wtorek, 22 stycznia 2019

SUKIENKA AWANTI | KOZAKI ZA KOLANO / PŁASZCZ - FASHION POST!


Hej, Hej! Dziś kolejna stylizacja! W roli głównej sukienka od AWANTI, a jakże! :) Polubiłam się z ich sukienkami. Z resztą, nawet gdy jeszcze bloga nie posiadałam, sklep ten odwiedzałam często (jeszcze wtedy nie mieli swojej strony www, dlatego wszystko zamawiałam z allegro :)). Odzież dobrej jakości, z którą nic po praniu się nie dzieje...no i te ceny! Konkurencyjne! Sukienka którą mam na sobie, kosztowała tylko 41,00 zł . Przyznam że spodobał mi się jej wzór, oraz koronkowa wstawka w pasie. Oczywiście, było mi w niej zimno bo sukienka jest uszyta z cienkiego materiału. Idealnie nada się zatem na cieplejsze, wiosenne dni ale też na karnawałową imprezę! :) Połączyłam ją z ciepłym płaszczem (tak, poplątałam zeberkę z kratką ;)) i butami od DeeZee. O właśnie! W końcu znalazłam kozaki za kolano które nie spadają mi z nogi ;) To tego ulubiona torebka marki Fabiola :)

Ps. Jeśli kupowałyście już w sklepie Awanti, dajcie znać w komentarzu jakie macie doświadczenia i jakie są Wasze opinie na temat tego sklepu!  Okienko "skomentuj" czeka ! ;)

Jak podoba Wam się ten look? :)

Link do sukienki - KLIK 








pozdrawiam,
Joanna 

24 komentarze:

  1. Sukienka trochę nie moim stylu, ale za to płaszcz skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! Gusta są różne :) Cieszę się że płaszcz Ci się podoba! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. SUUUPER! Czekam na kolejne stylówki w rozsądnych cenach :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jakoś nigdy nie miałam okazji by odwiedzić ten sklep, widzę że muszę naprawić swój błąd. Sukiekna prezentuje się świetnie z tymi kozakami

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się takie połączenie pasków z kratką :) Bardzo ładny jest ten płaszcz :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj naprawdę sprawdza sie motyw przewodni twojego bloga: TANIO A MODNIE! Stylizacja świetna, uwielbiam zwierzęce printy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka i kozaczki, taki zestaw wygląda mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow kochana cudownie wyglądasz w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Łasnie wyglądasz. Motywy zwierzece sa teraz na topie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie bardzo Twój plaszczyk. Wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  10. super kozaczki i ten uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz zjawiskowo ❤️ a sukienka mocno wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk wygląda cudownie, sukienka tak samo ♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo! widziałam już tę sukienkę chyba na Instagramie? Zachwycająca jest... a takie wysokie kozaki zawsze mi się marzyły, ale nie umiem znaleźć pasujących

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka prezentuje się znakomicie a kozaki bardzo do niej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest rewelacyjna. Zachwycasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka i botki boskie ale płaszczyk wybrałbym inny. 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten płaszcz. Zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadł mi w oko ten płaszcz akurat potrzebuje nowego 🤩

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie się prezentuje ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kozaki są po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger