niedziela, 5 sierpnia 2018

Modnie i wygodnie - bonprix look razy dwa!


Zawsze marudzę że "ojojoj zdjęć w plenerze nie udało mi się zrobić bo pada, słońca nie ma, pogoda brzydka....". Tym razem jednak, właśnie ta pogoda, spłatała mi niezłego figla...Od kilku dni czekałam na ochłodzenie. NO BO JAK NACIĄGNĄĆ NA DUPSKO JEANSY, GDY TERMOMETR POKAZUJE PONAD 30 STOPNI? No jak ja się pytam...
Wyszło jak wyszło, musieliśmy zostać w domu. W domu wcale lepiej nie było, bo niestety klimatyzacji się jeszcze nie dorobiliśmy. Nałożyłam zatem jakoś te portki, mimo że w domu stopni 26. Makijaż jeszcze zrobiłam! No bo jak tak bez? Jedno oko maluję a z drugiego już wszystko spływa! Włosy rozpuściłam nawet! Po co to wszystko piszę? Żebyście zobaczyli jak ja się dla Was poświęcam! :p 

A tak już na poważnie, dziś dwie stylizacje od Bonprix - jeden dół, dwie góry ;) Jeansy z dziurami, z wyższym stanem (bo tyłek i boczki urosły to wygodniej musi być ;p), z dosyć cienkiego i rozciągliwego jeansu, zakończone poszarpanymi nogawkami. Cieszę się ogromnie, że z rozmiarem trafiłam w punkt :) Do tego bluzka typu hiszpanka, z rękawami wiązanymi na kokardkę :) Całość dopełniają białe espadryle, niezwykle lekkie i wygodne, zapinane na kostce.  

jeansy - klik
hiszpanka - klik
espadryle - klik
  





Drugi look to powyższe jeansy oraz espadryle, zestawione z luźną, przewiewną koszulą. Klasycznie i wygodnie :) 

Koszula - klik







Lubicie takie klasyczne, wygodne zestawy?
Który podoba Wam się bardziej? :)

Koniecznie dajcie znać!

Ściskam! <3

32 komentarze:

  1. Dobra, przyznaję - te jeansy skradły moje serce! Wyglądają bajecznie i chyba chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje 👌 uwielbiam jeansy jeszcze z hiszpanka 😍 extra

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się obie stylizacje, świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bluzki rewelacyjne �� uwielbiam koszule w takim kolorze ������

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zawsze wolę plener, ale te zdjęcia są super 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje :) czasem fajnie zrobić w domu, są wtedy takie lekkie i ciepłe te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hiszpanka jest taka 'inna' i świetna. Ma w sobie to magiczne coś. Nie mogę oderwać wzroku. ;) To już druga rzecz z Bonprix w dniu dzisiejszym, którą muszę mieć w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza bluzka jest świetna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno tam nie zamawiałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba zestawy rewelacja- uwielbiam podarte jeansy ponadto i koszula i bluzka w pasiaki bardzo mi sie podobaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te stylizacje! 😊 Kolor szminki mnie powalił boska jest 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To matowa pomadka od Bell z nowej kolekcji. Dostępna od 1 sierpnia w naszych Biedronach! ;)

      Usuń
  12. obie stylizacje są świetne! a jeansy skradły moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne espadryle! :) Nie dziwię się, że sesja odbyła się w domowym zaciszu - sama przy takich temperaturach raczej nie mam ochoty na zdjęcia w plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje bardzo fajne 👍 mi w oko wpadła druga propozycja

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne połączenia.
    Espadryle zauroczyły mnie swoim wdziękiem, ahhh koniecznie muszę poszukać podobnych :D
    Oj czego nie robi się dla swoich kochanych czytelników, doskonale Cię rozumiem <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ta pierwsza bluzka piękna, ale chyba mam zbyt szerokie ramiona do niej...

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne stylizacje :) espadryle skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeansy zdecydowanie w moim stylu. A co do poświęcenia.. . Warto to podkreślać, często trzeba naprawdę wiele energii aby stworzyć taki post ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenia:) bardzo mi się podobają te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomęczyłaś się ale zdjęcia wyszły super :) piękne stylizacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne! Połączenie tej jakby hiszpanki i jeansów, coś co kocham!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne stylizacje. Ja nie mam problemu w upały, nigdy nie chodzę w spodniach, a spódnice są idealne na takie temperatury 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie piękne! Ale ten z szarą koszulą podoba mi sie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! Hiszpanka mega mi się podoba! O! I espadryle 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. No piękne stylizacje, a Pani śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy look zdecydowanie bardziej przypadł mindo gustu, uwielbiam hiszpanki ❤️ Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna hiszpanka, jesteś blond, w niebieskim ci do twarzy :)
    Zapraszam Was z całego serca do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się 😍 ta bluzeczka w paski jest ekstra ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger