piątek, 24 sierpnia 2018

Dermedic - krem do twarzy oraz płyn micelarny


Mam nadzieję że lubicie recenzje kosmetyków, ponieważ dziś chciałabym przedstawić Wam kolejną! ;) Jak w temacie - na tapecie kosmetyki Dermedic. Markę znam doskonale (mam nadzieję że Wy też ;)) i cenię sobie ogromnie jakość ich produktów. Minął już prawie miesiąc odkąd używam moich nowości tej marki i z przyjemnością podzielę się z Wami wrażeniami. Zapraszam!


Krem HYDRAIN3 Hialuro miałam przyjemność używać po raz pierwszy. W słoiczku znajduje się 50 ml produktu. Przystosowany jest do każdego rodzaju skóry, szczególnie takiej która potrzebuje nawilżenia. Jego konsystencję oceniam na lekką, żelowo-kremową. Pachnie bardzo ładnie, tak...świeżo? :) Po nałożeniu na twarz zauważyłam, że bardzo szybko się wchłania, dlatego polecany jest również pod makijaż. Nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Wystarczy niewielka ilość aby "pokryć" całą twarz, dlatego ogromny plus za wydajność. Co najważniejsze, świetnie nawilża suchą skórę i przynosi ukojenie np. po opalaniu. To taki "zimny okład" na twarz ;) Idealna opcja na lato. Nie zapycha oraz nie podrażnia. Nie należy do kremów ciężkich, a właśnie takich ultralekkich. U mnie sprawdził się świetnie i uważam że jest to świetny kosmetyk do codziennej pielęgnacji. Producent pisze o 48-godzinnym nawilżaniu, natomiast ja używałam go codziennie rano, czasem też wieczorem. Mały minusik za cenę regularną (38,00 zł), natomiast możecie dostać go w promocji w drogeriach internetowych - wystarczy trochę poszukać ;) 

Do kupienia tutaj: klik


Kolejnym produktem jest dwufazowy płyn micelarny HYDRAIN 3. Polecany jest do codziennego stosowania. Płyn jest hypoalergiczny, dlatego nie podrażnia oczu. Radzi sobie świetnie zarówno z makijażem delikatnym, jak i tym mocnym, długotrwałym. Nie miałam problemu aby zmyć tusz do rzęs czy czerwoną pomadkę z ust. Wystarczy lekko przyłożyć wacik i wcale nie trzeba "trzeć" nim mocno po całej buzi. Bardzo ładnie nawilża i odświeża. Nie jest również zbyt tłusty. Często miałam problem z pieczeniem oczu po użyciu płynu micelarnego, ten natomiast nie robi mi żadnej krzywdy ;) Przebadany został na osobach noszących soczewki kontaktowe. Jeden z lepszych produktów do demakijażu jakie miałam okazję używać. 

Możecie kupić go tutaj: klik 


Produkty marki Dermedic jak zawsze oceniam na szóstkę z plusem. Produkty bardzo dobrej jakości, stworzone z pasją i doświadczeniem. Z czystym serduchem polecam, miałam ogromną przyjemność w ich używaniu :)


37 komentarzy:

  1. lubie bardzo produkty tej matki. nie zawiodły mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze produktów tej marki. 🤔

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nic nigdy z tej firmy, ale zmywając makijaż oczu często płyny do demakijażu mi je podrażniają, dlatego chętnie wypróbuję ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ich produkty i jest z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Dermedic a seria Hydrain jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie lekkie kremy, Miceralny mnie uczula. 🤔

    OdpowiedzUsuń
  7. Dermedic kojarzę :) ten płyn micelarny mnie ciekawi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem batdzo mnie zaciekawil sama sie chyba skusze

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę takiego kremu poszukać u siebie w drogeriach, bo najwyższy czas wziąć się za nawilżanie swojej buźki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To jedna z moich ulubionych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze kojarzę tą markę, słyszałam o niej wiele dobrego, ale sama nic nie miałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pyn micelarny to podstawa.
    Jeszcze tej marki nie stosowalam ale z naciskiem na slowo jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marki tej jeszcze nie stosowalam, wydaje sie naprawde ciekawa :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te produkty :) bardzo lubię 👌

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię markę Dermedic
    Dermokosmetyki od nich są zawsze wysokiej jakości, warto chociaz raz je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten płyn ,jak dla mnie jest to najlepszy dwufazowy płyn jaki miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spotkałam się z produktami od tej firmy, ale jestem bardzo ciekawa bowiem zaciekawiłaś mnie nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te produkty i bardzo sobie je chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja uwielbiam ten kremik. Mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten krem będzie idealny dla mnie 💕

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie przepadam za tą marką, ze względu na kiepskie składy jej produktów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś jeden krem tej firmy i był swiświe ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że lubimy recenzje! :) Używałam kosmetyków z tej firmy kiedyś, jednak nie tych co recenzujesz, chętnie sprawdzę, zwłaszcza dlatego, że mój płyn micelarny został na lotnisku bo nie przeszedł przez kontrolę, haha. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kremik wpadl mi w oczko ! 😊 muszę się skusic oj czuje ze wyplata szybko sie skonczy 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  25. Po krem nie sięgnę - moja cera mało który krem uznaje, obecny kocha i nie chcę im psuć dobrego związku - ale ten płyn do demakijażu to coś dla mnie. Chciałam właśnie zapytać o kwestię soczewek, ale widzę, że dla oczu z soczewkami jest przyjazny - to dobrze. Ja również mam za sobą bolesne doświadczenia pieczenia i swędzenia oczu po użyciu niektórych płynów lub kremów do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  26. już się przyzwyczaiłam, że jak coś jest dobre to trzeba się liczyć z ceną :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marka oferuje naprawde dobre produkty. Miałam okazję wypróbować i byłam zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  28. korzystałam tylko z kremu i bardzo go lubię :) tylko, że ja płaciłam sporo taniej!!! za dwa opakowania zapłaciłam ok. 33 zł w internetowej aptece Melissa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam się, że mam bzika na punkcie płynów micelarnych więc i temu nie mogę odpuścić :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ten krem, był bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię ich kosmetyki, naprawdę przyjemnie się ich używa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Opis obu produktów przypadł mi do gustu, uzywam soczewek, wiec to płyn dla mnie, a uwielbiam taka żelowa konsystencje w kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mega ciekawie się zapowiada <3 jestem ciekawa ich działania na mojej skórze <3

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger