niedziela, 3 lutego 2019

KREMOWA SUKIENKA | TOREBKA LAZA.PL | BOTKI

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją. Swetrowa sukienka w kolorze kremowym zawitała już dość dawno do mojej szafy, jednak lubię ją ogromnie. Cenię ją przede wszystkim za uniwersalność. Mogę połączyć ją zarówno z wygodnym obuwiem sportowym jak i eleganckimi szpilkami. Pasuje do niej zarówno minimalistyczna biżuteria jak i coś bardziej ekstrawaganckiego. Elegancki płacz czy skórzana ramoneska - bardzo proszę :)

Jej długość odpowiada mi ostatnio zdecydowanie bardziej niż taka...za pupę ;) No matką już przecież jestem, do tego przed trzydziestką (o zgrozo czas na ciepłe kapcie, telewizor i barchanowe majtki ;p).  

Ostatnio mieliście okazje oglądać mnie również w czerwonej bluzie. Jako że bardzo polubiłam się z tym kolorem i Wy również pisaliście że czerwień mi pasuje, postawiłam dziś na czerwoną torebkę. Myślę, że jest to świetna propozycja na nadchodzącą wiosnę! Takie włoskie torebki ze skóry jak ta gustowna, czerwona listonoszka znajdziecie w sklepie z torebkami Laza.pl. Czerwone torebki to znak rozpoznawczy silnych kobiet, warto po taką sięgnąć. Przyznam że spodobała mi się ogromnie i musiałam ją mieć! To chyba pierwsza moja rzecz kupiona z myślą o słońcu, cieple i idącej wiośnie! 

Skórzane torebki mają to do siebie że posłużą Wam przez kilka sezonów. Jasne, może wydacie trochę więcej ale w zamian dostajecie solidne wykonanie które będzie trwałe na lata. Na stronie laza.pl trwają teraz wyprzedaże, dlatego możecie znaleźć świetne torebki damskie w obniżonych cenach!

Ps. Jeśli chodzi o buty to oczywiście wybrałam te ze sklepu balando.pl . Tak, mam do nich słabość! ;)

Dajcie znać jak podoba Wam się stylizacja! Buziak! 










pozdrawiam,
Joanna

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, ale torebka to sztos. Uwielbiam czerwień 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie beże! bardzo ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest śliczna. wystarczająco duża i w moim ulubionym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buty i torebka przykuły moją uwage. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi się te buty! Świetnie leżą i dodają pazura stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka wygląda pięknie! ♥️ A torebka jest świetnym dodatkiem do całej stylizacji ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wszystko ze sobą spasowałaś! Torebka idealnie sprawiła, że cała stylizacja nie jest monotonna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie dobrałaś tą torebke, stylizacja dzięki niej jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna sukienka, bardzo dobrze w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się tak sukienka! Piękna figura <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie dzianinowe ołówkowe sukienki! Do tego to mój kolor❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no kochana jaka piękna figurka! :)
    Jestem szczerze zauroczona Twoimi bucikami - są niezwykle inspirujące.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna ta sukienka! Uniwersalna :) Fajne są takie klasyczne rzeczy, bo można je stylizować na wiele sposobów :) Super figura - zazdroszczę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka wygląda super na Tobie :) Idealnie podkreśla Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja i torebka, podobne widziałam w sklepie https://zoio.pl/dodatki/torebki.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz taką piekna figurę, że wszystko Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka, uwielbiam takie dopasowane ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie podoba mi się ta torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka ma zjawiskowy kolor a sukienkę osobiście bym trochę skróciła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tej torebce!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka kusi mnie na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przemyślana i oryginalna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę wyjść z podziwu nad twoja figura. A jeśli chodzi o stylizacje to połączenie kolorów baaardzo w moim guście!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger