piątek, 31 sierpnia 2018

Mobile mix czyli sierpień w zdjęciach! :)


Hejo!
Koniec miesiąca to czas na kolejny misz masz fotek z telefonu :)
Nie ma ich tak dużo jak zawsze, bo sierpień mogę ocenić jako miesiąc w ciągłym biegu...
( z resztą kiedy ja mówiłam że mam za dużo wolnego czasu? Nie pamiętam takiej sytuacji ;))

Na początku września planujemy wyskoczyć na kilka dni nad polskie morze...żeby odsapnąć, zmienić klimat, otoczenie. Nie spodziewam się że będziemy wylegiwać się na plaży w promieniach słońca ale wystarczą mi spacery i nadmorski klimat :) Pogoda jednak potrafi zaskoczyć, dlatego strój kąpielowy chowam głęboko do torby...a nóż się przyda! ;)

Przy okazji życzę Wam pięknego weekendu!
ENJOY!<3

Mała wycieczka z Igorkiem (a i rodzice mieli radochę ;p) 
- Park Dinozaurów, Nowiny Wielkie


Ręka więdła ale....brawo ja! ;p


Nowości od triny.pl...ale o tym osobny wpis już niedługo! ;)


Serce moje! <3


Czasem i ja coś dobrego upichcę! ;)


Sława i Ośrodek REWENTON
Świetne miejsce na wakacyjny wypoczynek! :) 



Produkty DERMEDIC o których możecie przeczytać tutaj: klik


Kosmetyki do makijażu od Bell, więcej tutaj: klik



Torebka którą kocham miłością wielką od www.torebki-fabiola.pl





A u mnie już trochę powiało jesienią!
Dziś chciałam nawet zrobić małą dekorację z jarzębiny ale była 
wyschnięta na wiór! 


Na koniec ważne info! Na moim Instagramie (joanna_majj) trwa konkurs we współpracy z marką Cosmepic! Jeśli macie ochotę wygrać zestaw z poniższego zdjęcia - zapraszam do zabawy! Zasady są mega proste :) 



Do następnego! <3


31 komentarzy:

  1. Kocham te kosmetyki z Bell jestem zachwycona ich jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam w drogerii próbki tych kremów Vianek na dzień i noc. Jednak wiadomo po dwóch sztukach nie jestem w stanie nic powiedzieć, ale jakoś mnie nie zachwyciły.Poza tym kochanego masz szkraba ;) Zapraszam do mnie na fanpage i bloga https://www.facebook.com/everythingandnothingforyou/
    www.everythingandnothingforyou.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ostatnio na zakupach rozświetlacz z Bell i bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta paletka cieni ❤️ Zazdroszczę wypadu nad morze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vianrk i Dermedic! Uwielbiam obie firmy, kosmetyki są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się zdjęcia, to że są takie różnorodne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miałaś udany sierpień 😍 kosmetyki od Bell rewelka😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jakie cudowne zdjęcia! Widać, że ten miesiąc był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie podsumowania :) masz mega słodkiego synka <3 nie mogę się na niego napatrzeć ! <3
    pozdrawiam serdecznie

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Polskie morze we wrześniu jest niczym bajka. Jakoś nigdy nie pociągały mnie tłumy ludzi ani ciepłe słoneczko. Dużo bardziej lubię długie spacery wzdłuż morza i delikatnie sztormy, ma to w sobie chyba więcej magii. Dodatkowo czas po sezonie jest dla mnie idealny ze względu na brak dużych grup ludzi, ceny spadają, a ja czuję, że odpoczywam!
    Nie wiem czy ktoś tutaj to pisał, ale jesteś piękną kobietą, a synek jest przeuroczy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ! Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo słodka dziecinka ! i ma mini NIke <3 :** a TB GRATUUJĘ UDANYCH WAKACJI !! :D Całuje mocno :** <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny warkocz! Uwielbiam takie fryzury i często się własnie tak czeszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jaki masz śliczny warkocz 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku! Ale jest pani piękna! <3
    https://controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Lubię takie podsumowania miesiąca 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny warkocz! Cudowne zdjęcia w Twoim wpisie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka super się prezentuje 😊 a jak pigment ? Sprawdza sie powiekach? 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki z Dermedic są moimi ulubieńcami. Torebka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super mix zdjęć

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia ! 😄😄 miło się czyta i ogląda takie notki 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kosmetyki z Bell są super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o tak ostatnio jesień jest wyczuwalna <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny lajfstajlowy miks!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger