciekawostki
    4. organizuję spotkania autorskie
    5. wydałam almanach poetycki
    6. za chwilę dopadnie mnie trzydziestka
    7. tworzę exploding boxy
    i chyna nie wiem co jeszcze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! można 3, 5 ale 10 faktów o sobie! Też miałam z tym problem! ;)

      Usuń
  28. Co do słodyczy to mam identycznie 🙈

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham słodycze tak jak i Ty, książki najważniejszy przy pakowaniu się na wyjazdy, bez tego ani rusz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli kochasz podróże www.travellerblonde.blogspot.com, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej ale masz cudowne te tatuaże! A moim ulubionym daniem również jest spaghetti :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana ja teraz idę na magisterkę z pedagogiki resocjalizacyjnej z kuratelą sądową. Nigdy nie jest za późno! Możesz się jeszcze zapisać, do października daleko :P

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger