piątek, 25 stycznia 2019

CZERWONA BLUZA | CZARNE BOTKI | FASHION POST


Rzadko mnie można w bluzie zobaczyć, bo z reguły decyduje się na ciepły sweter. Ale kiedy mój mąż powiedział: będzie Ci ładnie w czerwonym, musiałam ją kupić ;) Tym bardziej że była promocja! No to weź babo nie kup :p Bluza za 19,90 zł w Housie? No ja Was proszę ;) Przyznam że czuje się w niej bardzo dobrze! :) I nie wybrałam do niej wcale sportowego obuwia. Zdecydowałam się na ulubione ostatnio botki ze sklepu balando.pl  . I oczywiście, miałam na sobie ciepłą kurtkę lecz w żadnym stopniu do tej bluzy nie pasowała, dlatego też zawisła na chwilę na ramieniu Marka. A spodnie! Również z Housa, takie z wysokim stanem, gdzie boczki się nie wylewają. I człowiek od razu taki szczuplejszy się w nich czuje (tyłek urósł no co zrobisz) ;) Fajne! Fajnie się nosi! Do tego czerwona pomadka i wygodny look gotowy!

A czy Wy uważacie tak jak mój mąż? Ładnie mi w tym czerwonym? ;)








pozdrawiam,
Joanna 

34 komentarze:

  1. Czerwień Ci pasuje! Bluza tania a fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza genialna! Czerwony ognisty kolor to coś co lubię! Pięknie wyglądasz 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna odcień czerwieni, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz mega bluza extra pasuje ci taka czerwien

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień Ci bardzo pasuje, więc mąż na pewno ma rację ;) Mnie dodatkowo urzekł Twój makijaż ! Jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super szminka 🤩
    Http://madebybusinessmama.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko ładnie ale pięknie Ci w czerwonym :) Zdradzisz skąd pasek?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kolorem czerwonym ale tobie bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. To zakup zaful.com ;) za grosze. Ale identyczne widziałam w zeszłą sobotę w CROOP'ie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja i te botki mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marecki wie co mówi, zayebiscie Ci w tym czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat za czerwonym zbytnio nie przepadam, ale Tobie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w czerwieni! :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czerwona bluza wygląda na Tobie cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bluza wygląda niesamowicie, na tle tego śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam czerwone ubrania więc i bluza przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne czerwieni i czerni♥️

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja, świetna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwony to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie ci w czerwieni, ta bluza widać że jest niezwykle wygodna

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza jest megaa! Uwielbiam w takich chodzić <3

    OdpowiedzUsuń
  23. To zdecydowanie jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba połączenie czerni i czerwonego. Ta bluza jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie połączenia i kolory. Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. To u mnie właśnie wręcz przeciwnie rzadką nie można spotkać bez bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz fenomenalną bluzę ❤️ i te buty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam taki kolor. Choć bluza nie jest w moim stylu (jakoś nie noszę sportowych rzeczy), kolor cudny ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam bluzy z takim fajnym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo pasuje Ci ta czerwień 😍😁

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne są te botki! I wręcz idealnie wyglądają w połączeniu z tą czerwienią - dla mnie jedno wielkie wow! Koniecznie musicie zerknąć sobie na stronę https://butymodne.pl/botki-damskie-c55202.html aby tam poszukać podobnych botków!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger