niedziela, 19 sierpnia 2018

Letnia stylizacja w jesiennych kolorach!

Hejoooo!

Jest i kolejny outfit! Udało nam się coś popstrykać! ;)
Co mam dziś dla Was?

Na dworze zdecydowanie lato, temperatury pokazują ponad 30 stopni, więc nie zamierzam Was straszyć dziś jesienią (chociaż podczas jazdy moją uwagę zwróciły żółknące liście!). Postawiłam po prostu na bardziej stonowane kolory, które gdzieś tam przypominają że lato zleci lada moment.  Założyłam spodnie w pionowe pasy (które wyszczuplają i wydłużają sylwetkę), kupione w sklepie stacjonarnym CONTE w Świebodzinie za...25 zł! :) Bluzka również z tego sklepu i również za cenę 25 zł. Chyba nie dużo za całą stylizację, prawda? :) No ok, jeszcze dodatki. 

Torebka FABIOLA to ta, o której pisałam Wam na Instagramie. Piękna, stylowa, idealna już na jesień, natomiast tutaj zestawiona z jeszcze letnią stylówką. Do kupienia tutaj.

Okulary możecie kupić na stronie www.sajbazar.pl 

Na deser buty! Moje nowe perełki ze sklepu trendybuty.pl , o których również mogliście przeczytać słów kilka na moim Insta (joanna_majj). Wybrałam modne sandały na grubym korku, w kolorze beżowym, tak aby pasowały do wielu outfitów. Jak widać mocno trzymają się stopy. Są bardzo wygodne i stabilne.  Na stronie znajdziecie świetne obuwie damskie, męskie a nawet dziecięce! Zarówno z eko skóry jak i skóry naturalnej. Eleganckie szpilki czy wygodne trampki. Zauważyłam że ostatnio pojawiło się również obuwie idealne na jesień, dlatego odsyłam Was na stronę sklepu! Z pewnością wybierzecie coś dla siebie :) 

Jeśli spodobał Wam się mój model, możecie kupić go tutaj - klik

A tutaj kilka ciekawych modeli na jesień, które od razu wpadły mi w oko:



Czas na stylizację!
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba! 










I mały backstage! <3




Buziaki! <3


59 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry post, oby tak dalej^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo przypadła mi do gustu. Jest śliczna. Niestety nie połączyła nim jej z tymi spodniami. Raczej postawiłbym na białe. Ale generalnie bardzo elegancko 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam o białej górze i tych spodniach ;) ale uznałam że mogą być nudy ;) pozdrawiam ciepło i dziękuję za opinie :)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, mimo pozornego chaosu wszystko do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam, że można stworzyć tak fajną stylizację z tak wyrazistymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglada taka torebka z frędzlami 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, dość odważnie z tymi spodniami ;) ale naprawde ciekawe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w życiu nie miałam tak kolorowego "dołu" ;)

      Usuń
  8. Jestem pewna, że na mnie to wszystko nie wyglądałoby już tak dobrze 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! Wyglądasz pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja😉 fajna modelka🤗 fajny wypad🙃

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jest tak jak w nazwie bloga-oszczędnie, modnie i z klasą <3 i oczywiście piękna Ty!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja . Torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka i spodnie świetne :) Ja ostatnio poszalałam i kupiłam 4pary spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Spodnie to strzał w dziesiątkę i jeszcze cena :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od jakiegoś czasu spódnice/sukienki to moje główne stylizacje, ale te spodnie są naprawdę wyjątkowe. A bluzkę widziałabym z kilkoma spódnicami :)
    No i przede wszystkim wszystko razem świetnie się komponuje i wyglądasz baardzo atrakcyjnie :)
    Pozdrawiam!
    https://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Brązy to totalnie nie moja kolorystyka, ale spodnie mi się mega spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczna stylizacja w kolorkach zbliżającej się wielkimi krokami jesieni :)
    PS. masz słodziaśnego synka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna stylizacja! Spodnie mnie urzekły 😍♥️

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja, masz świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie ;) Najbardziej podoba mi się bluzka i okulary.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja nie droga, ale za to jaka fajna! Buziaki dla całej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne połączenie koloru rudego i niebieskiego!

    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w Twojej stylizacji - jest cudowna! :)
    Chciałabym takie spodnie!!! he he
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka z frędzlami, a zaraz za nią sandałki "robią" całą stylizacje według mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja! Wszystko do siebie idealnie pasuje ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem prawdziwą fanką jesiennych kolorów i to właśnie w takich czuję się najlepiej :) Stylizacja jest cudowna!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka jest piękna, ale ja nie połączyłabym jej z tymi spodniami :) Chyba wolę "proste" stylizacje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka mi się podoba. Idealna też na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ciekawa stylizacja ! spodnie od razu wpadły mi w oko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja piękna! Bardzo podoba mi się ta bluzeczka jest obłędna ♥ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie to ja koniecznie mieć muszę gdyż skradły moje serce.
    Te jesienbe kolory to jak najpóźniej bo mi lato odstraszą 🙈🙈🙈

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja prezentuje się pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna bluzeczka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja!
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zakochałam się w tych spodniach! mega wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie te spodnie są świetne! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładna bluzka :) śliczna jest ciekawy kolor ma ☺ a spodnie ciekawe ja jednak nie jestem tak odważna hehe😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne to że sobą zestawilas! A torebka faktycznie robi świetne wrażenie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  40. Bluzka i torebka bardzo w moim stylu, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się kolor tej bluzki. Krój chyba by mi nie pasował, za to świetnie wygląda u Ciebie, szczególnie w połączeniu z torebką.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super stylizacja ❤ pięknie wsztstko zgralasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie także już jesienne kolory :) Uwielbiam te okulary ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega stylizacja, oby takich więcej! :)
    Dopiero zaczynam, więc zapraszam w odwiedziny <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Też jestem fanką takich kolorowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja !

    Buty damskie znanych marek zamawiam w sklepie https://www.sklepkamil.pl/. Na jesień przydadzą się jakieś nowości :)


    Super blog! Będę zaglądać tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger