piątek, 3 sierpnia 2018

Pędzle od NANSHY - The Bare Necessities Collection


Jak widzieliście na moim IG, piękna kolekcja pędzli od Nanshy trafiła ostatnio w moje rączki! Powiększam swoje zbiory i zdecydowałam się właśnie na te markę. Dlaczego? Pędzle są świetne zarówno dla makijażowych profesjonalistów jak i dla osób które nie są mistrzami w tej dziedzinie.  Poza tym, kolekcja The Bare Necessities po prostu mnie oczarowała! Klasa, precyzja, wygoda i nowoczesny desing...cóż więcej mogę dodać! Popatrzcie tylko jak pięknie się prezentują! :) Przykuwają wzrok, prawda? :) 




  • XVIII Bronzer, Blusher - pędzel do aplikacji bronzera lub różu.
    Wymiary: długość rączki: 13, 2 cm, długość włosia: 4,5 cm, rozpiętość włosia: 3,5 cm.

Pędzel w kształcie "jajeczka" z gęstym i mięsistym włosiem. Jest bardzo miękki, przez co jego używanie jest dla mnie czystą przyjemnością. Delikatnie rozprowadza produkt, nie pozostawiając brzydkich plam...nie można nim zrobić sobie "krzywdy" ;) Myślę że jest to pędzel wielozadaniowy. Można aplikować nim bronzer, róż, ja używam go także do rozprowadzania pudru. Łatwy w czyszczeniu i myciu, plus za to że odkąd go używam, nie wypadł jeszcze ani jeden włos. Kolejny atut to fakt, że czuje się świetną jakość i solidne wykonanie. Musicie go mieć! Tyle w temacie!




  • XVII Blusher, Foundation -  pędzel do aplikacji różu oraz podkładu.
    Wymiary: długość rączki: 13, 2 cm, długość włosia: 2,7 cm, rozpiętość włosia: 3 cm.

Mimo że pędzla można używać zarówno do różu jak i do podkładu, ja używałam go tylko w tym drugim celu ;) Tutaj włosie również jest meeeeega gęste :) Dzięki temu pędzel nie "pije" podkładu. Ma świetny kształt, dzięki czemu dociera do trudniej dostępnych miejsc. Pięknie i przede wszystkim równomiernie rozprowadza produkt po twarzy. Moim poprzednikiem do nakładania podkładu był pędzel z Hakuro H50, natomiast ten sprawdza się zdecydowanie lepiej (może dlatego że jego poprzednik jest już trochę wysłużony ;)). Najlepiej jednak jak dla mnie, sprawdza się gąbeczka Nanshy...ale o tym za chwilę ;) 





  • XIII Eyeshadow, Crease - pędzel typu ''kulka'' do aplikacji i blendowania cieni w załamaniu powieki.
    Wymiary: długość rączki: 13,5 cm, długość włosia: 1,1 cm, rozpiętość włosia: 0,8 cm.

Wykonany również z wegańskiego, syntetycznego włosia. Bardzo ułatwia blendowanie cieni, nawet osobie która nie jest w tym mistrzem. Kolor na powiece rozciera się równomiernie w szybki, prosty sposób. Dopełnieniem jest piękne, staranne wykonanie. Ze względu na wyrzeźbioną, płaską powierzchnię, pędzel idealnie leży w dłoni. 





  • XI Spoolie - nylonowa szczoteczka do ujarzmiania brwi oraz rozczesywania rzęs.
    Wymiary: długość rączki: 13,5 cm, długość włosia: 2,5 cm.
Poniżej swoista spiralka, czyli pędzel do rozczesywania brwi i rzęs. Myślę że tutaj nie ma co się rozpisywać - bardzo dobrze spełnia swoją funkcję...i tyle! <3



  • XII Brow - skośnie ścięty pędzel do brwi lub rysowania kreski eyelinerem.
    Wymiary: długość rączki: 13,5 cm, długość włosia: 0,4 cm - 0,7 cm, rozpiętość włosia: 0,6 cm.

Pędzelek do brwi oraz eyelinera oczarował mnie totalnie już za pierwszym razem, gdy zamawiałam ten z czarnym trzonkiem, pisałam o tym na blogu (klik). Ta seria również posiada syntetyczne, lekko ścięte włosie. Są to pędzle mega precyzyjne, które pozwolą ładnie wyrysować kształt brwi. Nakładam nimi zarówno cienie do brwi jak i pomadę. Co do precyzyjnej kreski...ciągle się uczę ;p  






Gąbeczka od Nanshy służy do nakładania podkładów w kremie czy w kamieniu. Jest bardzo miękka i nie chłonie podkładu (wiadomo, coś tam "wypije" ale są to normalne ilości). Jej ścięty czubek zdecydowanie ułatwia aplikację i dociera do każdych "zakamarków". Efekt na twarzy jest bardzo podobny jak do nakładania pędzlem, natomiast dla mnie rozcieranie za pomocą gąbki jest dużo wygodniejsze i daje naturalny efekt. Co najważniejsze - nie pozostawia smug. Można ją umyć w prosty sposób. Jest po prostu niezastąpiona! <3 



Kupując cały zestaw pędzli Nanshy z kolekcji The Bare Necessities Collection otrzymacie również piękną, poręczną kosmetyczkę, zapinaną na zamek. 


Zestaw możecie kupić tutaj - klik

lub w sklepach partnerskich



A i jeszcze jedno! Tuba Stand Up Brush Holder do transportu i przechowywania pędzli!  Jest sztywna, zamykana na dwie klamry, świetnie nadaje się gdy chcemy zabrać nasze pędzle w podróż ;) Wykonana z materiału syntetycznego który się nie odkształca. Możecie kupić ją tutaj (klik). 



Jak podoba Wam się ta kolekcja? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! A może już ją macie? ;)

Pozdrawiam ciepło! <3

33 komentarze:

  1. O mamo! *.* Te pędzle warto mieć dla samego ich wyglądu <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow bardzo podoba mi się design tych pędzli <3 Przepięknie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju pędzle piękne! 😍 Nie mam ich ale po Twoim wpisie koniecznie muszę je mieć! :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki wyglądają przepięknie i tak stylowo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle nie dość, że śliczne, to jeszcze świetnie wykonane! :)
    Zachęciłaś mnie, lecę na ich stronkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To są jedne z ładniejszych pędzli jakie widziałam Sama czekam aż będą w moich łapkach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pędzle

    www.skucinska-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te pędzle. Są mięciutkie i fajnie się nimi pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne trzonki 😍 dawno już nie spodobały mi się aż tak jakiekolwiek pędzle

    OdpowiedzUsuń
  10. Są cudowne! Wymarzony zestaw ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle dobrego słyszałam o tych pędzlach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się najbardziej podobają białe pedzle z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham te pędzle i się z nimi nie rozstaje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam z nimi do czynienia, ale wyglądają na bardzo dobrze zrobione ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle wyglądają naprawdę pięknie. Już samym designem przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne te pędzle ! ja nie uzywam ale jak widuję takie pięknosci to sama mam ochotę w nie zainwestowac 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałaby mi się kilka pędzli, te prezentują się bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pędzelki :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są. To fakt.
    Ciekawe jak po dłuższym użyciu tych cudeniek.
    Mnie urzekł ten pierwszy. Do wszystkiego.
    Też lubię mieć dużo pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne! Sama takie bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Really love this brush design and looks so soft ^^

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądają genialnie! bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne są te pędzle! widziałabym je jako ozdoba mojej toaletki:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pędzle wyglądają bardzo profesjonalnie. Opisałaś jest niezwykle rzetelnie, a zdjęcia - majstersztyk! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam testowac różne pedzle, a tych jeszcze nie miałam 😁😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Już dojrzałam żeby używać pędzili ale jeszcze nie bardzo widzę różnice jakościowa w używaniu

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju jakie piękne są te pędzle 💓

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądają naprawdę ciekawie i zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam tych pędzli, ale tak skutecznie zachęcasz do kupna, ze szkoda nie skorzystać ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Te oedzle wyglądają niesamowicie porządnie ❤ muszą być ekstra ❤

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger