środa, 15 sierpnia 2018

Moje nowości od BASICLAB!




Chociaż chciałabym bardzo mieć włosy długie i gęste, to niestety Bóg w tym wypadku nie był dla mnie łaskawy. Chociaż chciałabym cieszyć się pięknym, jasnym a przede wszystkim naturalnym blondem na swojej głowie, to niestety...kolor moich włosów określam jako nijaki, "mysi" blond. Włosy farbuję co półtora miesiąca od wielu, wielu lat. Wyobrażacie sobie jak piękne włosy mogłabym mieć, gdybym nie katowała ich ciągle farbą? Pewnie większość z Was robi tak jak ja ;) Baby tak mają...rzadko która została przy swoim naturalnym kolorze...bo przecież, kobieta zmienną jest, prawda? ;)


Na markę BASICLAB natknęłam się gdzieś na Instagramie. Babeczki piszą że dobry no to muszę spróbować i ja! Zakupiłam duet szampon + odżywka do włosów farbowanych. W ofercie znajdziecie również szampony i odżywki do włosów cienkich, tłustych, kręconych czy takich dla całej rodziny. Dla każdego coś dobrego. Do koszyka wrzuciłam również antyperspirant, bo lato, bo upały, bo taka już nasza natura że człowiek się poci i tyle, normalna rzecz. Ale o tym pod koniec. 


Zarówno szampon jak i odżywka zamknięte są w butelkach o pojemności 300 ml. Produkty w swoim składzie nie zawierają parabenów, SLS, SLES, MITu, Phenoxyethanolu
Są hipoalergiczne – czyli odpowiednie dla skóry wrażliwej. Plus za wygodną aplikację, poprzez pompkę. Zapach raczej delikatny i przyjemny. Włosy myjemy szamponem standardowo 3-4 minuty, spłukujemy i nakładamy odżywkę. Ją również należy zmyć obficie wodą. Natomiast Was pewnie najbardziej interesują efekty ;) Tutaj jestem bardzo zadowolona. Produkty nie plączą, nie robią siana i są delikatne dla włosów. Zostawiają ładny zapach. Co dla mnie najważniejsze - nie wysuszają, a właśnie bardzo dobrze nawilżają. Jeśli chodzi o kolor, to nie ulega on żadnej zmianie, natomiast włosy stają się ładnie błyszczące (nie mylić z tłustymi ;)). Zarówno szampon jak i odżywka kosztują 49,99 zł. Kupić je możecie w wybranych aptekach internetowych. Uprzedzając Wasze pytanie - nie mam pojęcia czy można je kupić stacjonarnie ale obiecuję że się dowiem i dam znać! ;) 



Kolejny produkt który przydał mi się ogromnie w te upały to antyperspirant, który ma zapewnić aż 72 h ochrony przed poceniem. Czy tak jest? 
Pamiętacie pewnie, gdy za oknem panowała 36 stopniowa gorączka? Niemiłosierna temperatura która nie pozwalała nawet swobodnie oddychać. W tych dniach używałam tego produktu co drugi dzień, ponieważ zauważałam że zachodzi taka potrzeba ;) Natomiast gdy za oknem jest całkiem znośnie, antyperspirantu używam średnio dwa razy w tygodniu. Nie ma plam, nie ma przykrego zapachu, nie ma nic! :) Sprawdza się idealnie! Używam go ok. miesiąca i jest naprawdę świetny. Polecam każdemu! Dostępna jest również wersja "lżejsza", czyli ta zapewniająca 24 h ochronę. Cena. ok 25 zł. 







Znacie te markę? Jeśli nie to koniecznie zapoznajcie się z jej produktami :)
klik - www.basiclab.pl

 A jakich produktów aktualnie Wy używacie do włosów? Dajcie znać w komentarzu :)
 Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. Nie znam marki, zapoznam się z produktami. Nigdy nie. Miałam problemu z włosami, ale teraz pracuje wyglądem, więc muszę się bardziej przyłożyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki :) ale szukam coś do wzmocnienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam głównie z blogów.
    Najbardziej zainteresował mnie antyperspirant - nienawidzę zapachu potu i w tej kwestii jestem bardzo rygorystyczna :)
    Z chęcią zajrzę na stronkę marki - czas przetestować coś nowego.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy bardzo interesuje mnie linia do włosów czyli szampon i odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marka ma fajne opinie, sama muszę kiedyś jej spróbować. U mnie jeśli chodzi o pielęgnację włosów to szafa kosmetyków pęka w szwach. Zasadniczo przez chęć utrzymania równowagi PEH testuję wiele rzeczy, o tak różnych składach, że wymienianie ich tutaj wymagałoby mocnej kawy i dłuuugich rozmów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam, ale być może kiedyś nie skuszę :)
    Ja aktualnie używam produktów od syossa, i biorę biotynę, wiec szczerze mówiąc nie mam pojęcia co daje mi zdrowe włosy, które ostatnio rosną jak szalone ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty są super, używam ich! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja natomiast mam jakąś ukraińską miseczkę ,,babuni" czy coś i jest rewelacyjna! Dlugo używam, a włosy nawilżone jak nigdy.
    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też farbuje włosy od lat, na różne kolory, bo mam ten nieszczęsny mysi blond na głowie :D Produkty wydaja się być interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam różnych produktów, moje włosy są takie zniszczone, maski idą hurtem 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze słyszę o tej marce :D
    interesuje mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę znam dobrze z Instagrama choć sama jeszcze nie miałam przyjemności testować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę markę z Instagrama, ale jeszcze nie testowałam ich produktów u siebie :) Chyba pora w coś się zaopatrzyć, nigdy nie jest za późno... Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki :) jednak bardzo chętnie poznam :) Produkty wydają się super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja aktualnie testuje nowości nivea ::)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam taki duet do włosów blond i bardzo przypadł mi do gustu. Delikatny szampon i lekka odżywka to jest to.

    OdpowiedzUsuń
  17. osobiscie tych kosmetykow nie mialam jeszcze ale duzo slyszalam i czytalam o nich ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę się zawiodłam jak zobaczyłam sklady tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja aktualnie używam TRESemme collagen+fullness i sprawdzają się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tę markę z blogów, ale niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Markę znam i polecam :) Miałam ten sam duecik i spisywał się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam masek, olejku Isana i wcierki Jantar 😁

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wypróbowałabym tą odżywkę do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  24. słyszałam wiele dobrego o tych produktach ! :) każdy sobie chwali może warto sie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja narazie zostaję przy swo8m brązie. Kocham ten kolor. Nie znoszę dotyku włosów gdy nam je farbowane.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten sam antyperspirant i jest ekstra ❤

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger