sobota, 18 sierpnia 2018

Z cyklu "czytanie nie boli" - książkowe propozycje!


Na dziś, przygotowałam dla Was kolejne książkowe propozycje które ostatnio miałam przyjemność przeczytać. Mimo że doby mi nie starcza na wszystko, to książka jest moim obowiązkowym elementem w ciągu dnia. Odzwyczaiłam się od leżenia plackiem przed tv i po prostu gapieniem się w ekran. Dla mnie jest to zwyczajna strata czasu. Oczywiście, w tle lecą sobie te wszystkie babskie seriale na które zerkam, natomiast robię to z książką w ręku. 


Lucinda Riley - Siostra Perły

Jest to tom 4 z całej serii "Siedem Sióstr". Mimo że nie czytałam pierwszych tomów, to wszystko jest jasne i oczywiste, tak jakby czytało się osobną książkę :) Niesamowita historia, która wciąga już od pierwszych stron. Cała seria to historia sześciu kobiet adoptowanych przez tajemniczego milionera Pa Salta. Gdy umiera, każda z sióstr otrzymuje komplet wskazówek oraz współrzędne miejsca w którym się urodziły. Zaczynają szukać swojej biologicznej rodziny, poznają powoli całą swoją przeszłość. Pojawia się również pytanie, co się stało z siódmą siostrą? 

Tom czwarty, który widzicie na zdjęciach to historia życia jednej z sióst - Celaeno (CeCe). Wyrusza w podróż aby poznać swe korzenie. Bohaterka czuje ciągły strach i osamotnienie, gdy na swej drodze poznaje osoby, które odegrają w jej życiu niezwykle istotną rolę (nie chcę zdradzać szczegółów! ;)). Kiedy dociera w końcu do malowniczej Australii, okazuje się że historia jej rodziny jest smutna i niezwykle przejmująca. Ale CeCe zaczyna wierzyć, że to właśnie miejsce może dać jej poczucie przynależności, a co najważniejsze - prawdziwy dom.

Książkę czyta się bardzo szybko, a jej język nie jest zawiły. Propozycja niezwykle przyjemna! ;)



Tim Weaver - Bardzo złe miejsce


Chcieli poznać prawdę, będą tego żałować.

Ci, których podziwiają, mają czasem drugą twarz...



Do jej przeczytania skłonił mnie sam krótki opis znajdujący się na okładce z tyłu. Były policjant z wydziału zabójstw Leonard, wychodzi z domu tylko na chwileczkę...po drewno do kominka...i już nie wraca! Jak to możliwe! Brrrr.....

Śledztwo staje w martwym punkcie.  Żadnych śladów i poszlak od miesięcy. Zdruzgotana rodzina prosi o pomoc Davida Rakera - specjalizującego się w poszukiwaniu osób których nie może znaleźć nikt inny...

W książce dzieje się bardzo dużo, akcja jest niezwykle dynamiczna. Niekiedy wątki są naprawdę przerażające! W niebezpieczeństwie znajdzie się nie tylko David ale też osoby dla niego ważne. 

Prawda jest okrutna...


Mam nadzieję że po przeczytaniu tak krótkiej "recenzji" macie ochotę na więcej...i więcej! ;)
Nie lubię zdradzać szczegółów, bo przecież cała przyjemność w czytaniu to ta niewiedza i tajemnica. Jakże mogłabym Wam ją zdradzać? ;) 



Kto jest maniakiem czytania taj jak ja? ;)
Już niedługo kolejna porcja książek!
Buziaki!





24 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze tych książek. Muszę się na nie skusić tylko niestety brak czasu robi swoje :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie nie gustuje w kryminalach, aleee brzmi intrygujaco..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych książek ale na pewno niedługo którąś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lektura dobra na oderwanie się od codzienności

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam "Bardzo Złe Miejsce", zdecydowanie trafia w mój gust czytelniczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe propozycje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa książki "Bardzo złe miejsce". Zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć tyle motywacji co Ty i czytać każdego dnia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam te czasy gdy czytałam po nocach aby nadrobić zaległe strony

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz tylko znaleźć czas na przeczytanie obu pozycji. Drugi tytuł to zdecydowanie coś dla mnie, a pierwszy... bardzo mnie zaciekawił niesztampową fabułą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki te zapowiadają się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie brzmi Twoj opis tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta druga książka idealnie trafilaby w moje gusta. Własnej taki klimat lubię i wybieram najwcześniej w literaturze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale właśnie czytam pierwszą część "Siedem sióstr" i jestem nią zachwycona. Czyta się szybko, miło i przyjemnie. O reszcie słyszałam, ale jeszcze nie zagłębiałam się w ten temat. Myślę mimo wszystko, że warto poznać ją w całości, bo to dosyć ciekawa historia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze polecić te pozycje mojej koleżance, która uwielbia czytac książki ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat tych książek nie znam niestety...

    OdpowiedzUsuń
  17. ,,Bardzo złe miejsce '' to muszę przeczytać bez dwóch zdań !

    OdpowiedzUsuń
  18. Tych książek jeszcze nie czytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze o nich nie słyszałam, dopiero teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo intetesujące obie propozycje ale to " Bardzo złe miejsce " mnie bardziej ciekawi :) lubie takie klimaty ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo złe miejsce mam na swojej książkowej wish liście.

    OdpowiedzUsuń
  22. "Bardzo złe miejsce" Kupiłam tą książkę nad morzem na wakacjach i leży u mnie na półce jeszcze w foliowym zabezpieczeniu. Jest na liście do przeczytania, może zabiorę się za nią w ten weekend!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę w końcu znaleźć czas i coś piczytap bo strasznie kusisz ❤

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger